Jullie paardjes ook de zomer in de bol?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Jullie paardjes ook de zomer in de bol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 14:43

Nou Passion dus wel! }>
En dan te bedenken dat hij eerst zo braaf was met wandelen etc, haast té braaf zo'n duiveltje is het nu..
Ik was al zo blij dat hij niet meer steigerde, en gister heeft hij weer 2x gesteigerd. 2de keer schrok hij zogenaamd van een boomstronk en springt zowat tegen me aan
Ook vind hij alles opeens raar en met het hoofd schudden en happen enzo.
Hij gedraagd zich(paar dagen pas hoor) weer hetzelfde als vorig jaar, de hengst uithangen }>
Ook voor vreemde paarden die we tegenkomen moet hij even laten zien hoe stoer hij is Schijnheilig


En hoe zit het bij jullie paarden?


Mlada

Berichten: 11
Geregistreerd: 28-11-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:16

Nou die van mij ook hoor, 10 mei gaan ze bij ons naar het land dat is dus over 3 weken maar van mij mag het ook vandaag ze helemaal door het dolle.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:21

Bij ons gaan ze 3 mei de wei in. Ben ik wel blij mee ook, want Bresco begint mega vervelend te worden als de zomer in z'n bol komt. Alles is dan opeens interessant. Kalisto vindt ook alles wel interessant, maar die vindt het weer leuk om te showen, kop erop en staart erop en gaan met die banaan.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:25

Dennis wel hoor. Een 'normaal' paard ziet spoken. Dennis ziet merries Boos! .
Maar hij is wel eindelijk wakker. Normaal is het echt een doetje, nu heb ik weer een paard.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:27

nou echt wel
bokkend door het bos doet ze normaal niet.
maar dan ook echt vals bokken.
en opeens is alles eng.

Thundering hooves, blood in the nostrils, sweat in the face. Remember wherever you are,
you carry the blood of Man o' War.

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:29

Grappig!! De mijne wordt juist een echt dommeltje zodra de zomer eraan komt. Kwijl In de winter wil hij nog wel eens etteren, zoals wegspringen met wandelen dus (of ervandoor gaan met rijden voor opvliegende eenden) en met poetsen heen en weer draaien, maar in de zomer lijkt hij zo tevreden met zichzelf.... Dan heb ik echt geen kind aan hem. De mijne loopt overigens het hele jaar door een paar uurtjes per dag buiten. Zonder dat is hij niet te genieten!! Extreme duivel

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:36

fjoew gisteren renend door de bak nar buitwen gaa ik maar neit bij ons gaan ze 1 mei de wie op allemaal suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!groetjes laura

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:38

ja hoor ook mijn merrie is erg levendig Lachen

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:45

Behoorlijk levendig.... haha mafkees is het op dit moment Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:45

Hier nog een een echte aansteller heb ik op dit moment, ze is snel afgeleid en springt steeds weg en dat terwijl ze wel de hele dag in de wei staat. Ik kocht aar als brave merrie maar heb nu mijn handen vol aan haar.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:12

Pfff die van mij is ingeslapen Slapen Wat ze in de winter te veel heeft heb ze nu te weinig... Huilen Ze is echt niet vooruit te branden..

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:15

Die van mij is echt UIT haar winterslaap ze voelt zich duidelijk erg goed

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Jaydee_WP, JorineV, reina, Vagabondo en 141 bezoekers