Haar in de fik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Haar in de fik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 15:27

Ik was zondag met een paar vrienden naar madeira in Nederweert geweest. Kwam ik een meisje (B.) tegen waar ik ruzie mee heb. Toen begon ze me uit te schelden en stuurde ze kinderen op me af die normaal gewoon aardig doen, ben ik ergens anders gaan staan bij vooral boys. Staan we daar gezellig te kletsen, zegt een jongen naast me je haren stonden net in de fik. Ik zo jaaaaaaaaa dag. Hij zo laat M. daar maar eens aan ruiken. Zij doet dat zo en zegt ja echt waar. Maar er was/is niks aan te zien. Er zat alleen heel veel as op mijn shirtje.
Toen ik de volgende dag blaadjes rond aan het brengen was, kwam er zo´n jongen naar me toe heeft B. jouw haren in de fik gestoken? Ik zo nee mijn haren zitten nog steeds op mijn kop he!
Kom ik op school gaat zo´n meisje naar M toe en zegt zo waar is Danielle ik moet die haren zien!
nou leuk is dat dan wil je gezellig een avondje weg krijg je zoiets tssssssssss! mzl

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 17:58

Echt lomp zeg!!! Je gaat toch niet iemand zijn haren in de fik steken!! Maar had je er zelf niets van gemerkt? Ik zou denken dat het heet word. Gelukkig dat je niks daarvan meer ziet.

wendytje
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:26

Haren zijn niet zo brandbaar (gelukkig). En helaas, ik spreek uit ervaring (lucifers nooit naar je toe strijken! Knipoog )

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:47

Gelukkig maar dat de schade meevalt, dan. Maar wat een idiote streek van die meid, zeg!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:57

lekker dom Boos! Wie doet nou zoiets? Het had best erg kunnen aflopen toch? Gelukkig dat het dan nog wel meevalt uiteraard Lachen

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 07:01

chanickyo schreef:
Echt lomp zeg!!! Je gaat toch niet iemand zijn haren in de fik steken!! Maar had je er zelf niets van gemerkt? Ik zou denken dat het heet word. Gelukkig dat je niks daarvan meer ziet.


Nee ik had er niks van gemerkt een jongen zei dat laterna tegen mij wel lief dat ie het had uitgeblazen

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 07:35

Gewoon te bizar voor worden eigenlijk

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 07:46

Gelukkig is er niet veel van je haar afgefikt. Laatst bij American Funniest Homevideos was er een filmpje van een vrouw die door haar man werd gefilmd, ze hing achterover vlakbij wat kaarzen wat ze niet opmerkte. Haar haren stonden echt in de fik, en haar man maar blijven doorfilmen, die kwam niet meer bij..

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 07:49

Ik geloof dat het woord amerikaan een equivalent is van totaal gestoord Verward

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:39

Toevallig vorige week hetzelfde meegemaakt. Er waren zeilwedstrijden in Volendam. Wij na het zeilen lekker de kroeg in. Het was er natuurlijk verschikkelijk druk. Iedereen stond tegen elkaar opgedrukt. Elke keer als er iemand langs kwam kreeg ik een dauw, waardoor ik weer tegen een ander aan duwde.

Ik nog elke keer braaf sorry zeggen, terwijl ik er eigenlijk niets aan kon doen. Stond er een meisje dat het niet zo naar haar zin had. Ineens begon het raar te ruiken, stond ze gewoon met een aansteker onder mijn haar! Ben er maar niet op ingegaan, wat een triest figuur zeg. Als je d'r niet tegen kan moet je: 1. niet naar de kroeg gaan of 2. gewoon even zeggen wat je op je lever hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:40

Arno24 schreef:
Ik geloof dat het woord amerikaan een equivalent is van totaal gestoord Verward



Belachelijk zeg, dat mensen zoiets doen!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 15:47

mammasan schreef:
Toevallig vorige week hetzelfde meegemaakt. Er waren zeilwedstrijden in Volendam. Wij na het zeilen lekker de kroeg in. Het was er natuurlijk verschikkelijk druk. Iedereen stond tegen elkaar opgedrukt. Elke keer als er iemand langs kwam kreeg ik een dauw, waardoor ik weer tegen een ander aan duwde.

Ik nog elke keer braaf sorry zeggen, terwijl ik er eigenlijk niets aan kon doen. Stond er een meisje dat het niet zo naar haar zin had. Ineens begon het raar te ruiken, stond ze gewoon met een aansteker onder mijn haar! Ben er maar niet op ingegaan, wat een triest figuur zeg. Als je d'r niet tegen kan moet je: 1. niet naar de kroeg gaan of 2. gewoon even zeggen wat je op je lever hebt.


Is er bij jouw wat aan te zien?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:48

wendytje schreef:
Haren zijn niet zo brandbaar (gelukkig).


Idd gelukkig niet.Mijn kussen is 's nachts een keer in de fik gevlogen!

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 17:04

Pasie: In eerste instantie wel, zag je aan de onderkant van dat gesmolten haar. Gelukkig had ik het vrij snel door. Heb het nu een beetje bij laten knippen. Ik heb gelukkig genoeg.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 17:43

mammasan schreef:
Passie: In eerste instantie wel, zag je aan de onderkant van dat gesmolten haar. Gelukkig had ik het vrij snel door. Heb het nu een beetje bij laten knippen. Ik heb gelukkig genoeg.


Wat een geluk dat je dan genoeg haar had/hebt maar het is even goed toch zonde of niet dan
En bij mij stonk het ook heel erg maar ja het was daar zo druk.... Ik thuis meteem uitkammen en kijken if er echt niks aan te zien was Haha!