Vertrek vanaf Dorine.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KingMarco

Vertrek vanaf Dorine.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 09:23

Ik ben op bezoek geweest bij Dorine, dit was erg gezellig.
Toen ik eindelijk op weg ging naar de camping van mijn ouders was het alweer rond 21.00u.Dus ik onderweg van Arnhem naar Groningen (Ter Apel).Na een krap uurtje en 20 km voor Zwolle begint me auto rare geluiden te maken, deze dus maar aan de kant gezet en de ANWB gebelt + ouders. Na hier een uur op hebben zitten wachten belt de ANWB pipo me op of ik voorzichtig naar de afslag kon rijden dat scheelde dan zeker een half uur wachten. Dus ik gedaan en ja hoor daar stond hij ook.
Hij heeft een driekwartier naar me auto gekeken en gesleutelt om tot de ontdekking te komen dat me aandrijfriemen gaar zijn en hij er niets meer aan kon doen. Hij had al de slechtste ervanaf gehaald en op die ander heb ik hem naar de garage gereden.
We hadden namelijk afgesproken dat ik een leenauto mee zou krijgen, aangezien ik aanvullend verzekerd ben en dan de volgende dag de auto om zou ruilen als die van mij weer was gemaakt. Het was ondertussen 00.30u toen ik me weg weer kon vervolgen. Ik moest dus nog een heel end rijden terwijl ik dus ook daar de weg niet precies wist.
Bijna bij de camping aangekomen me moeder aan de lijn dat ik erbijna was maar niet wist hoe lang het nog duurde en kon voor me gevoel het dorp niet vinden en natuurlijk telefoon leeg. Dus maar op de gok verder.
Gelukkig was ik er toen idd bijna en om 2.15u eindelijk aangekomen bij de juiste caravan, omdat paps me op stond te wachten bij de ingang.
Ik was namelijk ook nog niet eerder op die camping geweest omdat we een gewone rijbare caravan hebben en zou alleen een weekendje bij me ouders blijven terwijl hun er de hele week blijven.

De volgende dag 's morgens om 9.00u bellen naar de garage om te kijken of ze idd mijn auto zouden repareren, aangezien het toch paasweekend was en zaterdag. Maar gelukkig doen ze op zaterdagen kleine reparaties en waren ze al met de auto bezig. Dus ik met paps in de leenauto en weer het hele end (130 km heen en ook weer terug) terug om de auto's om te ruilen. Om 13.30u kon eindlijk me rustige weekendje beginnen op de camping. O wat was dat lekker, ik lag 's avonds om 19.30u al onder zeil.

Het is wel weer een echte Irma actie, op een een of andere manier heb ik altijd dit soort dingen. Maar goed, was blij met de foon en de ANWB.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:34

Jeetje wat een gedoe! Gelukkig dat je auto weer gemaakt is. Dit soort dingen gebeuren altijd wanneer je het niet kunt gebruiken..

* To Belg, or not to Belg *

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:57

Toch een goed plan geweest dat we je een routebeschrijving incl. kaart meegaven?
Jeetje jij had echt je dag niet wat betreft routes en autorijden.
Het PAARD rijden op Cerise ging echter heel goed toch?
Godzijdank heeft zij geen aandrijfriemen die gaar kunnen zijn... *LOL*

De volgende keer TWEE telefoons mee is misschien ook een optie? Knipoog

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 13:20

Nou ik ben niet een keer verkeerd gereden(smily met pruillip), alleen duurde die weg zo lang terwijl ik dacht er al te zijn en toen ik aan mams wat wou vragen was de foon leeg. Het was nog een flink eindje rijden en een hoop gedoe met de ANWB. Uiteindelijk heb ik niet een keer verkeerd gereden. Ook ben ik bij de camping gekomen. Het kaartje kon ik hellaas bijna niet lezen, kon namelijk het lampje van de leenauto niet vinden in het donker. Maar ben af en toe bij een lantaarnpaal gestopt en een beetje op de gok, is alles toch weer goed gekomen.
Ach het ging gewoon weer op z'n Irma's en alles kwam toch weer op zijn pootjes terecht.
Het rijden met Cerise ging prima, helemaal nadat ik een zweepje }> erbij had gekregen. Niet dat ik die echt heb gebruikt, maar dreigen was voldoende.
Wanneer kom je barbeknoeien en hengstknuffelen?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:33

Jij hebt ook altijd wat met jouw auto! Inderdaad, echt weer een Irma verhaal. Haha!
Heeft iemand nog wat over voor het "nieuwe auto voor Irma" fonds?
Dat ANWB lidmaatschap heeft z'n geld wel opgebracht bij jouw. Knipoog

24 juni 2011 Fedde.

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 07:11

En dank je wel Suuz. Maar het is nauw eenmaal niet anders, hoef er echt niets voor te doen. Ach zo beleef je noch eens wat, is nooit saai als ik op stap ga.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie