Bos en springen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Bos en springen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 07:25

hallo, ik had dus eergisteren een wedstrijd
(gewoon onderling, bij de club, ik was derde geworden en heb er dus 11 uitgereden!!)
en de dag daarna zou ik naar het bos gaan, al zaten we erg te twijfelen of het wel kon. Een paar sites bekeken en de volgende ochtend hadden we de paarden in de trailer gezet. (ik ging op Leetee, Jeanette ging op Night Fall, mijn ouders en de man van Jeanette gingen lopen met de honden.
Eerst even opzadelen al wou ze liever overal van schrikken dan nu zo stil te staan. Wij reden weg en allebei de paarden waren best rustig (hoe kan dit?? Clown )
Leetee zag al snel andere paarden, en het rustige karakter van haar was over (wat een draakje). hahahaha eerst begon ze zich overal druk om te maken en later liep ze pas weer normaal, maar daar kwamen de volgende paarden alweer aan.(hihi). Naja later was die scene weer helemaal voorbij en toen ging ze juist elke keer stil staan!! We kregen haar niet vooruit en toen moest de zweep een handje helpen wij hard slaan Bloos de striemen zzten op haar kont, maar daarna deed ze het meteen goed. Toen moesten we langs de zijkant om langs zo'n hek tte gaan die ervoor zorgt dat er geen auto's en paardenkarren kunnen gaan rijden. Ik en Jeanette hadden het daarvoor net over dat Leetee zo van springen houd, en Jeanette zei vooor de grap waarom ik er niet over sprong, nou wij langs die paal maar het leek wel of leetee door had waarover ons gesprek ging want ze wou er niet langs maar r ovver.
Na een noodlanding ( en ik voor mijn dressuurzadeltje zat) werd ze weer erg fel en het andere paard deed ook lekker mee!
Kwam er een fietser aan en die had een rammelfiets Bloos Bloos Bloos
Leetee werd helemaal gek en rende op die fietser af en begon toch te bokken(niet normaal, steigeren en daarna weer bokken bokkken bookkken.....\


TTeoen we bij de trailer aankwamen maakte ze daar ook een sprong in en in de auto terug naar huis was ik in slaap gevallen