heb zoveel lol gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 22:53

zou dus vanavond een inhaal les rijden. ik vroeg daarheen mams moest naar hongarije. dus tijdje zitten kletsen, is echt meiden les, als je ze kent echt heel leuk. enja ben inhaallesser dus kon ik als laatste kiezen. dus wij wachten en wachten (is dubbele les andere hadden 1e keus) stonden al te wachten tot we in mogen vullen. zegt thea wie moeten er nog. ik kies ponies. ehja leuk? dus ik zat op christa, kleine fjord, meestal sjago. maar beginnerspony. heel snel tempo, dus iedereen was flink vrolijk. je rijdt namelijk nooit meer op deze ponies en opeens iedereen. alles ging dus ook mis iedereen lag dubbel. tegen de draad ingaloperen werden een paar keer flink de benen meegenomen. lang niet zo gelachen. tijdens uitstappen met 2en zegt thea opeens de binnenste stappen af en lopen een pony naar voren. voor mij reed een klein beestje (pinokkio half shet half welsh ofzo) dus ik daarop. kon mn tenen raken onder zn buik en mn zweep kwam op de grond zowat.
3 rondjes gestapt en toen eraf. nou was snel op de grond is echt wennen zo snel benee te zijn. lange tijd niet zo lachwekkend gereden.
daarna in mn eigen uur lekker normaal op een tinker. Scott thea's paardje mogen weinig mensen op is helemaal van haar alleen. had er dus altijd niet opgereden maar t reed wel lekker. alleen totaal anders dan een manege paard die je met ene veel strengere hand moet rijden. errug confronterend dus afentoe