Uitstapje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Uitstapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 18:22

Vanmorgen om 11:15 vertrokken we met Nino,Prinses,Daphne,Mijn moeder,Bobby en mijn oma naar Dijkgatbos,Mijn oma mijn moeder en Bobby gingen wandelen, en Daphne en ik gingen rijden.
Voor Prinses was dit de 1e keer dat we gingen crossen (?)
Nino was nog watteriger dan haar,Nino moest per see voor op, maar ging de hele tijd stilstaan terwijl we reden, en ik botste tegen hem op.
Er waren ook veel bruggetjes, en scheitluis Nino ging er normaal wel overheen, en nu Prinses niet durfde dacht hij ''ik ga ook niet }> ''
Ik stapte af, en Prinses liep gewoon door.
De hindernissen die op 30 cm ofzo stonden nam ze prima, ook de piano vond ze geen probleem, tenminste op de eerste tree, toen we hoger gingen, en toen ze dus verder naar beneden moest springen durfde ze niet, na een tijdje nam ze een hele grote sprong, en ik vloog in de lucht *LOL* Na een tijdje rijden stopte Nino weer ineens, en ik botste er boven op,toen ging mijn zweep in Nino's jeweetwelgat en toen lag ik helemaal dubbel, hij begon te bokken en Daphne dacht ''Waarom bokt hij nou Verward '' En toen liet ik dus de zweep los, en die bleef hangen, hij bokte zo hard dat ie in de bossies viel,Daphne mocht hem lekker pakken Haha!
Toen kwamen we bij de waterbak, Nino scheit 10 kleuren bagger als hij er 6 meter van af is, dus daar had Prinses geen steun aan.
Ik stapte weer af, en ze ging met haar hoeven 4 cm het water in en toen vond ze het wel weer goed.We gingen weer verder, na nog een paar pogingen, de heuvel op met een hindernis bovenop.
Dat deed ze ook goed.Toch maar weer een poging tot waterbak, dit keer van de andere kant, nope ze wilde niet.Toen wilde we langs een paatje langs het water,ook dat wilde ze niet, uiteindelijk wel.
Nog een poging, ik ging er af, en liep langzaam het water in,teugels over de hals, en het ijs was gebroken.Ik weer opgestapt,ook toen wilde ze.
We dachten, we moeten goed eindigen, en zijn dus langs de weg uit gaan stappen.Na het afzadelen hebben we ze laten grazen,en wij hadden cola gedronken, en daarna inladen en toen nog een ijsje gehaalt.
Echte ''Jut & Jul'' paarden hebben we Haha!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:59

hehehe dat van die zweep had ik al gehoord van je moeder toen ik de pony's binnen kwam zetten, sukkel van een Nino ook.
Ik zag jullie nog gaan met de trailer toen jullie op weg waren naar het Dijkgatbos (we reden een stukje achter jullie)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:07

klinkt dus als een leuke dag.
en toch gaaf dat princess je zo vertrouwd

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 12:23

Polly schreef:
hehehe dat van die zweep had ik al gehoord van je moeder toen ik de pony's binnen kwam zetten, sukkel van een Nino ook.
Ik zag jullie nog gaan met de trailer toen jullie op weg waren naar het Dijkgatbos (we reden een stukje achter jullie)


Had ik niet eens in de gaten Haha!