Wat vinden jullie van deze pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:54

Ziet er wel lief uit, hopen dat het klikt. Zo vanaf de foto lijkt ze wat onderstandig maargoed dat kan ook aan de foto liggen. Vooral op de eerste zie je het goed, op de tweede minder. Maar dat hoeft niet per se een probleem te zijn

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 22:12

Sorry, maar wat bedoel je met onderstandig? Dat haar benen een stuk onder haar buik staan ofzo?

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:26

Maaike schreef:
Ziet er wel lief uit, hopen dat het klikt. Zo vanaf de foto lijkt ze wat onderstandig maargoed dat kan ook aan de foto liggen. Vooral op de eerste zie je het goed, op de tweede minder. Maar dat hoeft niet per se een probleem te zijn


Op de eerste foto lijkt ze idd ondestandig op de tweede niet.
Onderstandig betekent trouwens dat de voorbenen schuin naar achter staan.Meestal gaat dat samen met steile schouders(zie ik hier niet).Hierdoor kunnen de gangen iets minder ruim zijn.
Wel een leuke veulentje huppelt daar achter de moeder aan Kwijl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 22:28

. Dit was een veulen van de kampioen van 2002, Alcantara. Dit hengstveulen hebben wij nog steeds in ons bezit en wordt opgefokt. Hij valt op door zijn vlotte bewegingen en lange hals. Dit jaar verwacht Lady wederom een veulen van Alcantara.

Idd een super leuk ding Haha! Komen mooie veulens uit!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 15:37

Noh meer meningen? Lachen

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:23

dat onderstandig bedoel ik dus met overbouwd:)

Groetjes, Marjolein

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 17:47

Ow ik dacht al ze is toch niet overbouwd ? Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:45

ik zie kruisjes Scheve mond

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 18:46

Ikkke niet hoor...... :s

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:45

Avanti schreef:
Het veulen en lady's kontje Tong uitsteken

Afbeelding

Kwijl Kwijl dat voorbeentje Lovers



Is dat veulentje niet te koop eigenlijk? Lovers

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 21:49

haha nee jammer hoor, maar er zit nu nog net zo'n mooie in haar Haha!

. Dit was een veulen van de kampioen van 2002, Alcantara. Dit hengstveulen hebben wij nog steeds in ons bezit en wordt opgefokt. Hij valt op door zijn vlotte bewegingen en lange hals. Dit jaar verwacht Lady wederom een veulen van Alcantara

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 17:59

Okee ze is dus vandaag gekocht! Party!! Pling

Ze heeft nu een flink buikje want ze is nu 5 maanden zwanger. Maar die manen en bouw echt prachtig Kwijl
Nou ze was al lekker gewassen en erg lief, en houd ervan om gegaaid te worden. Eerst een stukje wandelen om te kijken hoe ze op verkeer reageert, nou is er in Etten-Leur niet echt veel verkeer *LOL* maar ze reageerde niet op de enkele auto's Knipoog
Toen zijn we een eigen terrein op gegaan bij een startende vrachtwagen ook geen erge reactie Lachen
Nou toen ff hobbelen op haar. Ze was vrij druk, want ze had op stal gestaan en er is ook 2 jaar niet opgereden (voor de vrorige keer dan) dus dat was te begrijpen. Eerst reed Mary erop, en ik filmen. (nou moest ik naar de wc dus het beeld zal wel ontzettend heneweer gaan Haha! *LOL* ) Ze zat lekker te schuimen.
Toen ik erop, eerste 5 minuten deed ze nogal irritant, ze liep nogal onder me vandaan Scheve mond Maar daarna ging ze aan de teugel ( Kwijl ) en werd best soepel, en het schuim spetterende rond. Ze heeft hele lekkere gangen en je kan er fijn op rijden vind ik! In stal weer was ze ook erg lief!
Nou daar waren ook nog een aantal veulens, heb ik met een veulentje gespeelt. Die eerst erg bang was maar later waren we echt vriendje's Lovers Met mijn haar elastiek gespeeld, die nu helemaal is uitgerekt *LOL* Echt geweldig en genuffeld enzo. Lovers


Toch wel leuk die haflingers

Teletubbie

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:00

OOOOH kei mooi paardje !!!! Party!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:15

oh wat een mooie. Hopelijk heb je er veel plezier van!
Die haf veulentjes zijn lief he, ik heb een tijdje op een haflinger gereden waarvan het veulentje mee de bossen in ging. en dan los, das echt leuk.

Teletubbie

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:17

VET ! Haha!

Kijk mijn Avatar ! Oogje van Britt ! Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 19:33

Afbeelding

De 2e van links Lovers Echt zo lieverd was dat, heel lief knuffelen. Eerst was hij heel bang maar later niet meer hoor. Wel leuk trouwens elastiek trekken *LOL*

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:14

Mooi paardje hoor.Nu hopen dat het ook echt klikt.

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:44

Leuk paardje, redelijke afstamming, wat voor predikaat heeft ze?

Succes met de eerste periode, je weet dat bijna iedereen in het begin flinke problemen heeft met zijn Haffie?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 22:05

Miran schreef:
Leuk paardje, redelijke afstamming, wat voor predikaat heeft ze?

Succes met de eerste periode, je weet dat bijna iedereen in het begin flinke problemen heeft met zijn Haffie?


Ze heeft een 1E predicaat of premie, ( ze was de eerste de e stond ook ergens voor maar voor wat weet ik niet meer) ze behoorlijk bij de beste 17 merrie's ( of was het de beste 7 Verward weet ik net meer helemaal) in Nederland en staat 2e in Brabant. Party!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 23:14

Miran schreef:
Succes met de eerste periode, je weet dat bijna iedereen in het begin flinke problemen heeft met zijn Haffie?


Las ik nu pas Lachen Uhm ja heb ik wel heel vaak gehoord ja, dat ze is het begin erg gaan klieren. Eigenlijkmoet ik je eerlijk zeggen dat ik daar verder niet bij stil gestaan heb.
Tja het hoeft natuurlijk niet het zal waarschijnlijk wel wat problemen geven ja. Ik denk dat ik het wel goed aankan. Ik heb het zelfde gehad toen ik nog heel erg wening ervaring had met een ontzettend dominate shet. Dat isna een half jaar volhouden wel goed gekomen Lachen

Ik den keigenlijk wle dat het het typje paard is om dat te gaan doen, ze is dan natuurlijk ook gelijk haar veulen kwijt en staat totaal ergens anders. Hopelijk is ze bij de eigenaar wel erg braaf buiten, want die heeft er nog niet zoveel vertrouwen n paarden buiten, maar kan wel netje's rijden.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 09:08

Mooi diertje hoor, ziet er echt super uit. Maar het duurt dus nog even voordat ze bij jullie op stal komt te staan?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 09:32

Nou 1 december is offcicieel vastgelegd, dat ze dan hieheen kan. Maar dan gaat ze toch eerst 1/2 weken de wei op met Bunny zodat ze lekker ff kunnen uitvechten wie de baas word enzo, en mischien halen we haar pas op in de 2e week dus duurt idd wel lang!
Maar we mogen nog vaak langskomen en ik heb Bunny ook nog en het veulen moet nog opgevoed worden, dus die tijd gaat zo vorbij Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, Crista, Frieke84, marinst, pillow, vilo en 119 bezoekers