yes eindelijk had dubbel geluk

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hobbel

yes eindelijk had dubbel geluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 21:00

hallooooooooooooooooooooo Party!!
ik suzanne ben 13 jaar en woon in kampen heb 2 hele lieve Lovers pony's een c en een d de c is een valk en ga er mee L2 starten en met de andere die dus een D is is een schimmel en rij b mee.
maar gisteren had ik concour met de D en lief meestal gewoon lekker met ze neusje in de lucht om dat hij heel erg vastpakt. maar gisteren was ik aan het inrijden en liep me toch te showen mooi aan de teugel en in de proef ook was zo blij *LOL* en toen hoorde ik mijn punten en schrok Verward ervan want ik had 162 punten en was 3de en toen moest ik de 2 de proef rijden en ging ook al super en toen hoorde ik daar mijn punten van en dat was 165 dus mooi 2 keer een winstpunt ik was appetrots maar ik was nog 1ste ook en dat was natuurlijk hele maal te gek.
en vandaag ging ik weer rijden en toen liep hij weer superrrrrrrrr en mooi met zijn koppie naar beneden en strekken dat hij deed dus volgens mij heb ik het knoppie gevonden dus mijn dag kon niet meer stuk Pling

doei en de groetjes van suzanne en hoefjes van de 2 liefste pony's op de wereld Dylans Oberon en Amedijks Daniel

rijden met tantieme gaat het super

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 07:04

Fijn is dat als het zo goed gaat, he? Waarmee was je eerste geworden?

* To Belg, or not to Belg *

Tlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 08:49

he wqt tof!!! zo kan je dag zeker niet meer stuk! waarom noem je je pony's c en d. je mag gerust namen zeggen hoor! das gezelliger!! maar echt heel tof voor je!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:10

Heej wat fijn voor je!
Maare waarom zit je op ingeborg der account Verward

*Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

hobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 19:42

ze mag op mijne

rijden met tantieme gaat het super