rijden op famke....

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

boefjelover

rijden op famke....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 21:06

heej, vandaag weer eens iets anders gedaan dan normaal,
Deze week, heb ik famke alleen maar gelongeerd, en cros ik altijd een rondje op ot.
Maar vandaga iets anders gedaan, ot en fam gepoetst, opgezadelt, bij ot, halster omgelaten, halster touw eraan gemaakt(voor teugels)en hem fff goed aanpakken, is me 2x mislukt(iritante shetten!!!!)Dan gaat ie namelijk ff niet links maar rechts, en dan maar rechtdoor, op weg naar fam,(daar ff theeleuten he) Toen wou Sien(miejse van 7 erop, baasje van ot) en da ging best wel goed, ik famke gelongeerd, met hoofdstel erin enz. toen erop gestapt(ben 10 min. bezig geweest om er op te komen!)
Daarna ff gestapt, en draven, 1x moest ze ff wegvluchten voor iets heel engs, namelijk een vogel(zijn ook zoow gevaalrijk) darana netjes gedraafd zijwaarts gedaan, weer 1 x gescrokken van een schrikdraad die er al een jaartje of 3 staat. Toen ging opeens ot weg GROTE PANIEK!! heleamaal hinneken enzo, daarna tijdje lief, werd e opeens ene radio aangezet, famke helemaal happy. ik in draf, zij oren naar voren, ik maar in galop, zij helemaal op de maat van de muziek(vaag beest) daarna weer afgezadelt, staart gewassen, en zoutblok vervangen. En toen weer lnaarr huis(had last van m`n buik, krijg ik altijd als ik op ot doorzit!)

heeej mensjus!!!!!
i love boefje 4 evahh

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie