heerlijk gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charaz

heerlijk gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 20:55

Ik ben vandaag voor het eerst met Azra naar het bos geweest, we waren al eerder gewoon kleine stukjes door de polder gegaan en het bos is toch een stukje verder.
Alles ging hartstikke goed, ze is alleen nog wat onzeker buiten, maar samen met iemand erbij gaat dat wel goed (vandaag was ik ook samen met nog iemand anders).
En ze heeft af en toe iets raars dat ze opeens met haar hoofd tegen een boom aan (wil) lopen .
Maar goed, ik ben echt zo blij met mijn beestje, toen ik haar kreeg was ze zadelmak en kon ze achter een ander aanlopen en nu gaat het gewoon hartstikke goed Ach gut

Azra, Valentijn & Enchanted

Loesiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:48

Jaaa leuk Lachen

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:41

Heerlijk is dat om door het bos te wandelen Haha! En die tik dat ze tegen een boom aanloopt heb ik al vaker gehoord. Een kennis van me heeft dat ook met haar pony. Die wil het liefst zo dicht mogelijk langs de bomen lopen. Vervolgens schrikt die ergens van en tikt dan altijd zo met het koppie tegen een boom. Niet hard of zo, maar net er even tegenaan. Ze probeert nu dus ook maar om die pony zo ver mogelijk van de bomen te houden Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie