nieuwe laarzen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sharir

nieuwe laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 19:39

hey ben vandaag naar tentekamp geweest. en heb lerenlaarzen gekocht. omdat ik die voor me volgende opleiding nodig heb.. en ze zijn natuurlijk veel mooier. en een nieuwe rijbroek een bordeuq hoe schrijf je dat.. :w en daar kreeg je een bodywarmer bij. en die is geruit met ook het bordauq en groen.en een beetje grijs precies de kleuren van de andere rijbroeken. eennnn nieuwe sporenbandjes... en heellll jammer de laarzen beschermers voor om je sporen was jammer genoeg in het mandje blijven liggen... heb er niet voor betaalt hoor. hihih en eehmmzz snoepjes natuurlijk.. er was alleen nog maar appel. dus heb er maar 1 gekocht. misschien vinden ze het helemaal niet lekker..ik moet toch nog terug voor die beschermers.. dus dan neem ik er nog wel een paar mee. Tong uitsteken is nooit weg he.. en het lijkt wel of ze uit het zakje vliegen Tong uitsteken eehmmzzz wat nog meer oohh jah elastiekjes.. hihih de laarzen en rijbroek heb ik van me lieve pa en ma gekregen...Haha!! echt tof van ze he.. maar jah ik zal maar weer eens stoppen anders word het zo'n lang verhaal;)

groetjes

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:11

leuk nieuwe laarzen en nieuwe rijbroek. die tentenkampen lijken me superleuk. Ik denk niet dat men ouders me daarnaartoe zouden laten gaan. passeerden we vandaag een ruitersportwinkel, mocht ik niet binnen. Boos! en deze keer had ik echt bijna niets nodig. Knipoog

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 22:22

hahahahah jah joh... is wel erg.. was vandaag nog een keertje gegaan wnat we reden er toch lang hahaha Tong uitsteken en jah hoor ik moest en zou nog een zak met snoepjes mee nemen.. zag wel meer dingen maar jah was ik gister al voorbij gelopen dus nu weer.. hihihihihih .. en tentekamp is echt dingen kopen die je gewoon niet nodig heb.. maar ik had het dus nu wel nodig en jah dan pak je die acties gewoon effe mee. werkt alleen maar in je voordeel

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie