Grr, leuk zeg.. Waarschijnlijk géén tentenkamp..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Grr, leuk zeg.. Waarschijnlijk géén tentenkamp..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 07:34

Nou leuk zeg, de hele week hadden we al afgesproken dat ik en mijn vriend vrijdag (vandaag dus) naar tentenkamp zouden gaan. In het begin van de week kwam er al iets tussen dat we waarschijnlijk niet op vrijdag konden i.v.m. zijn werk. Uiteindelijk woensdag zouden we toch vandaag gaan. Gisteravond konden we ineens de auto niet mee, dus toen zat ik al te balen. We hadden visite voor verjaardag van mijn vriend, en ze konden niet begrijpen dat ik dat hele eind naar Rotterdam wou om paardenspullen te halen. Maar ja we zouden er een gezellig uitje van maken, 2 vriendinnen van mij zouden dus meegaan, maar ik kon gisteravond om 12 uur niet meer gaan bellen, dat het misschien niet doorging nou.. Boos! Een optie is om met de trein te gaan, maar ja willen zij dat wel omdat een retourtje R'dam vrij prijzig is. Ze staan hier om half 10 op de stoep, dus dat is allemaal weer fijn geregeld. M'n vriend gaat zo nog proberen een auto te regelen, maar ik denk dat we dikke pech hebben en het niet doorgaat. Andere dagen zijn geen optie helaas.
Boos! Lips are sealed Wat nu..... Ik ga nu nog niet bellen, want ze liggen nog te slapen.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:57

das wel banketstaaf voor je zeg!
je vriendinnen zullen het vast wel begrijpen...en enige troost:ZO leuk is het tentenkamp niet hoor!!!sucses

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 07:57

Jaaaa, er bestaan engelen op deze wereld! Knipoog
We hebben wel een auto Haha!:D:D

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:59

Nou ik wens je een hele fijne dag,maar dat zal wel lukken denk

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 08:14

Ja dank je, zal zeker lukken! Ja de meesten zeggen dat tentenkamp niks aan is, maar ik ben er vorig jaar ook geweest en vond het best leuk. En de 2 meiden die ik mee heb zijn nog nooit naar een grote paardenzaak geweest, dus die vermaken zich wel!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:11

Ik was er ook nog nooit geweest als er tentenkamp was maar ben nu eindelijk woensdag voor t eerst geweest, was een beetje chaotisch maar voor de rest er leuk. Lekker snuffelen tussen die spulletjes Lachen
Veel plezier vandaag!!!!!!!!!!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:42

Ik ga ook vandaag, als het goed is vanavond.. gaan er nog meer bokkers vanavond..??

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:31

Hmm eigenlijk ook vreemd. Er geldt inmiddels een vervoersverbod ivm vogelpest. Toch mag een tentenkamp wel terwijl daar uit heel het land mensen samenkomen. En die kunnen de ziekte aan elkaar overdragen en vervolgens thuis weer de boel besmetten.

Ja ik zoek het misschien ver maar ik wil eignelijk zeggen datik het nut van dat verbod niet echt inzie.

'Paint' it 'Black'

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:08

Fasel: weten ze al hoe de ziekte zich verspreid dan? Maar het zou toch wat wezen, dalijk mag je het huis niet eens meer uit!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:10

Weet ik niet. Ik wil er ook niet mee zeggen dat mensen het huis niet meer uit mogen. Alleen dat het vervoersverbod nogal krom is terwijl musjes, fazanten, spreeuwen en weet ik niet wat gewoon rondvliegen. Daar is niets aan te doen maar mijns inziens is zo'n regel dan ook niet nuttig. Dat is al wat ik ermee wilde zeggen.

'Paint' it 'Black'

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:12

Daar heb je helemaal gelijk in, vind ik!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:17

Ik kom net van tentenkamp af Lachen Het is echt leuk ! Alleen zo duur.
Ik heb een babyblauw halster gekocht voor Caro
Een wit deken }> hoelang zal het schoon blijven
En dan een rood vliegendeken met zwarte randjes Haha!

Jewel... :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Babootje, Ballard_L, Dries1990, Eve_16, Gittta, hokke, idylle, Ineke2, jokari, kimmetje26, laura_estee, MyWishMax, pol013, Rinkex, robbie88, Robin_Rikkie, shaddy82, YvonneV en 100 bezoekers