Onmogelijke shetlanders GGRR

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Onmogelijke shetlanders GGRR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 17:25

Zoals jullie wel weten hebben Snowdon en ik 3 hengstjes gekocht pasgeleden, foto's onderaan in mijn profiel. Ze stonden eerst bij de buurman in de wei, maar omdat ze nog wild zijn werkte dat niet echt. Het land is gewoon te groot en je krijgt ze dus nooit meer te pakken.

Toen hebben we afgelopen weekend een stuk van mijn land afgezet, 5 (!) draden onder elkaar, alleen geen stroom erop want ik heb niet zo'n apparaat.

We hadden ons nog niet omgedraaid of ze klommen door het hek heen Extreme duivel Ik had geen suggesties meer dus heb het hek van het erf dicht gedaan en er een nachtje over geslapen. (ze stonden nu dus tussen mijn eigen paarden, waaronder een shetlandmerrie, maar heb ze nog niet zien dekken, vind ik niet erg hoor trouwens)

Volgende dag had ik het plan het land van de buurvrouw te lenen, dat is veel kleiner namelijk. Helaas kon dit niet Toen was ik dus even zonder ideeën. Ja terugzetten bij de buurman, maar ik krijg ze dus niet in mijn eentje daar naartoe, en Snowdon was al naar huis

Dus nu zitten wel al sinds vorig weekend met de shetlanders in de wei en het erf hek dicht. Gelukkig heeft mijn shetlandmerrie ze geadopteerd en leert ze ook gelijk wat manieren. Ze volgen haar dus overal naartoe. Nu kan mijn shet het hek van de wei niet door, dus had ik niet verwacht dat de kleine pony's daar wel doorheen zouden gaan. Veel te eng zonder surrogaat-mama!

Maar wat doet mijn pensionklant, hij zet mijn shetlandmerrie even op de bak Lips are sealed Met als gevolg: 3 wilde pony's in de achtertuin.

We hebben ze gelijk weer terug gezet, maar ja nu hebben ze gezien hoe het moet! Dus jawoor vanochtend om 08:15:

-TRING TRING-
-(slaperig) Mjah? Slapen
- Die rotpony's staan weer in de achtertuin, kan je ze komen terugjagen?!
- Uhmz.. *gaap* mag het over een half uur ook? Gaaaap
- NEE NU!!!

Dus daar ging Esme in d'r pyama de wei in. Stomme pony's terug gejaagd en surrogaat-moeder shetlander in het achterste land gezet. Zij kan er (hopelijk) niet uit en dan zullen die pony's wel bij haar blijven (heb goede hoop)

Nu krijg ik dus vanavond een offerte om een heel nieuw hekwerk te laten plaatsen, met stroom zo sterk dat kleine rotpony's meters zullen gaan vliegen Extreme duivel

Denk je een goedkoop ponytje te kopen van €100 whahahahaha
Maar goed. als het te betalen is staat er binnen een maand een goed hek. Dan kan ik weer rustig uitslapen en is alles goed.

1 ding, als die pony's ook gaan ontsnappen uit het hek van €2000, dan verkoop ik ze!!!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:50

Ach, bekijk het vande zonnige kant, als dat hek er staat, ben je er meteen zeker van dat je ook voor het veulen van Nuala een goed hek hebt! want hoe dan ook lijkt me dat er voordat dat veulen komt iets moet veranderen aan de omheining op t land, toch?
Succes!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 17:53

Het hek komt er ook niet voor de pony's maar voor het veulen. Alleen was dat nog even een tijdje vooruit gepland en is het nu allemaal versneld.