les gehad..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carlos

les gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 14:56

gisteravond ( woensdag ) heb ik weer les gehad dressuur en springen. springen hadden we eerst een half uurtje nou..dat ging matig geen weigeringen maar meer een race..ahha..daarna hadden we 3 kwartier dressuur. dressuur ging egt super!! ik heb ook best wel een dressuurpaardje daar niet van maar we moesten voor de eerste keer schouderbinnenwaarts. liberty kan dat al lang maar ik niej Verward maar naar een uitleg ging het wel goed..hij liep soms iets te schuin maar dat regelden we weer goed Haha!....de instructeur was tevreden en we kregen nog een paaseitje voor de pasen die er aan komt..

groetjes elleke

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 15:30

Ehhhhhhhhhh maar op rijtechnisch zeg je net dat je paardje hartstikke vast zit op links. Maar gisteren liep íe perfect, ook in de sb... Verward

carlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 15:54

ja aan de linkerkant ging het ook minder maar hij liep toen niet zo vast als normaal..Verward dat was ook wel een beetje vaag want met rechte lijnen nam die het recht in eigen handen haha..( grapje hoor maar wel zo ongeveer :S )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie