Tentenkamp geweest! Portomonnee zegt au :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:30

Tancreda4"]
[quote="loulou schreef:
vliegendeken


He, een vliegendeken?? Ben vandaag geweest, en zeiden dat ze al de eerste dag op waren? Of ben je toen ook gegaan??

Nou iig ik ben vanmiddag geweest. man wat was hte druk, wat een gaos. Ik gelijk naar de vliegendekens gerend, maar nee.. OP, al de eeerste dag zei zo'n mensjes. En ze moest toegeven dat het ook heel mooie dekens waren. Ect balen want dat was nou net de redendat ik ging en had geen tijd om eerder te gaan...

Nou ik ben toch nog wel geslaagd.
Het dat setje gekocht, halster vliegenfrontriem en halstertouw. Oke, beetje rare stof halster, mar het is tohc maar voor in de wei. Hij staat haar wel leuk moet ik zeggen Lachen
Verde nog een deken gekocht een zweetdeken, weer dezelfde kleur als ik al had alleen nu maatje kleiner.
Mijn vriendin heeft trouwens een hele mooie met loopsplit gekocht... had ik dat ook maar gedaan, weet je niet hoe mooi!!! Ze heeft trouwens wel verkeerde maat. Op het kaartje stond 195 maar een labeltje aan de deken zelf gaf 205 aan. Veelte groot nu, maar goed. Helaas wilt zehem niet verkopen aan mij Haha!
Verder heb ik nog pijpkousjes voor de achterbenen gekocht die ook goed paste.
Ik ben totaal 50,40 kwijt, helaas niet genoeg voor zon heuptasje Boos!
[/quote]

ja. ik was al de eerst dag gegaan. en het waren idd mooie vliegendekens Haha!

van die fleecedeken had ik vorig jaar precies hetzelfde.
ik dacht een 175 maar ik had een 185 Frusty
maar heb dit jaar een nieuwe gekocht zonder loopsplitten

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:56

Ik zocht een rijbroek maar kon echt niks vinden, het was zo druk!

Ik wou een gewone niet al te dure eurostar, maar ze hadden alleen maar grote maten.

Het is dat ik gelukkig niet zoveel geld had meegenomen anders had ik serieus echt heel veel meegenomen.

Ben uiteindelijk met 3 zakken paarden snoepjes thuis gekomen Haha!

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:44

wie weet of ze daar ook westernspullen hebben bv pads hoofdstellen peeskappen??? ik ga namelijk overstappen naar western Haha!

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:59

Ik ben de eerste dag geweest, het was erg leuk om eens rond te snuffelen Lachen. Ik heb me best redelijk in kunnen houden Schijnheilig

Mijn aanwinsten:
- Vliegendeken
- Zomerdeken
- Wit shabrak met Marko erop Kwijl
- Longeerzweep
- Haflinger frontriem

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 22:40

melvin schreef:
wie weet of ze daar ook westernspullen hebben bv pads hoofdstellen peeskappen??? ik ga namelijk overstappen naar western Haha!


Nee, nee en nee Haha! Ik rijd ook western, maar ga alleen naar de hypo voor 'verzorgende' spullen. Voor echt westerngerichte spullen ga ik naar Western Import Company of koop ik wat op een wedstrijd.