bedreigd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:06

Jezus zeg, ik snap wel dat je je rot geschrokken bent! Ik zou ook echt helemaal van streek raken..
Misschien is het een ideetje om eens op school te informeren of daar meer mensen last van haar hebben? En dat iedereen dan aangifte gaat doen misschien?

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:58

Meteen aangifte doen.
Dat mens is geloof ik niet helemaal goed .
Maar voor hetzelfde geld doet ze het morgen bij iemand anders en duwt ze die ander wé voor een vrachtwagen.

Is het mens nou helemaal gestoord geworden.
Die hoort echt in een inrichting Boos!.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 11:31

Ik kom ook wel vaker in die buurt voor de paardjes, maar heb d'r gelukkig nog nooit gezien.

Ik zou wel aangifte doen, ook een stukje voor je gemoedsrust.

Overigens heb ik ook ooit op het jan arentsz gezeten Knipoog Laatst nog gedroomd dat er wedstrijd werd gereden in de mediatheek Verward Hoezo vaag!? Knipoog

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 11:39

Ik zou inderdaad ook aangifte doen. Misschien zijn er nog wel meer aangiftes over haar binnen gekomen. En hoe meer aangiftes de politie heeft over dat MENS hoe sneller ze iets kunnen doen. Trouwens het is toch echt niet normaal dat ze voor een vrachtauto wil duwen Verward, dat mens is echt niet goed wijs. Helemaal omdat ze ongeveer 40jaar is, die horen toch beter te weten Boos!

Suc6 ermee

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:04

Absoluut aangifte doen! Je zult vast niet de enigste zijn. Daarbij, ik denk inderdaad dat het belangrijk is dat ze een keer goed wordt nagekeken door een psychiater, want dit soort gedrag is niet normaal.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:33

idd aangifte doen!

Klinkt misschien een beetje raar maar toen ik een keer naar school fietste stond er een man zich aftetrekken in de bosjes met zijn broek naar benede.. toen stonden we daar op school over te praten met andere kinderen en toen kwam er een leraar en die horde dat en die heet het tegen de directeur gezegt en toen werden we later uit de les gehaalt en toen ging we praten met een politie agent en de directeur ik heb ook een tijd die beelden in me hoofd gehad maar nu is het weg maar het was wel erg vies.... ze hebben(zover ik weet) die man niet gevonden...jammer

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:57

oei dat moeten mensen echt niet bij mij doen, phoephoe, zeker niet op een vroege morgen!
(niet dat ik zo'n agressief persoontje ben hoor, maar als mensen kwaad tegen mij doen zonder dat ik iets doe, of door heb dat ik iets doe, dan kan ik echt uit me naatje schieten..)

ik blij dat ik altijd me flesje pepper spray bij heb..
lekker ziek zulke mensen.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 18:13

nou... Ik heb vandaag mijn ouders naar de politie laten bellen, toen moesten we naar eht bureau komen, en moest ik vertellen hoe ze eruit zag, en precies zeggen wat zei had gezegd, ze gingen kijken in de computer, en ze stond er al vaker in!
Maargoed, ik heb dus aangifte gedaan...

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:00

Goed dat je aangifte gedaan hebt. Niet dat er iets preventiefs mee gedaan wordt, maar als er een keer daadwerkelijke schade is toegebracht gaan die aangiftes wel meetellen.