Weekendje Kootwijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Weekendje Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 17:34

Gisteren teruggekomen van een heerlijk weekend bij de Paalhoeve!
Vrijdag zijn we met 6 paarden en 7 meiden vertrokken, mannen mochten ons brengen maar daarna moesten die weer terug Haha!
Wat hebben we genoten! Echt heerlijk om zo in het bos te rijden met het weer wat helemaal meewerkte In Kootwijk hebben ze wel vreselijk moeten lachen om die meiden uit de stad (tja allemaal Amsterdammers), ten eerste had ik gebeld ivm de vogelpest, kreeg toen als antwoord dat wij mensen uit de stad toch ook werkelijk overal bang voor waren Bloos , maar er werd mij verzekerd dat als er een kip op het terrein zou lopen hij eigenhandig door hun de nek zou worden omgedraaid. De ritten die we gemaakt hebben waren voor omstanders ws ook zeer komisch, werkelijk alles wat we op ons pad tegenkwamen en waar de paarden wel eens van konden schrikken werd gemeld, erg grappig om te horen: auto! vlag! boomstronk! fiets! golfwagentje! iets blauws, glinsterend (bleek een chipszak te zijn)! ballon aan een boom! en dit dan allemaal minstens drie keer herhaald, want de achterste amazone mocht het toevallig niet gehoord hebben Haha!
Cas heeft zich ook (bijna het hele weekend Schijnheilig )uitstekend gedragen, kortom dit is zeker voor herhaling vatbaar, en aan te raden!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:47

We hebben vorig jaar een douw rit gemaakt (om 6 uur 's morgens vertrekken dus..) Dat heb ik geweten want dan zijn de wilde zwijnen nog op en daar durfde mijn paard echt niet langs! Heb je hier geen "last" van gehad? Of hebben jullie niet in de ochtend gereden? Wat voor een auto rijdt jij eigenlijk Von? Haha!!!!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:20

Klinkt als een heerlijk weekend, Von.
Mooi is het in Kootwijk, he? Ik heb wel eens bij Gert v.d. Hoorn gezeten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:23

Daar heb ik vorige maand nog een endurancewedstrijd gehad, helemaal om Kootwijk heen. Ben nog vlak achter het terrein van Gert langs gereden. En het Kootwijkerzand is helemaal fantastisch, zijn jullie daar nog geweest?

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 07:21

Leuk, wil ik ook wel. hemelse ritten maken.... Lekker eten en verzorgt worden. Paardje in de buurt. Idnerdaad genieten.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 09:13

Het was daar inderdaad heel erg mooi, maar die zwijnen hebben we niet gezien, niet zo gek, want van slapen is erg weinig gekomen en dus was het 's ochtends echt langzaam wakkerworden met veel koffie...
Ook een stukje over de zandvlakte geweest, echt super!
Maar dat verzorgd worden viel tegen hoor Belker Haha! We zaten met z'n zevenen in een stacaravan en zelf boodschappen doen en koken Vork , voordeel daarvan was wel dat we vanuit onze caravan zo naar de stalletjes keken waar de paardenhoofdjes naar buiten stonden te kijken Lovers

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:22

lijkt me echt super. zou ik ook zeker willen doen *LOL*.
echt grappig van dat roepen naar elkaar Lachen