and she is here!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 19:43

Vanmorgen vertrokken we om half tien van huis, nadat we nog een keer waren terug gereden omdat we fototoestel vergeten waren, gingen we eerst de trailer ophalen. nouja alles ging fantastisch. weg niet glad ofzo dus kwamen daar rond half twaalf aan. even geaait en koffie gedronken. En om kwart voor een gingen we der inladen. nou ze liep er zo in en bleef netjes staan. lekker los aan het halstertouw vast gezet zodat ze alle kanten op kon kijken. Toen reden we weer terug naar loenen, ondertussen een keer getankt en ondertussen ff binnen gekeken en stond alleen beetje te snuiven en mer niet. dus helemaal niet druk. Om 2 uur waren we in loenen en daar uitgeladen en in stal gezet. ze stond naast shakira en skippy, later gingen die naar buiten en kwamen er paar stallen verderop paar andere staan. heel lang naar der zitten kijken. en stukje brood gegeven. eerst at ze het heel raar echt van wat is DIT nu. maar ze vond het uiteindelijk heel lekker. Toen een paar wortels. naja daar snapte ze dus geen moer van. moet je dat afbijten??? onder tussen had ze al pluk hooi in stal gekregen dus dat at ze na een wortel maar. want worteltjes zijn zo moeilijk. Morgen gaat ze samen met goofy een klein shetje de wei in. zodat ze aan alles kan wennen en de andere van een afstandje kan zien. meer hebben we nog niet meegemaakt. want alles is nog nieuw en ze was erg nieuwsgierig.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 19:47

gaaf. Wat leuk he? ik kan ook uren naar barley kijken hoor. wel oppassen dat ze nu niet verwend wordt.

Ik gaf barley de eerste dag ook wortels etc. maar dat had ze te vlug door en begon toen tegen de deur te schoppen. dat is ze nu wer afgeleerd.

slaap ze vannacht he? en ik wacht op de foto's

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 19:54

foto's zijn met normale toestel genomen dus duurt nog wel ff, mezelf en mijn mams kennende. En verwend wordt ze vast wel. de paarden krijgen daar elke dag een boel wortelen gewoon in de voerbak zodat ze wat te eten hebben. En vanavond krijgt ze voor t eerst van der leven brokken als avond eten. gewoon klein beetje en daarna langzaam opbouwen want ze kan best wat spek gebruiken.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 19:57

super cool. Gefeliciteerd joh... Klinkt in ieder geval echt gaaf...

Suc6 met r, maar dat zal toch wel lukken?

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 20:01

Hoera Hoera Hoera!!!
Nu hoef je geen nachtje meer te wachten en kan je ieder moment van de dag genieten!!!!!

Veel plezier samen!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 20:49

Leuk joh, dat het allemaal zo goed ging. Ik wens je een hele leuke en vooral lange tijd met haar toe. Geef haar maar een dikke knuffel van me.

Pling Knuf Mayo Pling

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 21:13

Gaaf zeg!!! Eindelijk je eigen knuffel, veel plezier met der he!!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 21:19

Wat leuk en heerlijk dat ze er dan eindelijk is!!!!
GEFELICITEERD!!!!!

En nu gaan we nog heel veel verhalen horen van haar!!!!!

Groetjes van Jacqueline

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 21:21

echt leuk dat je nu je eigen tinkertje hebt ik weet eigenlijk niks dus, is er weleens iemand opgeweest zo nee gaaf ik heb Sya ook alles geleerd wat ze kan tennminste, zo ja ook gaaf hoor

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-01 21:29

Nee nog nooit. ze wordt pas in mei 3 jaar. dus wil van de zomer rustig met haar gaan beginnen. en tot die tijd lekker tutten en veel enge dingen laten wennen. ze staat gewoon elke dag in de wei. dus beweging krijgt ze genoeg. Maar heb er wel veel zin in om haar van alles te leren.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Tabitha

Berichten: 47
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 21:34

ja dat zal wel. leuk man
ja je kan alleen maar met hem lopen enz. zodat ie aan enge dingen gewend raakt nou ik wens je veel succes en liefde toe met je nieuwe crack

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 22:36

Gaaaf! Hee, geleficiteerd, Marjolein! Cool!

En we willen natuurlijk alles horen en veeeeel foto's zien Knipoog

Cool! Enjoy!!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 14:40

GEFELICITEERD! hardstikke leuk joh dat alles goed ging! haha ik kom wel een keertje naar jullie toe als je daar ook mooi buiten kunt rijden! hebben ze er ook bakkers in de buurt ;p?
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 17:51

jaha. bakkers genoeg. moet je nog wel boel geduld hebben want. t duurt nog wel tijdje voor ik naar buiten met der ga. komt maaike ook mee haalt zij shico wel eventjes op. staat halfuurtje daarvandaan. dus dat komt allemal in orde

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 17:55

Echt gaaf! Heel veel plezier met je kleine bolliewollie Lachen

Liefs Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 18:08

tof dat ze er is wat heb je haar allemaal gekocht?

groetjes

pj

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-02-25 17:12 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 19:06

borstels. longeelijn halstertouw en meer nog niet. komt allemaal vanzelf wel. als ik zie hoeveel troep je in die kast kwijt kan heb ik nog zat tijd. morgen misschien ok nog even in t molenhuus kijken (winkel daar in de buurt) tenminste als ik tijd heb. en er zijn al zoveel foto's van der genomen echt veel stuk of 60 al wel.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:10

Molenhuus is een erge leuke winkel waar ze heel vaak hele leuke aanbiedingen hebben.....vind het alleen jammer dat het niet zo groot is.....en het is er nogal chaotisch!!!!!

Als ik een keertje bij het molenhuus ben dan kom ik ff bij Aillen kijken (heb ik het nu wel goed geschreven hahahaha)

Jacqueline

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:25

Heee! Hartelijk gefeliciteerd met je eigen paard. Veel suc6 en plezier met haar!!! Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:15

nou dan zeg ik ook maar ff gefeliciteerd anders lijkt t net of ik niet superblij voor je ben en dat ben ik echt wel!!!! we gaan echt wel een keer (of veel keren) lekker t bos in met shic en lin he???

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 21:19

wachtr en zij zult vinden
maar wacht dan nog wel een heleboel.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 09:52

Hallo Marjolein, ik las net pas je berichtje, maar natuurlijk ook van mij heel veel geluk toegewenst met je tinker! Gaaf dat je droompaardje nu echt van jou is!
Groetjes, Ada.

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 11:52

Van mij ook gefeliciteerd! Echt gaaf!

Ga je haar zelf beleren?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 11:56

ja tenminste dat wi ik wle proberen. Kan waar ik sta heel veel hulp verwachten. dus t zal wel moeten lukken. Maar ga pas van de zomer beginnen dermee. eerst nog lekker tutten met der. en aan alles laten wennen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 12:07

Ja dat doe ik ook, lekker rustig aan. Ze is nu gewend aan een hoofdstel en een singel, voor dat ze de wei in gaat wil ik haar zadelmak hebben en misschien al wat gelongeerd hebben. En dan ongeveer in augustus/september wil ik haar inrijden, maar dat doe ik wel met hulp van een professionele springruiter, die doet dat voor zijn beroep en kan het erg netjes. Ik wil niet het risico lopen dat ik het verkeerd doe, of dat het verkeerd gaat en dat er ongelukken gebeuren. Die mensen doen dat voor hun beroep en weten precies hoe het moet. Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lynn_Joy, Vagabondo en 113 bezoekers