Buitenrijden meet EEMY:P en lauwrie:D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Loesiejj

Buitenrijden meet EEMY:P en lauwrie:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 21:31

Dan ook maar ff ene verslag Tong uitsteken We gingen om 12 uur weg en zijn we eerst naar een meer gereden gezwomme maar mo (pony van laurie) wou absolutt het water niet in... dus zijn we maar naar lauries huis gegaan Lachen dat was heel gesjellie en toen gingen we weer terug via de manege en gingen we nog wat boomstammetjes springen.. Ennuh Amy heeft een speciale kreet voor dat ze gaan springen probeer het maar es HAJA het schijnt te werken Schijnheilig Nouja toen was Rosan helemaal kledder in het zweet en was ie half dood van de hitte maar ach Tong uitsteken We ginegn toen weer naar et meer en uiteindelijk ging Mo er ook in.. Pling Alleen toen dacht Laurie laat ik es echt gaan zwemmen nouja dat deed mo dan ook wel alleen de stijgbeugels gingen ook hun eigen gang Clown dus die was ze kwijt en die moest ze toen gaan opduiken }> maar het water was super koud Bloos nouja toen werd laurie opgehaald en zijn amy en ik naar de manege gereden toen gingen we naar huis en einde Lachen

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

Tlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:06

lijkt me een leuke dag. Lachen

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie