Pipo is er af gekletterd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:46

Nou, ik vind je nu al zielig...
Ik vrees dat ik je morgenochtend nog veel zieliger ga vinden, de ergste stijfheid en pijn komt vaak een dagje later...
Ik zal duimen dat het meevalt!
Wel goed van je dat je er toch weer op bent geklommen, dat is heel goed voro het paard!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 04:09

Ik hoop dat je niet teveel spierpijn hebt. Dat gebeurt nogal vaak als je van je paard pleurt! Knipoog Gelukkig dat het niet ernstig was! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 07:21

auw pipo gaat het nu wat beter of doet nu echt alles zeer?

arm jazzje ook zo geschrokken,hopen dat ze het nooiu meer doet Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:26

Aggos, sterkte emt je spiertjes!
want inderdaat, je spierpijn is nét een dag later het ergste... maar gelukkig voor jou neemt het daarna al snel weer af...
Moet ik je het nummer van mijn zus geven?
Die zit tegen eht eind van haar sportmassage opleiding, en ze heeft nog wel een model nodig!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:30

He hoe gaat het nu met je?
Ik hoop dat het meevalt, al vrees ik.....
Fijn he met jonge paarden werken Knipoog
Ik ben half jaar geleden van de Burggraaf bij ons gelanceerd, was ook wat je noemt niet echt een prettig gevoel.

:evaw:

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:00

Voortaan toch maar een 'banketstaaf rozewater' als sjaak Schijnheilig Haha! (hmmmm de orginele uitdrukking wordt gelijk gecensureerd Tong uitsteken )

Hoe staat het met de blauwe plekken en de bloeduitstortingen? Ga je in iedergeval gekleurd de pasen in Party!! .

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:25

He pipo, sterkte met de blauwe plekken en de spierpijn!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:35

Achossie die jonkies......... Ik heb medelijden met beide want jullie zullen allebei behoordlijke spierpijn hebben van deze actie... Haha! Haha! Haha! Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:42

Oei, een kleine communicatiestoornis Haha!
Hoe is het vandaag met de verwondingen??

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:45

Nou het gaat een stuk beter, ook ik had verwacht extreme spierpijn te hebben, maar het valt mee. Ben wel helemaal stijf! En heb een dag vrij genomen. Dus ga zo naar stal, lekker in het zonnetje zitten en een beetje niets doen!

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:51

Valt dan idd mee, Pipo!
Dan heeft die arnica goed zijn werk gedaan!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:58

Vervelend Pipo, ben wel blij dat je niets gebroken hebt, blijf toch maar goed smeren met arnica of zo en neem een paar keer een warme douche, mijn ervaring is dat de stijfheid etc de eerste dag minder erg is dan de 2e en 3e dag erna. Blijf in elk geval een beetje in beweging en heel veel succes....

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:59

beppies schreef:
Vervelend Pipo, ben wel blij dat je niets gebroken hebt, blijf toch maar goed smeren met arnica of zo en neem een paar keer een warme douche, mijn ervaring is dat de stijfheid etc de eerste dag minder erg is dan de 2e en 3e dag erna. Blijf in elk geval een beetje in beweging en heel veel succes....


Die ervaring heb ik ook, de tweede en de derde dag vaak het ergst Haha!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:02

Tja datis even doorbijten, maar dan gaat het alweer snel de goede kant op en je moet maar zo denken over een weekje is alles weer vergeten en vergeven, en dan wel even wat langer aan de longeerlijn werken. .....

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:05

Oei Pipo, da's geen goede actie idd, lees het nu pas. Vervelend, maar wat je al zegt, een leer voor de volgende keer. Sterkte met je spierpijn en alle andere pijntjes.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:28

au au
er zijn wel veel valpartijen de laatste tijd alle paarden zijn wat jolig deze tijd van het jaar.

Kun je wel op je billen zitten op je werk?anders moet je maar gaan liggen op een strechbed ergens in de zon Cool

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:49

Pipo schreef:
Toch fijn zo paard wat zeer goed kan lopen, en een soort van athleet is Dus na een half rondje dacht ik, kan er beter af, want dit houd ik niet lang vol. Dus liet me vallen, alleen juist op de verkeerde plek. !

hehe, kluns! Nooit van gehoord van "nee heb je, ja kun je krijgen?". Je had gewoon moeten proberen te blijven zitten .Misschien was je er wel op gebleven. Daarbij lukt het je kennelijk toch niet om het goede moment te bepalen dat je goed terecht komt. Haha! dus had je niets te verliezen met gewoon proberen te blijven zitten. Maar ja, ze zijn sterk he, op zo'n moment. het valt niet mee. Heb ook ooit zo op een paard gezeten, een vierjarige vos. Had ik ook zadelmak gemaakt en ik dacht dat ik er zonder te longeren wel op kon omdat hij ook altijd zo braaf was. Mijn voet zat nog niet in de rechterbeugel of hij begon te pingpongen. OINK OINK OINK! en iedere keer in een onbestemde richting, grinnik. Man, wat heb ik met mijn benen zitten te knijpen! de kramp sprong er bijna in! Maar................. tot mijn eigen verrassing bleef ik zitten. en toen hij ophield keek ik opgelucht om me heen maar................. niemand had het gezien...... Huilen

De hond is de betere mens

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:22

manic schreef:
Binnen 3 weken twee keer naast? Ik lag er binnen vijf minuten twee keer naast... Op precies dezelfde plek, tegen precies hetzelfde schot... en op die merrie zal ik niet zo snel meer stappen... Western zadel of niet Knipoog


Dus ik hoef me niet te schamen in een halfuurtje er 2 keer naast Verward Haha!

Maar beterschap aan je blauwe plekjes pipo Knipoog Naja hoort er ook zo afentoe bij bij het hele paarden gebeuren he!? Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88617
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:29

manic schreef:
Binnen 3 weken twee keer naast? Ik lag er binnen vijf minuten twee keer naast... Op precies dezelfde plek, tegen precies hetzelfde schot... en op die merrie zal ik niet zo snel meer stappen... Western zadel of niet Knipoog

Je hebt altijd 'baas boven baas' Haha!

Ik laat je graag die eer Clown

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:51

auw auw. Ach gut

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:12

Weet je wat ik zo knap vind? Dat je er af kán springen.... *LOL*
Ik heb met mijn merrie de nodige bok-episodes gehad en hoopte soms dat ik zou vallen, want dan zou het tenminste over zijn *LOL* Maar ben blijven zitten; ik had alle kracht nodig om me vast te klemmen, en had nooit een moment kunnen bepalen om eraf te springen daarvoor ging het allemaal veel te snel.

Ben blij dat je me nu een iets braver paard verkocht hebt
Deze bokt weleens, maar niet gemeen en dat is best uit te zitten Haha!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:47

Auw! Sterkte met je stijve lichaam.

Ik ben gister ook weer eens van die lieve, brave, bijna sullige Dennis af gekukelt. Het ging echt heel erg komisch. We waren aan het springen, hij weigerde in eerste instantie en ging alsnog, ik kwam voor het zadel te recht. Gebeurd wel vaker, Den loopt meestal on verstoorbaar door en dan kan ik weer recht gaan zitten. Dit keer dus niet, hij doet z'n hoofd naar beneden om aan merrie mest te ruiken dus ik hing tussen z'n oren. Hij draaft nu rustig een stukje door totdat ik zei dat hij moest gaan stappen en daarna halthouden. En doen kon ik afstappen om d'r meteen weer op nieuw op te klimmen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:16

Sugarmiss schreef:
Je hebt altijd 'baas boven baas' Haha!

Ik laat je graag die eer Clown


En bedankt! Knipoog Achteraf is het wel komisch, maar ik moet zeggen dat ik er op dat moment niet echt om kon lachen... en dat mijn zelf vertrouwen er een behoorlijk deuk aan heeft overgehouden... Boos!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:49

Arme pipo...Verdrietig
dat is helemaal geen prettig gevoel (heb het ook weleens geprobeerd, maar kan het niet aanraden Knipoog )

Hopelijk is je stijfheid snel weg

rotjazzen ook hè Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:54

Hé Pipo, sterkte ermee Ach gut , hoop dat je er over een aantal dagen weer op kan kruipen (nadat je die boef toch eerst even goed gelongeerd hebt, zodat het rillerige eraf is). Nu maar lekker genieten van het mooie weer!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Angie91, BETUWE, Es_ther, kimmetje26, Kirrietje, Mjelleke, Nathachou, Schildpaddd, Sterrenpony, Ubermetrics, VenoSnorlax en 122 bezoekers