Good looking op je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:34

Ik ben geen tuthola ofzo maar heb echt een schurft aan slobbertruien enzo. Vind het ook niet zo veilig. Maar ik wil er gewoon netjes uitzien uit respect voor mijn paardje die ik ook netjes poets en om het totaalplaatje mooi te maken en omdat ik ook nog op een stal sta waar het ook netjes is.
Ben nu vooral vies van het poetsen…al mijn poriën zitten dan onder het stof! Lijk ik natuurlijk wel heel mooi bruin… Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:36

Ligt aan mijn bui. Als ik iets nieuws koop, dan koop ik natuurlijk wel iets dat ik mooi vind. (ja duuh )Maar ja, je hebt toch altijd je betere en je slechtere kleding zeg maar die je in de loop van jaren hebt verzameld....mijn lievelingsbroek moet er altijd aan geloven, maar dat ding zit ook zo lekker! *LOL*
Maar goed, meestal doe ik gewoon aan wat schoon is, en soms heb ik weleens zin om helemaal all-the-way netjes te gaan, maar da's niet zo vaak hoor! praktisch gaat voor mij boven alles Nerd

LucyB

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Sint Jacobiparochie, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 00:19

vroeger, toen ik nog een schattig penny-meisje was Haha! , had ik standaard mijn rijbroek, laarzen en cap op. Het maakte niet uit of ik reed of niet, als ik naar de paarden ging had ik het aan want dan kon iedereen zien dat ik naar de PAARDEN ging Verward .... (hadden meer mensen hier vroeger last van ?? ) Tegenwoordig maakt het me geen fluit uit hoe ik er uit zie, heb standaard een spijkerbroek aan en verder datgeen wat toevallig voorhanden is in de kledingkast. Mijn ponies zijn meestal netter dan ik *LOL* en echt heel schattig ben ik toch niet meer Knipoog

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 08:17

Jaha , ik deed vroeger ook altijd mijn cap op als ik naar de manege ging. Zodat iedereen kon zien dat ik op paardrijden zat. Ik had ook altijd mijn zweepje bij me enzo. Nu doe ik nog wel gewoon een rijbroek en laarzen aan als ik naar stal ga. Behalve als ik niet ga rijden maar alleen ga mesten ofzo.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 08:24

Het maakt me eigenlijk TOTAAL niet uit hoe ik eruit zie op stal.
Maar... de 'stal' is een boerderij waar vier paarden staan en waar verder weinig mensen komen. }>
Als ik les op de vereniging (en dus manege-binnenbak) heb zien veel meer mensen mij.
En dat maakt een groot verschil!

Dus als ik les zou hebben op de vereniging (nu tijdelijk niet) dan zou ik wel een beetje leuke trui aantrekken enz. maar... geen make up op, geen oorbellen en kettinkje zoals ik soms zie (vind ik link met rijden), wel één van mijn lekkerste/leukste rijbroeken... *LOL*
Dit ook als ik bijv. een belangrijke Boktmeeting bij mijn paard op stal heb... Ben ik heel eerlijk in. Tong uitsteken

Verder nog: make up als je gaat rijden? En zo ja wat? Clown Clown Clown
Ik gebruikte nooit make up, maar nu mijn wenkbrauwen zo gaan uitvallen en ik zo bleekjes zie door de chemokuren.. heel soms een potloodje en wat kleur op de wangen.
Maar die kleur heb ik dankzij de mooie dagen afgelopen week wel weer gekregen!

Verder stem ik mijn kleur rijbroek nooit af op kleur shabrakjes en noem maar op.
Wel als ik wat koop dat ik denk aan wat voor kleuren er straks bij komen...

Ik heb bijv. een okergele winter-rijjas met donkerblauwe stukjes.
Maar daar trek ik meestal zwarte rijbroeken bij aan, zwarte shabrak enz. dat interesseert me geen hol.

Zomerrijjas is lichtgroen en ik ben blij met het mooie weer want ik vind dat getailleerde jasje (met afritsbare mouwen) errug leuk en ook errug soepel/lekker zitten. Op zo'n moment ben ik wel weer een beetje 'ijdel' want zolang het nog niet te warm is doe ik zo'n ding ook niet uit omdat ik weet dat hij me wel leuk staat, althans dat vinden mijn vriendinnen. Extreme duivel

Vreselijk vond ik mijn mutsje staan vanwege mijn kale koppie. Die moest ik onder mijn oude cap dragen zodat de cap niet afviel, want mijn hoofd was, zonder haar erop, wat kleiner geworden... Haha!
Maar ik ga ook weer geen andere muts kopen. Zo'n muts ben ik ook wel. *LOL*
Liever koop ik dan een andere cap waardoor ik die muts niet meer nodig heb, zo'n veiligheidscap die je passend kan maken.
Dat heb ik dan ook gedaan!
Zit heerlijk en de eerste dag liep ik er de hele middag mee op mijn hoofd. Knipoog

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 08:29

Mij zie je meestal in slobber outfit.. dat krijg je al snel bij maatje meer. Oude spijkerbroek en trui, heerlijk. Juist omdat het Blizz niets kan schelen hoe ik eruit zie...als ik maar wat lekkers in mijn zakken heb. Haha!

Maar ik heb wel een nette outfit, gelijk ook beetje show... ik houd wel van wat aparts...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:32

ik probeer er wel een beetje verzorgd uit te zien maar ik pas niet mn sjabrakjes enz er aan aan!
ik heb gewoon een rijbroek, paardrijjas, chaps aan!
haar een beetje normaal, niet allemaal zo slonzig!!! Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 11:23

mij maakt het ook geen bal uit hoe ik eruit zie, ik wil het zo functioneel mogenlijk houden.

enne met westernrijden kun je ook makkelijk setjes maken hoor cassidy.
als het moet kan ik netjes door de bak rijden Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:03

Ik heb nu nog 2 zwarte rijbroeken.
Die worden niet zo snel vies, tenminste dat zie je niet goed Haha!.
Verder zwart sjabrakje, en een te kleine bordoroode.
Groene pijpkousen en bordo met zwarte strijklappen..
En een lichtbruine bodywarmer, en toen het wat kouder was een paars/roze bodywarmer.
Dus ik zie dr niet echt uit op paard met al die kleurtjes.
Maar ik zie er niet vies ofzo uit.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:14

Ik let er niet zo heel erg op hoor. Heb vaak dat ik gewoon een beige dekje (heb bijna altijd beige dekjes eronder liggen Haha!) heb, en dan mn bruin geruite rijbroek of mn zwarte, of soms zelfs gewoon een groene. Schijnheilig Maar meestal wel die bruin geruite. En wat ik er dan op doe dat interesseerd me niet echt. Soms is t gewoon een blauw poloshirtje, maar soms ook wel een beige trui/t-shirt/vestje, en altijd mn bordeaux rode bodywarmer aan (behalve als t echt warm is)
Het interesseerd me niet zo heel erg hoe ik eruit zie, wel hoe mn pony erut ziet. Ik zal dus nooit mn beige dekje en dan knalblauwe bandages omdoen ofzo. Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:02

Mij maakt het dus werkelijk niks uit. Mander loopt nu rond met een zwart zadel en bruin hoofdstel met een zwarte neusriem. Haha! En om het nog erger te maken soms zelfs babyblauwe bandages! Tong uitsteken
Zelf heb ik soms een rijbroek, meestal een spijkerbroek. Ik trek aan wat lekker zit en niet wat mooi staat. Mijn haar doe ik niks aan omdat ik toch met cap rij, dus dat ziet er dan ook niet meer uit na een uurtje sturen Haha!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:15

Mij maakt het nog steeds niks uit, maar daarnet was ik aan het rijden en ik had mijn roze rijbroek aan. Ik had net een rood dekje onder mijn zadel zitten, dat heb ik er toen wel afgehaald want rood en roze vloekt. En vooral die kleur roze die ik heb.

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:56

dat vraag ik me ook altijd af apple Vingers aflikken

k let er wek vaak op. ik probeer ook altijd bij mij dekje bandages die erbij passen te kopen. en als het kan stem ik mijn kleding er ook op af. zo heb ik ook een zwart dekje met een blauw biesje blauw bandagjes, een blauw/zwarte frontriem en ik dan een blauwe trui met een zwarte rijbroek Haha! jammer dat mn paardje wit is Pling

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:02

Natuurlijk moet ik er goed uitzien op het paard!! Dan valt het niet zo op dat ik niet kan rijden Haha! !!

Van die mooie bandplooirijbroeken wil ik ook nog is...en mooie leren rijlaarzen...en een mooie bodywarmer....een mooie winterjas....mooie lange sokken....mooie zomerjas....mooie shirtjes.....mooi dekje.....mooie bandages....mooie schoenen....mooie handschoenen....mooie pet...mooie...euh...euh.....TIS ALLEMAAL ZO DUUR!!!!!!

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 14:18

Ik zie er uit als de doorsnee zwerver rijbroek, stevige stappers veel te grote jassen en vrijwel altijd een muts! Het deert me niet dat ik s'morgens in het halfdonker vaak een zwarte en een donkerblauwe sok aantrek Clown , dat zie je niet als je op een paard zit Haha! En ik durf daar ook rustig boodschappen mee te doen *LOL*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 14:31

ehm ja ik kan heeeel erg zijn wat dat betreft en dan moet het allemaal zo perfect mogelijk zijn Haha! Maar ik heb ook genoeg dagen dat het me allemaal niets boeit en pak wat er in de buurt ligt Lachen

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:12

het boeit me nooit zoveel hoe ik naar me paard ga.
ik pak gewoon een rijbroek die in de buurt ligt. ruk een oude trui uit de kast en ga naar me paardje

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:29

Ik let er wel op want dat vind ik belangrijk. En ik heb twee zwarte (en een witte) paardrijbroeken. Ik doe meestal een gemakkelijke en nette trui/t-shirt aan en de kleur maakt mij niet uit en draag bijna altijd die zwarte rijbroeken omdat het toch niet opvalt als die een beetje vuil is...
In de winter doe ik gewoon mijn zwarte paardrijjas aan en dan maakt het ook niet uit wat ik er onder draag en mijn haar doe ik dan meestal in een knot of in een staart. Met wedstrijden draag ik dan meestal mijn witte rijbroek aan en doe ik mijn haar ook netjes. Lachen

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:45

Ik ben geen onwijze trut wat kleding betreft (zou ik misschien we willen maar daar is mijn budget niet toereikend voor Haha! ), maar ik probeer het altijd wel een beetje op elkaar af te stemmen. Ik vind het ook leuk om een beetje uit te zoeken wat bij elkaar past.
Meestal passen mijn dekjes wel aardig bij de kleding die ik aan heb (zomers wat makkelijker dan 'swinters, dan moet je nou eenmaal je dikke winterjas aan...) en als ik les heb bandageer ik ook meestal wel in bijpassende kleur.
Ik heb over 't algemeen allemaal vrij neutrale kleuren, dus dan kan het ook niet zo gauw fout gaan!