paardenzwembad in Creil

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

paardenzwembad in Creil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 13:23

hebben jullie dat gelezen in de krant?? Heeft iemand er al ervaring mee (beter niet natuurlijk want het is voor revalidatie en dat is nooit zo leuk) en is het echt zo goed voor de benen/rug? Ben gewoon benieuwd wat jullie van zo'n initiatief vinden. Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:26

Nee, ik heb het niet gelezen. Maar een paardenzwembad wordt heel veel gebruikt voor sportpaarden met beenblessures. Omdat het water draagt krijgt het paard toch zijn beweging, zonder dat het de benen belast.

Is dat paardenzwembad voor iedereen straks toegankelijk? En misschien een domme vraag, maar waar ligt Creil?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 14:31

ja ik ken zoiets wel. heb er nooit meer gewerkt hoor, maar ik weet dat ze het voor ren en endurance paarden gebruiken en natuurlijk voor revalidatie.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:07

Creil ligt tussen Emmeloord en Lemmer, in de Noordoost polder Haha! Het bedrijf waar het over gaat in de krant is het bedrijf waar ik aankomende week stage ga lopen.
Het gaat niet alleen gebruikt worden voor revalidatie, ook voor "gewone" training, aangezien er door het zwemmen andere spieren gebruikt worden wat ook erg belangrijk is. Het zwembad is er nu nog niet, ik dacht dat er nu een architect aan het tekenen was enzo. Maar na aankomende week weet ik meer

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:54

Hoi Maaike,

laat je nog even weten hoe of wat. Het klint mij namelijk wel goed in de oren, ben ook erg benieuwd wat het allemaal gaat kosten!?!