voor het eerst paard gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

voor het eerst paard gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 14:59

Heyzz

zaterdag moest ik werken en het ging goed, paarden gelongeerd en stallen gedaan/vegen, de normale dingen. Tijdens het eten vroegen ze opeens of ik al ooit op een pard gereden had. Nee, alleen pony. Nou, dan ga je dat direct doen!
Dus paardje gezadelt en gereden, 4 jarige kende nog bijna niks, maar toch lieten ze me meteen al alleen. En het ging goed, 1 keer geschrokken en gepeerd maar voor de rest heel erg braaf. Ik vond het verschil tussen een paard en pony trouwens best meevallen, ze zeggen altijd dat dat erg veel scheelt. Maar was wel keileuk!!!!!!!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:01

Ja het enige verschil tussen een paard en een pony is voor mij de hoogte. Al heb ik liever pony's, die zijn niet zo hoog Haha! .

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:05

Ja van een pony val je niet zo hoog *LOL* Leuk voor je joh dat je op een paard gereden hebt.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:51

Leuk dat het zo goed ging en dat je zoveel vertrouwen kreeg!!!

Ik vind het trouwens best een heel groot verschil, paard of pony rijden! Enne geef mij maar paarden!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:22

leuk zeg!
ik vind het ook een groot verschil
ondertussen ben ik paarden gewend, en dan is terug naar een pony opeens een groot verschil Tong uitsteken het hobbelt zo Schijnheilig