Niet lief:(((

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 20:02

Vandaag wou ik dus even met dribbel een stukje over het erf lopen. 2 keer stijgerde hij met daarachter aan gelijk een trap richting mij. Het was gelukkig niet raak maar ik schrok wel Verdrietig
Hij is de laatste tijd zo Misselijk vervelend!!
Dat vind ik helemaal niet leuk Verdrietig


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:58

is niet leuk zeg als ie zo doet beeeh!
nou hopelijk gaat het snel over
kan je niet in de bak rijden? nou doeg

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:17

Tip: Laat niet merken dat je bang bent en straf hem erg! vroeger als pink steigerde kreeg hij een tik op zn neus, maar daar werd hij erg kopschuw van dus toen raadde iemand mij aan om een stukje vel van zijn nek te pakken en om te draaien. Best gemeen volgensmij maar hij is nu super lief!

Als je meer tips wil of iets wilt vragepb maar... jammergenoeg heb ik er ook ervaring mee Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 08:26

Mijn vorige verzorgshet trapte altijd als je haar uit de wei wou pakken echt gemeen trappen Scheve mond\

Groetjes melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 08:52

ninja werd ook kopschuw want die kreeg ook een flinke tik als hij mij beet en als hij nu niet wil dan krijgt hij een trap onder zijn buik en dan word ik streng en dan loopt ie wel door. Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 15:57

Dank je voor de tip kim!!! Party!!
Die kan ik wel gebruiken denk!!! Hij is echt super vervelend, vandaag was ik met hem in de bak en hij ging te keer stijgeren bokken en proberen er vandoor te gaan, ik hield hem wel, maar het ringetje van halster niet!!!! Scheve mond\ het halster is net 2 weekjes oud Scheve mond\ Drib is echt vervelend,

hoe oud is pinky nu en is het minder geworden toen hij gecastreerd werd? dribbel gaat waarschijnlijk naar die kliniek in utrecht als het gaat lukken voor klophengsten.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:03

Ik heb ook een shet, ook een super etterbak. Hij is nu 5 en soms begint die gewoon te trappen. Al loop ik in de wei naar de andere paarden dan gaat die achter me aan rennen en probeerd te trappen en te bijten. Maar gisteren was die dan weer zo lief...
Het lijkt nu net of ik m'n paarden niet kan opvoeden, maar de anderen gedragen zich keurig. Alleen die kleine is zo een ongelooflijke klier!!Ik weet ook niet meer wat ik met hem moet beginnen. Boos op hem worden helpt dus echt niet, heb een keer een flinke knal gegeven en hij kickte mij 10 keer zo hard terug. Maar toch hou ik hem, het is ergens weer een onwijs schatje en het enige wat ik nog heb van m'n vorige shetlanders. met rijden is die trouwens wel heel lief!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:37

Mijn verzorgpony was ook altijd zo'n drama: bijten, stijgeren je meesleuren enz.
Maar dat was een hengst, dus die sloofde zich uit..
Sorry heb geen tips!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cindyy_1993, GrapeshotBot, Sting en 27 bezoekers