pony's zyn weer trg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

pony's zyn weer trg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 23:04

vanmorge eerst ff Pietje getraind, maar hij was net zoals altijd weer een klein bommetje, nou eigenlijk een atoombom, joh wat heeft dat beessie een pit zeg!
daarna met Jaquar een rustige bosrit gemaakt, omdat hij zo goed zijn best doet en het is altijd hardstikke gezellig met priscilla.
lekker weer een goed kunnen kletsen ( doen we op school ook al, maar goed)
nou toen kwam ik dus trg, en toen waren Tom en Sid weer trg, die zijn namelijk un maandje weggeweest om betuigd te worden.
en natuurlijk moest Har ( de eigenaar red.) gelijk ff Tom inspannen samen met Pietje, hij zei tegen mij ga Sid maar rijden.
nou goed ik Sid rijden, was heel braaf, had ook niet anders verwacht.
maar naast de bak is een klein weitje en daar stond de B-pony Jeroen en een andere rijpony Fritske, die is nu geblesseerd ongelukje in de wei gehad :S.
en die ginge es ff flink renne, dus meneer Sid d8 dat hij ook wel eens ff mee kon gaan doen, hij ging ook ketse, en der lagen dus balkjes in de bak die lage op draf dus ik schat un goeie 3/4 meter van begin tot einde, hij die knalde mij daar ff overheen met een mega sprong, haha en daarna kon ik hem gewoon verder rijden, ik vond het zelfs wel melig, had nog eigelijk nooit met hem gesprongen, mar dat ga ik binnenkort maar eens doen!
en toen kwamen Har en Rob weer trg met Pietje en Tom die net dus un rondje aangespannen hadden gelopen en Tom was heeeel braaf geweest (en hij moet notabene nog 3 jaar worden)(had alleen over un putdeksel heen gesprongen) Pietje was ook braaf maarja die isk al langer betuigd is ook pas 4 jaartjes.
en morgen gaat Sid mee, samen met Pietje voor de marathonwagen en dan rijd ik er denk ik ff achteraan met Tom, hmm heb der 4 weken niet op gereden en toen was hij net echt goed zadelmak,maar Tom kendende zal hij super braaf zijn, superrr pony!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 23:05

btw check ma profiel kheb eindelijk foto's!!!!