Catalogus HorseLover

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 21:43

carola schreef:
Wat mij trouwens ook nog wel het meeste ergerde, was dat de helft van de hoofdstellen bij de paarden op de foto's niet op de goede maat zaten. Vooral een neusriem op de juiste hoogte instellen is heel moeilijk voor ze daar.


Dat zeg ik net in het topic op VMR Haha!

idd, vooral die Mexicaanse!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 21:47

hebben jullie ook al goed naar de prijzen gekeken Boos! er staat zowat niets betaalbaars meer in en de ruitershop in de buurt is GOEDKOPER! bv. pessoatuig 69 euro, bij divoza ergens in de 50 en onlangs bij de ruitersportzaak in de buurt aangeschaft voor 47 euro! Lips are sealed en er staan meer van dit soort duurdere dingetjes in! toch ook hier weer een geval van euroteken ipv guldentekens neergezet?...schande Extreme duivel

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 21:56

rhijnauwen schreef:
hebben jullie ook al goed naar de prijzen gekeken Boos! er staat zowat niets betaalbaars meer in en de ruitershop in de buurt is GOEDKOPER! bv. pessoatuig 69 euro, bij divoza ergens in de 50 en onlangs bij de ruitersportzaak in de buurt aangeschaft voor 47 euro! Lips are sealed en er staan meer van dit soort duurdere dingetjes in! toch ook hier weer een geval van euroteken ipv guldentekens neergezet?...schande Extreme duivel


Idd ik heb mijn Pessoa voor zo'n 50 euro aangeschaft!
Had nog niet zoveel naar de prijzen gekeken, maar als het nog zo moet ook mag die gids van mij in de oud papier bak Haha!!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:02

Ik heb hem gister ook binnen gekregen.
Vond het wel erg kleurig, en dat is toch wat meer fleuriger.
Maar stonden wel mooie shabrakken in.
Maar de halsters en hoofdstellen , waren niks ( er stond daarvan ook amper wat in)
Maar de 20ste ga ik er misschien even kijken en even wat nieuwe spullen halen
En het is nou ook weer niet super goedkoop.

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:05

ik heb een hele tijd (bijna wel 3 kwart jaar) geleden aangevraagd, en ik heb m gisteren binnengekregen

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:10

ik heb hem al verschillende keren besteld maar ik krijg altijd een berichtje dat er geen catalogussen meer zijn.
Woensdag had een vriendin van me hem gekregen en heb ik er weer een aangevraagt, maar toen kreeg ik weer een mailtje terug dat ze er nog niet waren

Ik heb hem wel al even snel gezien en vond er hele mooie spullen in staan, ik hou wel van die frisse kleurtjes, vooral mooie shabrakken en bandages *LOL* (verder heb ik nog niet zoveel kunnen zien Haha! )

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:15


Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 16:10

Ik heb hem gisteren ook gehad, en ik vindt hem leuker dan divoza.

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:37

ik heb hem donderdag besteld en ik kreeg gelijk een e-mail dat ze ze niet meer hadde en dat het wel ff kon duren ... maar ndertussen kreeg ik hem gister wel al op de mat ???
iig ik ga over mijn nek van die nieuwe kleuren en roze ??? geloof dat ik het eerder perzik noem....
ik heb catalogussen van divoza en horselover... kan ik prijzen vergelijken etc...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:54

Die nieuwe kleuren zijn aan mij ook niet echt besteed, ik ben de eerst eom Duncan een mietje te noemen Haha! , maar om nou een roze of mint-kleurig shabrakje op hem te leggen .

Ik vind het wel grappig om door die gidsen heen te snuffelen. En waar ik wel blij mee ben: het nieuwe bit van K&K, de Conrad Ultra is er zelfs in maat 16. Jippie, eindelijk eens iemand die aan me denkt.

Heeft iemand trouwens een halster extra full gevonden in de gids of heb ik die gewoon gemist ?

germie

Berichten: 25993
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:42

De Balkenhol sporen zijn goedkoper dan bij Divoza, evenals de Eurostar sprint rijbroek. En de kk dubbelgebroken bitten en een aantal boeken. Als je sommige dingen zoekti s het gewoon kijk en vergelijk doen met die 2 gidsen naast elkaar, kan nog wel wat eurotjes schelen Haha!
Verder vind ik Agradi voor halsters en afrastering ook een aanrader Haha!

Ik ehb alleen neits direct nodig. Ben niet zo te spreken of de telefoonmiep van horselover. Toen ik een bodyprotector bij hen bestelde vond die miep het te veel moeite om de exacte maten die in het labelstaan op te zoeken (ruglengte, enz) Verder stond er in de catalogus van hiervoor dat dat ding 199 gulden kostte. Maar ik moest 104.95 euro ervoor betalen!!! WEl even een tussentijdse prijsverhoging die niet niets is. Maar ja, dat doen al die ruitersportzaken. NIet iets speciaals voor horselover, maar wel goed irritant.
Verder heb ik nog geen vervelende of slechte ervaring bij horselover of hypo-Assen (is dat nog wel een hyppo winkel?). Ik heb er dan ook nog niet veel weg (hoofdstel van global, is gewoon prutkwaliteit, bit, dekje).

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:26

Voor de 4e keer aangevraagd. Krijg steeds te horen dat ze geen recente catalogus hebben. Ja hallo!!! Ben niet achterlijk!!
Ik wil hem wel hebben ook al is de lol er al af....

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:43

Ik heb hem vrijdag gehad. Meteen een lila/champagne zweetdeken besteld en een roze chabrakje, met bijpassende bandages. Haha! Die gekleurde hoofdstellen vond in alleen niks.

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:30

jah lelijk hoofdstel hoor die rooie.. brrrr...

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:01

En ik al dagen de berichtjes lezen en denken "goh wanneer zou ik hem dan krijgen". Ik vraag hem nooit aan maar heb in de afgelopen jaren zoveel gekocht. Zouden ze me misschien vergeten zijn. Kom ik vanavond bij mijn ouders... hebben die hem gekregen..vergeten adres te veranderen. Dus IK HEB HEM OOK!!! Ik vind alleen of het lijkt of er veel minder in staat dan voorgaande jaren....

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:43

Lekker hoor om prijzen met elkaar te kunnen vergelijken. Hoe meer van dit soort bedrijven op de markt, hoe gunstiger voor mijn portemonnee en hoe uitgebreider de keuze.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:53

omg, hebben jullie die roze met gele deken gezien? Dat is toch echt zielig. Of mintgroene bandages, en al die Looney Tunes dekjes....echt niets voor mij iig.

Verder stoort mij het aantal typfouten en soms vergeten ze de prijs te vermelden, of in welke kleuren bijvoorbeeld broeken te leveren zijn.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 07:51

Ik heb 'm gisteren gehad, best snel eigenlijk!! Party!!

Ik vind er alleen niet veel nieuwe leuke dingen in staan...
En mij stoort het idd ook dat er typfouten in staan...

Heb natuurlijk wel een aantal leuke dingen gezien, maar ja... die waren iets te duur Schijnheilig

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:21

Nero schreef:
ik heb een hele tijd (bijna wel 3 kwart jaar) geleden aangevraagd, en ik heb m gisteren binnengekregen


zelfde verhaal hier.... Frusty
toch best een mooie catalogus... alleen die modekleurtjes...
iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik zou mn paard NOOIT in mintgroen steken jakkes Boos!

Marieke

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:24

Ik zou niet weten op welk kleur paard die pastels mooi zouden staan. Misschien op een schimmel of een vos maar voor mijn bruine heb ik liever chique zwart of bruintinten. Hoef je zelf tenminste ook niet bij ieder dekje een ander apepakje te kopen. Maar als je geld teveel hebt kan je het op deze manier gelijk kwijt.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:49

Ik koop voor Ivanka ook liever een bruintint (vooral beige is tegenwoordig favoriet bij mij Kwijl Haha!)

Ik zou haar ook echt never nooit niet in een mintgroen tintje gaan steken, zelf vind ik de kleur niet mooi en bij Ivank staat die ook gewoon niet..

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:31

Ik heb hem ook gekregen en vind er ook niet zo veel aan. Ik ben nog op zoek naar een leuke zomerdeken maar er stond echt helemaal niks leuks in. Hij ligt nou een beetje eenzaam te wezen onder de tafel.