ik wil hem niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
rebel
Berichten: 57
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: hoekse waard

ik wil hem niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 15:53

mijn pony is suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper vervelend ik wil hem niet meer Verdrietig in mijn les zat ik heelde tijd te huilen Huilen
het lijkt net een stier Koe
ik wil dortje of de zus van mijn pony
IK WIL HEM NIET MEER Boos! Boos!

rebel ik vind je heeeeeeeeeeel lief. -xxx-


rebel
Berichten: 57
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 15:53

ik vind hem niet meer leuk

rebel ik vind je heeeeeeeeeeel lief. -xxx-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:01

He Melanie, wat is dat nou? Kom op, morgen is er weer een nieuwe dag en gaat het waarschijnlijk weer een stuk beter!
De mijne is ook wel eens hartstikke vervelend hoor, dat doen ze allemaal wel eens. Misschien ben jij ook wel eens een beetje stout Haha! , dat mag je pony toch ook wel? Ik heb net de foto's gezien in je profiel, ik vind 't wel een scheetje hoor!

Volhouwen hoor meissie, morgen gaat het vast weer beter en weet je weer helemaal waarom je zo gek op Rebelbent!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:05

Niet zo verwend doen hoor!! Je hebt die pony net..

Geniet ervan, toen ik jou leeftijd had kreeg ik geen pony van mijn ouders.. En dat die pony vervelend is dat zal ongetwijfeld nog wel vaker gaan gebeuren hoor!!

Dus geniet er nou maar van, het komt vanzelf wel goed! Knipoog

rebel
Berichten: 57
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 16:20

oke maar ik ben een bangeschijtert
ik deurf er niet moor op te rijden

rebel ik vind je heeeeeeeeeeel lief. -xxx-

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:22

Is er niemand die je daarbij kan helpen??

Ik vind het een hele mooie pony hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:22

Misschien kun je morgen ook weer in een les rijden, en kun je de instructeur van te voren vertellen dat je d'r een beetje bang van bent, zodat hij/zij je een beetje extra kan helpen?
Doorzetten hoor, je krijgt 't niet voor niks!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:37

geloof mij, het is doorzetten hoor. Alle ponys zijn in het begin een beetje vervelend. Als je doorgezet hebt krijg je de liefste pony van de hele wereld, dat weet ik zeker.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:56

Doorzetten.. en aanpakken..
Als je nu opgeeft is dat voor je pony een overwinning..

Maar jij bent heus niet de enigste met een vervelend paard ..ik heb er zelf ook 1

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:57

In je onderschrift staat ook nog dat je hem heel lief vindt.
Denk daar maar aan als je er weer opstapt, misschien is er iemand die voordat jij er op gaat er even op kan rijden. Zodat hij bij netjes naar je luistert?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:03

Je moet er gewoon weer opkruipen en proberen kalm te blijven.
Denk je dat wij na al die jaren paardrijden dat nooit hebben meegemaakt.
Ik denk dat iedereen dat wel eens meemaakt maar dan moet je gewoon door. Je hebt nu die pony en ik vind dat je niet kan verlangen van een andere te willen maar je moet proberen het beste ervan te maken met jou eigen ponytje. Samen kunnen jullie het nog heel ver brengen maar dan moet je wat kunnen doorzetten en hem zijn keuren vergeven en vergeten.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:05

Rebel en jij moeten gewoon nog even aan elkaar wennen. Je hebt hem nog maar net. Jij kent hem nog niet goed en hij jou niet. Als je nu even doorzet gaat het straks vast een stuk beter.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:24

houden jullie er wel rekening mee dat ze 9jaar .

Je moet je niet op je kop laten zitten hoor.
Doe eens wat sonja zei, zeg tegen je instructeur dat je een beetje bang bent en eigenlijk niet meer durft.
En zeg het ook tegen je ouders, ze kunnen je zeker helpen.

succes hoor en zet hem op!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:29

Zeg het idd tegen je instructeur zodat die je kan helpen.Doorzetten Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:38

Doorzetten hoor!! Hij had vast een koppige bui en wilde hij even stout doen. Gewoon tegen je lesgever zeggen dat je een beetje bang bent, dan zal hij je vast wel helpen
Succes!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:54

tja, wat wil je met zo'n naam ... rebel .... Haha!

Maar alle gekheid op een stokje, laat je niet doen door je pony, gewoon met de hulp van anderen er tegen aan gaan!!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:38

Als je bang bent geworden omdat hij heel wild of vervelend doet, kun je misschien eerst wat vaker met iemands hulp rijden. Misschien willen ze wel met een halstertouw ernaast lopen een blokje met je om, of je longeren, of rijden in een hele kleine bak of longeercirkel zodat hij nit te snel kan gaan. Zo maak je het voor jezelf iets minder eng, en je pony zal waarschijnlijk braver zijn!
Ik heb ook wel eens tijden gehad dat ik bang werd van mijn pony, en zelfs zo baalde van zijn vervelende gedrag dat ik er weken niet naartoe wilde... Maar ik moest toen alles alleen doen, en toen ik hulp kreeg, ging het steeds beter!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:37

Niet bang zijn om hulp te vragen. Zeg eerlijk tegen je ouders en je instructeur dat je een beetje bang geworden bent. Dan kunnen zij je vast wel helpen.
Wat is er gebeurd dat je bang geworden bent?
Verder hebben jullie gewoon even tijd nodig om aan elkaar te wennen. Het komt vast wel goed.

* To Belg, or not to Belg *

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 21:23

Kom op Anky, het komt allemaal wel weer goed
Soms lukt het gewoon even niet, maar je zult zien dat het de volgende keer weer stukken beter gaat.
Als je bang bent, dan geeft het niks om even hulp te vragen hoor !
Toen ik zo oud was als jij was ik ook vaak bang (en nu trouwens nog weleens Knipoog ).
Misschien wil iemand Rebel vasthouden als je er op gaat rijden ?
Gewoon vragen, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen !

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 21:27

Hey lieverd, Kop op.... morgen weer een dag... sommige pony's zijn nou een maal af en toe vervelend. geeft toch niks daar wordt je handig van

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 04:32

Inderdaad niet opgeven hoor. We hebben allemaal wel eens een slechte dag, ja toch? Je profiel ziet er reuze leuk uit. Leuke pony heb je hoor! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:14

Je bent pas negen, je pony heb je nog niet zo lang. In je profiel heb ik gezien, dat je mama ook paardrijdt. Nou, je mama en haar paard hebben ook eerst heel lang moeten oefenen om zo netjes te kunnen rijden. En haar paard was vast ook wel heel ondeugend en sterk. Misschien is zij ook wel eens een beetje van hem geschrokken, maar ze heeft toch doorgezet. Jouw mama kan je vast wel helpen met Rebel. En je instructeur op de manege ook. Je pony en jij moeten het samen eens zien te worden over hoe je rijdt. Dat is voor jou heel moeilijk, maar voor je pony is dat ook heel moeilijk. Rebel kan niet vertellen als hij het moeilijk of vervelend vindt, dus laat hij dat merken door er vandoor te gaan of te bokken of juist geen stap meer te verzetten. Ik vind Rebel er op de foto in je profiel heel lief uitzien. Ik weet zeker dat je er met hulp van je instructeur en je mama wel uitkomt. Je zult zien hoe fijn het gaat als Rebel en jij elkaar wat beter leren begrijpen! Ik ben zelf ook een mama met eem paard en mijn dochter rijdt daar ook op, ik heb het haar zelf geleerd. Het was best wel eens moeilijk, maar nu gaat het heerlijk, vooral nu ze ook durft te galopperen! Heel veel succes ermee! Jet.

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:30

ik vind jou en jouw pony anders wel heel erg stoer bij elkaar hoor!

Amor Vincit Omnia

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:40

wauw wat een mooie pony heb jij Kwijl
ik denk dat Rebel een beetje last heeft van lentekriebels
dat heeft mijn Joey namelijk ook
die voelt zich zoooo blij omdat het zo mooi weer gaat
worden en van blijdschap maakt hij af en toe een huppeltje *LOL*

als ik jou en Rebel zo op de foto zie dan gaan jullie
het helemaal maken hoor

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:30

je moet gewoon door zetten meid... ik rij op een handelstal in brabant en daar wou ik ook mee stoppen omdat me verzorgpaard me er elke keer vanaf gooide ik had zelf een zwaar gekneusde ribbe en arm... en nou naar een half jaar is het echt super goed omdat iedereen me de moed heeft in gesproken kom op je kan het echt wel mij verzorgpaardje loopt nu veel beter en kijk anders je zadel is na of zijn rug misschien heeft tie een zeere rug???? veel succes vergeet niet als je hem verkoopt kwijt is kweijt hé en dat wil je toch niet?????


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Danseresje, dolor, ikkedus, journee, pien2010, SylS, Ubermetrics, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers