Wannabet wordt vervelend.................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wannabet wordt vervelend.................

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:45

Hij krijgt praatjes, en mept als hij de kans krijgt, nou vandaag heeft hij een portie terug gehad. En nu is ie heel boos op mij. Haha!

Maar het gaat reuze goed met hem, vandaag heb ik hem weer gemeten, en hij is inmiddels 97 cm groot, en dinsdag moet hij officieel geboren worden. Grote kans dat hij een gewone paardenmaat gaat krijgen. Ook de opfok heb ik geregeld voor hem. Vanaf september gaat hij met leeftijdsgenootjes de opfok in, en dan volgende zomer naar de wadden. Lekker rustig voor mij, en voor hem zeer goed, krijgt hij misschien een beetje opvoeding, en word hij wat minder brutaal. Want het is een typje aan het worden Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:47

Ja wat de maat betreft blijft het afwachten natuurlijk, wat dat betreft is en blijft het een gokje als je er eentje van een tweeling hebt. Maar aangezien je met Pion goede ervaring hebt qua maat zou het er in kunnen zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:52

fabienne schreef:
Ja wat de maat betreft blijft het afwachten natuurlijk, wat dat betreft is en blijft het een gokje als je er eentje van een tweeling hebt. Maar aangezien je met Pion goede ervaring hebt qua maat zou het er in kunnen zitten!


Pion is er ook een van een tweeling, en dat is zijn volle broer. Daarnaast heeft de merrie nog een Jetset D nakomeling gehad die ook zo verschrikkeljk goed kon bewegen. Dus tuurlijk is het een risico daar heb ik ook goed over nagedacht, maar soms moet je risicos nemen in je leven. En dit is er eentje van Haha!

En Pion is uitgegroeid tot 1.67m en dat vind ik een prima maat. En hij was nog een stuk kleiner dan Wannabet. Als hij maar over de 1.60 komt, dan ben ik blij.

Er zijn er genoeg die me voor gek verklaren dat ik het heb gedaan, maar wat ik al eerder zei: Soms moet je risicos nemen, en ik zeg maar zo..................kom over 4 jaar nog maar een keertje kijken of ik echt gek ben Haha!

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:52

Haha.. die praatjes zijn elk geval een goed teken lijkt me! Op de foto's in je profiel ziet ie er overigens wel erg schattig uit.. Veel plezier met hem!

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:09

Pion is toch het voorbeeld dat het allemaal goedkomt. Misschien wordt Wannabet wel boven de 1.70 m en dan iets te groot voor jou Knipoog
Ik zie jullie nog steeds in de PAVO cup vlammen over 4 jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:21

Fitzroy schreef:
Pion is toch het voorbeeld dat het allemaal goedkomt. Misschien wordt Wannabet wel boven de 1.70 m en dan iets te groot voor jou Knipoog
Ik zie jullie nog steeds in de PAVO cup vlammen over 4 jaar!


hahahah, boven de 1.70 en te groot voor mij.............ik snap um!!! Dan is ie perfect voor jou namelijk Haha!

Maarre.........ik heb ook paarden gehad die 1.75 waren, en zelfs een tijd een paard gereden voor iemand die 1.80 was. En dat stond best leuk Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 08:59

Hihi, dat begint al goed dus. Die jaarling van mij begint nu pas echt praatjes te krijgen en goed ook. Dus na een jaar veulen zijn is het hier ook tijd voor opvoeding!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:28

Vorig jaar had mijn verzorgpaard ook een veulen en ik weet nog wel dat hoe klein hij ook was we hem streng aan hebben gepakt daar heb je later profijt van. Hoe lief ze ook kijken ze hebben een hoop rottigeheid in hun koppie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:51

Ik kan nie wachten om hem te zien
Ben echt zeer benieuwd naar dit hengstenmonstertje Haha!

Enne, als ie echt boven de 1.75m uit gaat groeien, mag ie altijd hier komen wonen hoor. Ik heb lange benen, hahahahaha *LOL*

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:54

Heerlijk dat het zo goed met hem gaat! Lachen


Pipo schreef:
dinsdag moet hij officieel geboren worden.

wat bedoel je daar mee Verward

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:55

Dat ie te vroeg is geboren Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:16

tja... soort zoekt soort he Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:22

hahaha Tong uitsteken

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:33

zo die Wannabet...wat had je ook verwacht met zo'n uitdagende naam? Dat kon toch geen schaapje worden?!

Geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:14

Vandaag was het helemaal drama................hij moest zijn halstertje om. Een hele leuke rode.........vond ik Haha! Hij niet dat was duidelijk. En daarna moest hij stilstaan want we gingen hem weer even meten. En hij moest wat spray op zijn navelstreng uiteinde hebben

WOEST was hij, niet boos, niet chaggie, maar gewoon woest!! Heb erg om hem gelachen, vooral omdat we met zijn tweeen waren en hij geen kant op kon. En moeder keek toe.............zo van, tja jongen moet je maar luisteren, ik weet hoe ze zijn als je het niet doet, dus luister maar gewoon.

Daarna ging hij uit pure frustratie een race doen in de box, om zijn moeder heen, een wedstrijdje met zichzelf, hij begrijpt niet dat je die altijd verliest.

De sukkel.............. Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 00:09

Haha wat ben jij hard voor dat arme veulen zeg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 00:22

Ja Pipo, hij gooit z'n frustraties er uit, snap je dat dan niet als mama zijnde Haha! En een rood halstertje, daar zou ik het ook niet mee eens zijn hoor, groot gelijk heeft ie Haha!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 00:42

Ik weet nog wel dat Brechje als net geboren droppie zich lekker kon misdragen en zeker haar eerste wormenspuit............we hadden haar met z'n vieren vast en toen we dachten dat alles binnenwas en we haar loslieten............*spuug* en nu vreet ze die dingen alsof het snoepies zijn! maf ding! Ik heb niet voor niks twee keer mijn hand gebroken door het toen nog 2 maanden oude KRENG.....maar nu is ze heel lief hoor..uhm

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:44

misschien wilde hij liever een mooi ROZE halstertje?

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:57

nee het is toch echt geen mietje Nerd ; hij wil echt stoer zijn Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:12

SuperPepeijn schreef:
misschien wilde hij liever een mooi ROZE halstertje?


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:47

*grijnz* ik zie zijn kop al voor me veulens kunnen zo vreselijk beledigd kijken helemaal met die grote oren en dan zo'n soort van pruillip.
waar in de wadden gaat hij opgroeien?Daar waar jantina haar veulentje ook had staan(ameland/oerd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:26

SuperPepeijn schreef:
misschien wilde hij liever een mooi ROZE halstertje?


Nee SP, hij wil niet op Pepeijn lijken, hij vind zichzelf een echte stoere vent!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 17:18

ghehehehe, ik had eens dat ik met een roze halster de box van een zwarte ruin binnen liep (zo'n 1.78m hoog) en hij trapte me zo, achteruit de stal weer uit.
Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer, ik weet wel, dat toen ik wakker werd, alles wit was.
Maar nu weer on-topic: ik denk niet dat wannabet een roze halstertje wil... misschien moet je fluoriserend geel proberen? ghehehe...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:37

voor alle duidelijkheid iedereen: ik heb GEEN roze halstertje.