Hulp gezocht bij ontwikkeling zadel ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 15:52

*LOL* MAILING *LOL*

De allereerste mailing (00 Goed (zadel) nieuws) is inmiddels verstuurd. Deze mailing was voornamelijk gericht aan ruiters en amazones waar ik al geruime tijd contact mee heb. De volgende mailings (01, 02, 03, etc.) zijn bedoeld voor iedereen die interesse heeft in de laatste ontwikkelingen omtrent Wissel. Wil jij soms ook worden toegevoegd aan mijn mailinglist? Ga dan als volgt te werk:

Zend een e-mail naar: mailing@dehaasdesign.nl
Gebruik als onderwerp: Voeg mij toe


Je wordt dan vervolgens maandelijks op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes. De eerstvolgende mailing (01) wordt omstreeks 15 mei vertuurd, de volgende (02) op 15 juni, enzovoorts. Mocht je nu niet langer geïnteresseerd zijn, stuur dan een e-mail naar hetzelfde adres met als onderwerp: Meld mij af. Ik hoop dat ik jullie hiermee tevreden kan stellen...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:56

Wanneer doet die enquete het nou?

MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 16:12

Tsja, de enquête... Bloos

Mijn welgemeende excuses voor de enorme vertraging! Het was dus de bedoeling, dat hij vanaf vorige week dinsdag actief zou zijn. Helaas hebben we enkele technische problemen, waardoor het allemaal wat langer duurt dan gepland. Jammer, jammer, jammer! Er is mij echter wel beloofd, dat hij vandaag of anders uiterlijk morgen zou werken, maar daar durf ik nu natuurlijk niets meer over te zeggen! Laten we afspreken, dat ik een seintje geef op Bokt zodra hij gebruikt kan worden.

Oké?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:24

Dit lijkt me echt een keigaaf zadel, alleen jammer dat ik niet zoveel geld heb, anders lijkt het me wel wat. Maar misschien dat ik tegen die tijd genoeg geld heb.

Dat met die hoezen is trouwens echt wel een goed idee, lekker handig als je eens iets anders wilt doen.

kathy
Berichten: 114
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Geetbets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:46

Hoi
Ik zou het zadel voor endureance willen gebruiken dus is het wel zeer belangrijk voor de paardenrug. Als er zo een zadel in productie komt ! JOEPI!!!!!!!!!!!!

MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 16:00

BELANGRIJKE MEDEDELING - BELANGRIJKE MEDEDELING - BELANGRIJKE MEDEDELING


De enquête op mijn webpagina werkt !!!

Eindelijk is het dan zover. Sorry dat ik jullie geduld zo lang op de proef moest stellen, maar het (technisch) realiseren van de respons bleek helaas toch wat ingewikkelder dan ik in eerste instantie dacht. Zucht. Ik droom nu nog van de php-scipts en html-codes! Erg ingewikkeld allemaal, hoor. Maar gelukkig is dat alles nu achter de rug en kan dus het startsein voor het invullen van de enquête worden gegeven. Bij deze. Ik hoop dat jullie een klein beetje plezier beleven aan de vragen. Je helpt mij er in ieder geval enorm mee! Vervolgens mag ik mij nu weer druk gaan maken over de verwerking van alle uitkomsten...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 16:34

Ik ben hem aan het invullen, maar ik mis bij een aantal vragen de "ik weet het niet" en de "geen mening" keuze.

MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 16:54

Oei, dan moet je toch maar het antwoord kiezen wat er het dichtste bij komt... Ik kon helaas niet bij elke vraag een zogenaamd open antwoord creëren, omdat dit nu juist zoveel werk geeft voor verwerking.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:00

Bijvoorbeeld bij de vraag: Hoe vaak is het zadel opgevuld?
Geen flauw idee! Dus ik heb hem maar op 0 laten staan, maar nou lijkt het net of dat zadel in zoveel jaar nog nooit is opgevuld.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:17

ik heb m 2 keer ingevuld, ik heb nl 2 zadels. das toch niet erg he, want ik gebruik het ene zadel nl niet meer.
ik miste trouwens soms ook de soms antwoorden, maar verder leuke enquete hoor.

MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 17:27

Tessebes schreef:
Bijvoorbeeld bij de vraag: Hoe vaak is het zadel opgevuld?
Geen flauw idee! Dus ik heb hem maar op 0 laten staan, maar nou lijkt het net of dat zadel in zoveel jaar nog nooit is opgevuld.


Aha, inderdaad ja. Ik zie wat je bedoeld. Nou, wat je ook voor antwoord invult, ik zal sowieso niemand raar aankijken hoor! Ik zal overigens nog wél proberen om bij dit lijstje de optie "geen idee" als keuzemogelijkheid te zetten.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:39

Ingevuld! Lachen

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:55

ik heb m ook ingevuld. Mara een paar vragen waren wel moeilijk, omdat ik t zadel GEKREGEN heb Lachen

MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 14:55



Jaaaaa, het loopt werkelijk storm! Mijn inbox wordt sinds mijn laatste 'officiële' mededeling op Bokt, elke dag behoorlijk gevuld met keurig ingevulde enquêtes. Bokkers, langs deze weg wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie hulp!!! Bij deze. En dan te bedenken, dat de landelijke enquête per post (totaal zo'n 800 manegebedrijven) nog niet eens is verstuurd...

Dit gaat overigens waarschijnlijk volgende week al gebeuren. Ik hoop nu maar, dat ik daar óók veel reacties op krijg. Dat zal het sportzadel zeker ten goede komen! O ja, mochten jullie nog paardrijvrienden en/of -vriendinnen hebben die de enquête nog niet hebben ingevuld, dan weet je wat je te doen staat... Juist ja, verwijzen naar mijn webpagina natuurlijk! Alvast bedankt.

Trouwens, als jullie ook nieuwsgierig zijn naar de uitkomsten van de enquête, is het misschien het handigst om jezelf -mocht je dit nog niet hebben gedaan, tenminste- toe te voegen aan mijn Mailinglist M3. Sinds kort kan deze mailinglist niet alleen via Bokt worden bereikt, maar ook via mijn webpagina (kijk onder het kopje: nieuws). Dit dus even ter info.

O ja, nog even een laatste opmerking met betrekking tot de enquête: 2 keer invullen van de enquête -als je bijvoorbeeld meerdere zadels bezit- mag maar is absoluut niet noodzakelijk. Kies voor jezelf het zadel wat je het meest gebruikt en vul aan de hand daarvan de vragen in. Als je na het invullen nog met een vraag óf opmerking zit, kan je deze kwijt bij vraag 60.

MaritH

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 15:09

... Er zijn inmiddels al veel enquêtes ingevuld, maar het zijn er nog niet genoeg om een compleet overzicht te krijgen van jullie wensen, behoeften en (eventuele) zadelproblemen. Kortom: zijn er nog ruiters of amazones die mij willen helpen bij de ontwikkeling van Wissel? Alvast bedankt!