dit vind ik ziekelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:28

Tessebes schreef:
Gadver... Dat je zo'n veulen op laat zetten, omdat je er aan gehecht bent is tot daaraan toe, maar om hem door te verkopen...



Tja , als je sterft heb je niets meer te zeggen. En als je dan nog de pech hebt dat je erfgenamen hebt die het niet zien/zagen op jouw manier .. tja.

Fitzroy

Berichten: 25130
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:49

Laat mijn man het maar niet lezen, hij koopt hem direct voor me!

Ik hoor het hem zeggen:" Heb je toch een paard maar kost veel minder" Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:23

Fitzroy schreef:
Ik hoor het hem zeggen:" Heb je toch een paard maar kost veel minder" Haha!


En hij poept niet Haha!

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:10

Een advertentie terug staan er schedels en tanden van diverse (beschermde)dieren te koop, en ik denk niet dat ze allemaal legaal in het land komen, no way! Dat veulen, tja. Maar ik wel de webmaster getipt over die andere beesten, want volgens mij mag dat zomaar niet.

En tja, zielig, wie heeft er niks van leer? Da's toch ook een dood beest....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:26

Ik vind het niet ziekelijk, wel een raar idee, beetje luguber...Maar dat vind ik van alle opgezette beesten.. Scheve mond
Nee, ik zou hem nooit willen hebben...

Mist

Berichten: 9493
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:17

Ik zag gisteren een documentaire over "mummies" op National Geographic maar het bleek niet echt alleen maar over mummies te gaan maar ook over de manier waarop mensen afscheid nemen van dieren. In Amerika (waar anders) schijn je tegenwoordig je huisdier te kunnen laten "vriesdrogen" dit houdt in dat ze huisdier villen, opzetten, en volgens een bepaald procede drogen. Het ziet er daarna levensecht uit (niet zoals de oude opgezette dieren) Ik begrijp dat mensen anders met hun verdriet omgaan maar dit vond ik toch wel heel luguber ! zeker als je weet hoe ze het doen. Verder waren er twee broers die hun kat, die ze al 18 jaar hadden, lieten mummificeren en in een bronzen beeld plaatsen (voor in de huiskamer) Heel vreemd.

Ik herinner mij trouwens wel dat ongeveer 10 jaar geleden er heel veel veulens (iig in Brabant) gestolen werden, voornamelijk shets, omdat het in Belgie ineens een rage was om een opgezet veulen in je woonkamer te hebben. Er zijn toen bij vrienden van mijn ouders op een nacht 2 veulens (mini-shets) gestolen.....ze zijn nooit meer gevonden.

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:27

heb naar die mensen gemaild waarom dat veulen dood was gegaan. Schijnt een van een tweeling te zijn geweest die dood geboren is. Of je het gelooft oet je zelf weten....

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:41

Mist schreef:
Ik herinner mij trouwens wel dat ongeveer 10 jaar geleden er heel veel veulens (iig in Brabant) gestolen werden, voornamelijk shets, omdat het in Belgie ineens een rage was om een opgezet veulen in je woonkamer te hebben. Er zijn toen bij vrienden van mijn ouders op een nacht 2 veulens (mini-shets) gestolen.....ze zijn nooit meer gevonden.



Sorry off-topic,

Jij woont ook in Essen! Bloos
Ikken ook! Haha!

Waar precies ? En waar staan je paarden (of rijdt je paard)?

(als ik vragen mag Haha! )