pluutje is terug...en...hij is echt afgevallen!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 17:34

pluutje is terug!!!!eindelijk!!!ik heb hier zo lang op gew8!!ik ben zo blij dat ie nog leeft!!!hij kwam terug en hij vond het wel een beetje eng om uit de trailer te gaan(ik kon hem nie zelf uitladen omdat het zij deurtje kapot was en dan moest je dus echt langs de achterbenen van dat andere paard wat erin stond en dat ging mij toch echt ff iets te ver..hihi)maar die vrouw maakte hem dus voor los en hij liep(nogal onwennig en hard)eruit...ze gaf me meteen het touw en zei echt zo:alstjeblieft..hihi,ze wist dat ik zo blij was...hihi, iedereen was naar huis zat ik daar in m'n eentje te w88 tot ze kwamen..hihi
maar ik zette hem dus op stal en hij is echt afgevallen!!!!ik zette hem op stal en meteen de voerbak in..haha, daar zat nix in, dus dan maar aan dat verse stro beginnen..hihi, hij is zo stoer!!!hij is zo vies!!!hahaha, z'n hoeven waren we een beetje lang en als hij liep over de stenen maakte het een beetje een raar geluid....
morgen maar ff goed poetsen/wassen, moet ik wel vroeg gaan want alle pony's(stuk of 16) komen terug dus dat zal wel een drukte worden met al die kinderen...hahaha


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:26

Erg fijn voor je dat ie weer terug is.......maar waarom was ie weg dan? is er een topic over? sorry, ben nieuwsgierig, en heb niet alle topics gelezen.............

Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 20:22

hij was naar de wei, op vakantie, maar hij was dampig(beginnende fase)en zou waarschijnlijk niet terug komen(naar de slacht gaan dus als ik hem niet kon kopen, wat dus waarschijnlijk het geval zou zijn geweest)

littleroosie

Berichten: 6046
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:37

Wat fijn hé dat ie weer terug is!
Ik weet precies wat je bedoelt want Chess komt morgen ook weer thuis na 3 maanden, hij was namelijk naar merries toe om kindjes te maken Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 23:01

hihi, lekker kindje maken....hahaha, zullen vast mooie kindjes worden, ik vind ches dus echt om van te Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DemiSisa, kimmetje26, Meike_x_LF, mirriejj, MyWishMax, Sterrenpony, SUSANNEx, turtlelito, Ubermetrics en 25 bezoekers