Dagje ies ;)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Macario

Dagje ies ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 19:15

Ies heeft nu haar halster om, dus die krijg ik weer gewoon uit de wei (godzijdank) Dat ik daar nu trouwens zo blij om moet zijn terwijl ze de hele winter zonder mokken de wei uit is gekomen!! Maarja, het zij zo. Vandaag gewoon gereden, voorbereiden op de wedstrijd van a.s. zondag. Ben nu al zenuwachtig, en dat terwijl het gewoon een onderlinge wedstrijd is op de manege.. Maargoed, proefje een paar keer doorgelopen (een paar oefeningen ervan, omdat ik hem nog niet uit mijn hoofd weet) En dat ging redelijk goed, ik merkte overigens wel dat ik een tijdje niet met haar aan het werk ben geweest. Dat kwam door heersende ziekte Rhino, daardoor "isoleerden" ze de boel (waar ik in de bak moest) een beetje.. Maargoed, nu mocht ik er dus gewoon weer in. In het begin was ze echt ontzettend opgefokt (geen land mee te bezeilen dus) Maar daarna meer ontspanning, en na het proefje een keer (bagger) te rijden ging het weer een stuk beter! Ik ga deze week proberen om elke dag toch wel even flink aan het werk te gaan.. Dan ben ik zelf ook zekerder van mijn zaak en dus ook minder zenuwachtig. Voor ies is het ook wel even goed.. Ik wil zowieso weer vaker in de bak gaan rijden nu ik meer tijd heb (zomertijd) en ik er weer in mag.
Gisteren kreeg ik trouwens een hele handige tip van de eigenaresse om zelf mijn houding beter te krijgen en spiertjes te kweken Knipoog Die heb ik vandaag dus ook 'toegepast' . Zonder beugels gereden, en toch mijn benen in de goede positie gehouden, en geen moment anders hè.. *pfft* nu nog steeds spierpijn.. Maargoed, morgen zal ik wel niet meer kunnen lopen denk ik Scheve mond Maar dat ga ik dus wel vaker doen.. Heb ik tenminste ook het idee dat ik iets doe.

jezus, wat een l*lverhaal weer.. Sorry, verveel me echt dood en ik wou jullie even mee laten genieten van hoe het nu gaat allemaal Knipoog

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Mariska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:18

haha, vind het wel een leuk verhaal!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:23

Nou ik vind het anders wel leuk hoor, die verslagjes van jou en ies!
Rijd je officiele wedstrijdjes nu? Je moet iemand strikken die er fotos van gaat maken. Lachen
Dat zonder beugels rijden is klote he.... Haha! Ik lig dan ook meteen krom van de spierpijn, haha

Lobke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:35

Heb geen idee hoe ik moet quoten maar Macario zou je niet zo willen vloeken?? En ook nog op zondag . Der ben mensen(me) die daar niet van houden!!
Groetje Heilig Boontje Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie