k heb vandaag weer super gereden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

k heb vandaag weer super gereden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:46

jaja.. zondag mijn rijd dag:P

vandaag heb ik op 3 pony's gereden, alledrie zonder zadel, alle drie gingen super. k kreeg wel een beetje last van mijn buikspieren na 2 uur Tong uitsteken Ik ben er zon 6 keer bijna afgegleden, maar ik kon mezelf nog net redden.

De eerste, een haflinger, die heeft bijna niks om aan te blijven hangen, das net zo'n glijbaan.
De 2e ook leuke pony, beetje zelfde als die haflinger, maar die heeft iets meer schoft en ruggengraad. hier heb ik ongeveer een kwartiertje mee gegaloppeerd, totdat ik mn teugels nietmeer kon vasthouden van de blaren en het zweet. een oude wond is ook 3 keer open gescheurd, maar het was wel lekker om zich weer ff lekker te laten gaan.
de 3e.. daar ging het bijna mis, toen ik hetzelfde wilde doen...
ik een knoop in die teugels, kan ik ze los laten, wel lekker als je blaren hebt van het snoeien en zagen in bomen. ik dus die teugels los, ff stukje draven, maar gooit nogal hoog op, dus lekker stuiteren.. dus ik denk kom we gaan galopperen. ik leg mn been aan, en zoef daar gingen we... wild zwaaien met zn hoofd jonge jonge.. en bokken.. wel gaaf, maar ben toch een paar keer blij geweest dat ik ben blijven zitten.

dit was dus zoiets als, je gooit je paard los in de wei, voordat ie door het hek is, galoppeerd hij al weg, en maakt een paar vreugde bokken, en galoppeerd vervolgens in rengalop de wei door, maar nu zat ik erop, en reden we in de bak.

ik heb me wel geamuseerd vandaag, beetje rijden.. beetje kletsen met een paar mensen, een dekje geprobeerd schoon te maken, nou ik heb me niet verveeld.. volgende week weer zonder zadel in de les Tong uitsteken kan je lachuh. jah is heerlijk zo zonder zadel, maar je moet wel blijven opletten met wat je doet.

nou ik ga weer ff verder kijken op t forum..
greetz jeffrey

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 00:50

goed dat je bent blijven zitten Haha!
Ik rij ook vaak zonder zadel, altijd op mijn verzorg shet.
Maar dat is echt een deugeniet, als ik een beetje naar links leun draait die gewoon ter plekken naar recht en dan lig je meestal, alle in het begin toch Knipoog
Maar nu gaat het al veel beter, ja ben nu ook gewent zonder zadel he