Dekje in de wasmachine, als dat maar goed gaat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Dekje in de wasmachine, als dat maar goed gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:12

Mijn dekje was zo vies, dat ik hem maar mee naar huis heb genomen om te wassen. Allemaal haren erop natuurlijk Clown en allemaal zand en zweet erin, en stinken dat ding! Hij is bruin dus dan zie je niet zo goed dat hij vies is.. Extreme duivel Eerst maar even onder de douche afgespoeld en wat sop erbij, wat een modder kwam eruit zeg. Ik heb de gok gewaagd en hem in de wasmachine gestopt Schijnheilig Nog een half uurtje wachten en maar kijken wat het resultaat is, hopelijk is hij niet gekrompen of verpest. En natuurlijk of de wasmachine het aan kan, want ik heb zo'n hééél oud ding.

Er staan nog 2 dekjes in de wachtrij *LOL* én een witte singel, maar denk niet dat ik die in de wasmachine doe, maakt zo'n herrie op de vroege ochtend.. Extreme duivel

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:19

O-Oh, de wasmachine begint herrie te maken en hij stottert een beetje, OEPS, ik schrok wel. Hij moet nog even volhouden Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:20

Hahahaha *LOL* ik was altijd tegenwoordig mijn dekjes in de wasmachine en zelfs zomerdekens en zweetdekens gaan erin maar ik weet wel dat ik de eerste keer ook eng vond

Wat echt heel belangrijk is, is dat je ze zo haarvrij mogelijk maakt en als er toch veel haren op zitten je na het wassen even je wasmachine op spoelen zet, zo voorkom je dat je volgende was onder de haren zit Haha!

Ik hoop dat het is gelukt Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:25

Jaaaa, hij is schoon en ruikt weer heerlijk!! En hij was al lekker droog door het centrifugeren Haha! Dus op naar het volgende dekje..

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:31

Singel in een kussensloop doen en dan valt het best wel mee *LOL*
Geloof me, ik heb er ervaring mee

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:39

Waar zit het knopje spoelen? Ben niet zo'n wasvrouw hier in huis.. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:46

Was hem gewoon wat vaker
Dan is ie niet zo erg vies
Vinden je paard en wasmachine erg prettig *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:00

Ja Runningkawa, lijkt me ook wel een goed plan Haha! Neem ze maar wat vaker mee naar huis, m'n dekje was gewoon in een half uur schoon.
Eerder te klooien op stal met emmers water en zeep, gevolg witte dekjes begonnen te roesten en bruin te worden, gevolg: richting vuilnisbak. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:04

Hahha
Dat emmer gedoe dat ken ik. Lips are sealed
Mijn moeder wilde absoluut geen dekje in de wasmachine of het moest zo ongeveer al schoon zijn Lachen

Nu mag ik het lekker zelf bepalen. Tong uitsteken
Ik neem ze dus vaak naar huis en pleur ze zonder er verder iets aan te doen zo de wasmachine in.

En *afkloppen* na 6 jaar doet de wamachine het nog steeds Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 10:36

Ach ja en als de wasmachine bij mij het begeeft dan geef ik die wel de schuld. Zeg ik wel tegen m'n vriend dat hij het begeven heeft van ouderdom *LOL*

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:47

haha, die van mij doe ik ook in de wasmachine. Zijn perfect schoon!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:53

Bij mij gaat ook alles in de wasmachine wat erin past.. even de haartjes eraf, niet te heet zetten en voila, schone dekjes, singel, chaps, dekentjes enz Haha!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:22

bij mij ook, alles erin en al vrij snel. Niet wachten tot het zweet er zo in zit. Winterdeken, onderdeken, dekjes, alles in de wasmachine. Ik snap alleen nooit waarom sommige mensen er zo lang mee wchten om het te gaan wassen. Zelf trek ik een trui waar ik heel erg in gezweet heb ook niet meer aan, dus Pris ook niet. Volgens mij is dat ook niet bevorderlijk voor haar rug, als dat helemaal hard wordt. Als je het vaker wast, heb je ook minder last van de vele haren etc.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 11:26

PriscaZ schreef:
bij mij ook, alles erin en al vrij snel. Niet wachten tot het zweet er zo in zit. Winterdeken, onderdeken, dekjes, alles in de wasmachine. Ik snap alleen nooit waarom sommige mensen er zo lang mee wchten om het te gaan wassen. Zelf trek ik een trui waar ik heel erg in gezweet heb ook niet meer aan, dus Pris ook niet. Volgens mij is dat ook niet bevorderlijk voor haar rug, als dat helemaal hard wordt. Als je het vaker wast, heb je ook minder last van de vele haren etc.


Ja stom is dat hè dat ik daar zo lang mee gewacht heb Bloos

Maar hoe vaak was jij de dekjes dan?

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:05

Ik gooi alles in de wasmachine, al moet ik zeggen dat ik een deken nog niet heb geprobeerd, maar sjabrakken singels en halsters, het gaat allemaal goed hoor!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 15:57

Ik doe ook alles in de wasmachine. Ben veel te lui om dat met de hand te doen en tot nu toe heb ik nog niks verpest.
Singels kun je er ook in doen met een washandje om de gespen. Wel even vastmaken met een haarelastiekje, ofzo. Dat maakt niet zo'n herrie en laat je machine langer heel.