Revanza is verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 12:15

alja schreef:
ze verkoopt haar paardje nu omdat hij altijd te druk is en dravers zijn gefokt om te rennen en niet om wat mee rond te tuttelen ..
en ik vind het ook niet erg leuk voor dat paard overkomen dat zij nog niet eens weg is en dat er al een ander paard staat te wacten om haar plaats in tenemen
en als je je paard voor zo weinig weg geeft vraag je er ook om met verkeerde mensen in aanraking te komen


Jongens houd op met die onzin.
Ik vind dit echt onaardig.

Ik heb een kwpnertje die is veel drukker dan mijn 6 jarige draver merrie en mijn oude merrie Ylona heeft altijd gekoersd en is daarna nog M dres. geweest en was super braaf en makkelijk te rijden dus laat haar.

Zij heeft gekozen.... jullie hoeven dat niet voor haar te doen.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:53

Er schoot me net iets te binnen, wou je niet een wedstrijdpaard?

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:15

Het heeft gewoon volgens mij helemaal geen zin om tegen deze vooroordelen in te gaan want mensen denken toch wat ze willen.Erg jammer!
Ilse heeft alles uitgelegt hoe het zit maar jullie blijven terug komen op dingen die ze heeft uitgelegt.

Bovendien vind ik het ook erg knap dat jullie van achter een computer kunnen bepalen of Ilse wel of niet geschrikt is voor een draver.Als promptertje en ik, mensen die haar en revanza persoonlijk kennen, zeggen dat Ilse het wel kan.Zijn wij dat te onbekwaam om te zien of zij het wel of niet kan??

Mensen die nog steeds vooroordelen over een draver hebben zijn uitgenodigt om mijn draver te ontmoeten.
Ik ben het zo zat!!
Die eeuwige vooroordelen!!
Misselijk

Boogiegirl ik wil een shire, een fries en shet een arabier en een draver.Owh en een een dressuurpaard en een springpaard lijken me ook wel leuk.
Je kan meerdere dingen willen en het niet uitvoeren.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:50

Jenna je snapt best wat ik bedoel en ik vroeg het niet eens aan jou.
ik had begrepen dat ze nu wel de sport in wou..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:54

Ik vind dat je wel tegen zulke reacties moet kunnen,kan je verwachten als je zoiets op bokt zet,als je er niet tegen kan moet je het voor je kunnen houden Scheve mond