Revanza is verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:58

Fantastisch Ilse!
Dat Revanza een goed tehuis heeft is super, en dat jij nu een lekker nieuw fris paardje hebt is ook super!
Heel veel plezier met hem!


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:13

Ze heeft hem toch zelf ook in het echt gezien Verward

Ilse gefeliciteerd!!! Ben ook heel blij dat je een goed tehuis voor Revanza hebt kunnen vinden. Succes met je nieuwe paardje!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 20:15

wkoekoek schreef:
Ze heeft hem toch zelf ook in het echt gezien Verward



Ja heb ik ook, ik heb ook op hem gereden dus appart is het wel Verward .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:28

Ach joh laat Woogy lekker zitten!
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst Ilse, maar dat had ik je al gezegd Lachen

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:44

Gefeliciteerd hoor Ilse..

Ik hoop dat je een goede keus gedaan hebt, en dat je nu je paardje wel laat keuren zodat je weet dat het helemaal gezond is.

Ik denk zelf niet helemaal dat het juiste ras is voor je aangezien ik je gisteren nog iets anders zag posten in een ander draadje.
Maar maakt niet uit!

Ik wens je heeeel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groetjes
Annelies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:56

Waarschijnlijk heb ik iets compleet gemist Haha!
Je had Revenza toch nog maar net, klikte het niet?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:17

Gefeliciteerd! Fijn dat je een goed tehuis hebt kunnen vinden voor Revanza en hartstikke leuk dat je alweer een andere hebt

Veel plezier met Racer Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:50

FIjn dat je voor je paard een goed tehuis hebt gevonden. Ik hoop voor je dat het met deze draver wel klikt.

Fiesta, freiberger, what else?

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:54

Zooo dat is inderdaad snel gegaan opeens! Hartstikke leuk voor je dat Racer nu snel al naar je toe komt en dat Revanza een goed tehuis krijgt!

Ik hoop hem snel eens te zien, ben héél benieuwd!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:25

Owh ils!Wat een koppie zeg!! Lovers Kwijl
Zeg daar wil ik wel een veulentje van Haha! Knipoog

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:54

leuk voor je ilse, maar ik hoop voor je dat racer z'n naam geen eer aan gaat doen voor je dan.............ik persoonlijk denk dat het geen fantastische keuze is, maar wie weet, en komt het allemaal goed.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:32

Racer is niet echt een onwijse Racer hoor Lachen
Racer is juist te langzaam voor de drafsport en prima te houden.
Ik denk dat Ilse hem prima kan rijden hoor, ik kan het ook dus waarom zij niet?

Veel plezier met Racertje hoor

22 Januari verwachten we ons kleintje

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:06

Wat leuk voor Revanza dat ze eindelijk een goed tehuis heeft gevonden
Racer ziet er erg leuk uit op de foto (super mooi hoofdje), wel iets onverzorgt op de tweede foto vind ik persoonlijk, maar dat is zo weer goed te maken Lachen
Veel suc6 met je nieuwe paardje en ik hoop dat het klikt.

Siësti van de Rythpluim

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 17:08

[quote="Haagsemeid"]Racer is juist te langzaam voor de drafsport /quote]

dus niet snel? dat slaat kant noch wal deze opmerking.
maar okee..............

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:21

zo dat is ineens snel gegaan!

maar is Racer nog hengst? ik zou hem iig laten ruinen, want als je lekker met een groepje buiten wil rijden en daar zit toevallig een (hengstige) meerie bij, dan is de allersloomste en allerbraafste hengst nog niet te houden!

ik hoop dat je met racer meer geluk zal hebben dan met revanza, maar ik had in jouw plaats geen draver gekocht, maar een kwpn/bwp/holsteiner ofzo van een jaar of 8 met wat wedstrijdervaring enz

maar het is jouw keuze en ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben met racer!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:27

MirageGidran schreef:
dus niet snel? dat slaat kant noch wal deze opmerking.
maar okee..............


Hoe bedoel je? Ik bedoel er gewoon mee dat hij gewoon gehoorzaam is en niet zal racen, is daar iets mis mee?

En Racer is nog hengst

22 Januari verwachten we ons kleintje

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:01

sorry dat ik me er even mee bemoei maar oh oh wat dom dat je weer een draver koopt...

ONDERSCHRIFTLOOS

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:18

Revanza toch niet verkocht zie ik op marktplaats?

Wanestha RIP !!

prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:24

alja schreef:
sorry dat ik me er even mee bemoei maar oh oh wat dom dat je weer een draver koopt...


Ehhhhhh? Wat is daar dom aan? Ilse kan niet verder met Revanza omdat de rug van Revanza waarschijnlijk door een ongeluk in het verleden beschadigd is, en daarom ging Revanza ook zo druk doen, door de pijn in haar rug. Waarom zou je dan niet weer een gezonde draver kopen, als je het ras leuk vindt?
Ik heb met mijn dravermerrie, die gekoersd heeft, ook nog 3 jaar dressuur gereden incl wedstrijden, en kwam af en toe nog met een prijsje/klassering naar huis ook. Het ene paard is het andere toch niet? Je hebt rustige en drukke dravers, rustige en drukke arabieren, rustige en drukke KWPN'ers enz enz.

Extremely rare and Beyond Compare

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:30

ze verkoopt haar paardje nu omdat hij altijd te druk is en dravers zijn gefokt om te rennen en niet om wat mee rond te tuttelen ..
en ik vind het ook niet erg leuk voor dat paard overkomen dat zij nog niet eens weg is en dat er al een ander paard staat te wacten om haar plaats in tenemen
en als je je paard voor zo weinig weg geeft vraag je er ook om met verkeerde mensen in aanraking te komen

ONDERSCHRIFTLOOS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:34

Wat een vooroordelen weer...
Wij hebben 2 arabieren, allebei direct van de racebaan geplukt (dat zijn dus galopraces en geen drafkoersen) zo ongeveer. Voltrack hebben we nu bijna 3,5 jaar en die was te langzaam (won niet genoeg). Hij was idd niet vooruit te branden zo af en toe. Tot er een galopje getrokken werd, dan werd hij heet. Dus moest hij achter de brede reet van z'n KWPN stalmaat. Hij had al met al misschien 1 jaar geraced en daarin 5 koersen max gelopen. Toen we hem kochten (3,5 jaar) was hij nog hengst en zelfs na het castreren was hij nog strontvervelend.
Toen we een halfjaar geleden (langer, maar ok) dus een nieuw paard kochten krabden we ons wel twintig keer op ons hoofd. Een arabisch volbloed hengst, direct van de renbaan, 4-5 jaar geraced... dat moet wat zijn. Mooi niet, beest is braaf, goed opgevoed en mag wat ons betreft hengst blijven. Als je erop zit is er echt HELEMAAL NIETS aan de hand. Hij KIJKT geeneens naar andere paarden, hij blijft netjes bij z'n maatje en hij doet wat je hem vraagt. Zo braaf zelfs dat mijn zusje van 13 hem met gemak kan rijden en we ze nog met z'n 2tjes alleen naar het bos zouden sturen. Wij waren er echt van overtuigd dat hij binnen n week gecastreerd zou moeten worden, maar hij is nog steeds hengst...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:14

Laui! schreef:
Wat een vooroordelen weer...
Wij hebben 2 arabieren, allebei direct van de Toen we een halfjaar geleden (langer, maar ok) dus een nieuw paard kochten krabden we ons wel twintig keer op ons hoofd. Een arabisch volbloed hengst, direct van de renbaan, 4-5 jaar geraced... dat moet wat zijn. Mooi niet, beest is braaf, goed opgevoed en mag wat ons betreft hengst blijven. Als je erop zit is er echt HELEMAAL NIETS aan de hand. Hij KIJKT geeneens naar andere paarden, hij blijft netjes bij z'n maatje en hij doet wat je hem vraagt. Zo braaf zelfs dat mijn zusje van 13 hem met gemak kan rijden en we ze nog met z'n 2tjes alleen naar het bos zouden sturen. Wij waren er echt van overtuigd dat hij binnen n week gecastreerd zou moeten worden, maar hij is nog steeds hengst...


Dankjewel Laui! Naast mijn draverhengst staan ook 2 renarabieren, een ruin en een hengst. De hengst is een lief, meegaand dier, de ruin een klein draakje.... Ik heb in mijn leven (mijn man is dravertrainer) al zoveel dravers meegemaakt, met zo verschrikkelijk veel verschillende karakters - net als bij alle rassen het geval is. Mijn eigen dravers zijn twee schatten van dieren, de 1 heeft gekoersd, de ander koerst nog, en het zijn verschrikkelijk makkelijke en lieve dieren in de omgang.

Inderdaad, wat een vooroordelen weer!

(Bovendien ken ik Ilse inmiddels persoonlijk, en ze is prima geschikt voor een draver!)

Extremely rare and Beyond Compare

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:40

Inderdaad een hoop vooroordelen over dravers. Ik sta bij Prompertje op stal en heb zelf een KWPN'er. Sommige dravers zijn inderdaad drukker dan mijn dikke KWPN'er. Maar er zijn denk ik nog wel meer dravers die een stuk relaxter zijn. Ik kon zelf nog niet zo wennen aan de dravers waar ik op gezeten heb. Mijn eigen paard is erg voorwaarts; ik vond de dravers maar sloom Haha! Tot nu toe ben ik meer 'drukke' KWPN'ers tegen gekomen dan dravers.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:16

heel erg gefeliciteerd hoor.
en dat het weer een dravertje is geworden vind ik alleen maar top.
het zijn super paardjes en idd niet alle zijn super snel.

als je voor zondag geen plekje voor je oude paardje hebt gevonden mag je haar wel bij ons brengen hoor.

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:32

Fijn zeg dat je haar zo goed kwijt hebt gedaan en al dat andere over je nieuwe paard...onthou de positieve dingen! gefeliciteerd! *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, Frieke84, Laj1, Monique1963, noordje, Rupser, tienus63, Vagabondo, xYaartje en 132 bezoekers