Geboren: Wisteria

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Geboren: Wisteria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 21:39

Vanmorgen geboren.....

Afbeelding
Afbeelding
Hier lag ze dus te slapen nadat ze buiten was geweest.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If you Always try to be normal, you will never know how amazing you can be....


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:54

Oh, wat zalig al die veulentjes! Ze ziet er echt toppie uit, een echt dametje! Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:03

Hee wat leuk dat je al foto's hebt geplaatst. Ik was er nog niet aan toe gekomen.
Wat een heerlijk veulen is het zeg. Wel een wonder dat je haar liggend hebt aangetroffen want vanmorgen was ze niet van plan om door haar benen te zakken hoor.
Amper een paar uur oud, in het land al bokken rennen en scheuren, en eenmaal binnen absoluut niet van plan om te gaan liggen. Stond de hele tijd om zich heen te kijken alsof ze zeggen wilde: "ik heb 11 maanden gelegen, voorlopig blijf ik staan."
Echt een wijs ding is het. Lovers

Navragen is beter dan afvragen.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:08

Heerlijk al die veulens, prachtig ook weer Lovers

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 07:35

Wat is dit voor een afstamming?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:19

Deze ziet er goed vol uit ... geen ribbetjes te zien! Mams heeft goed werk geleverd zo te zien!!!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:13

Wow, wat een mooi veulen zeg! Echt een plaatje om te zien!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:01

aaaaah wat een mooie kleur zeg!!En wat een mooie bouw,hij is wel heel groot zeg!!Maar echt heel mooi!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:07

Jurga schreef:
Wat is dit voor een afstamming?


Ik ben maar even zo brutaal te antwoorden in Xsara's topic Haha!
Het is een Now or Never M x Gouverneur.

En het is echt zo'n leuk ding. Ik wilde haar vanmiddag binnen halen, maar madam lag net te slapen, dus was echt niet van plan op te staan. Ik erbij zitten, arm over haar hals en aaien, ging ze helemaal plat, dus ik even over haar buikje geaaid, en toen ging ze op haar rug liggen, voorbeentjes helemaal in de lucht, achterbeentjes ook van de grond, net een hondje die je op de buik moet kriebelen *LOL* Lovers
We schoten alleen niet op met binnen zetten, dus de eigenaresse met de merrie een stukje weglopen, en jawel, er kwam beweging in, alleen een beetje veel beweging in 1 keer dus moest ik ook sprinten. Haha!
Verder staat ze of stil en als je dan je hand achter haar kont doet begint ze te bokken, of ze galoppeert, waarbij je haar dus om de hals vast moet houden om niet aan het halster, dus het nekje te trekken. Los meelopen kan je helemaal wel vergeten bij dit exemplaar, want komt overal uit, behalve waar ze zijn moet.
Oh wat ben ik blij dat ik zelf een ruin heb en niet in de verleiding kan komen om zelf aan zo'n hummeltje te beginnen!!!!

Navragen is beter dan afvragen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:14

Jasmijn schreef:
Oh wat ben ik blij dat ik zelf een ruin heb en niet in de verleiding kan komen om zelf aan zo'n hummeltje te beginnen!!!!


Ik ben dus absoluut niet blij met dit soort plaatjes, ik wil ook zo'n lief frutseltje *LOL*

Het is zeker weten een lekker ding. Het ziet er ook echt super uit! Al zo flink.

In opdracht van Jasmijn kom ik snel een keertje kijken *LOL*

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:16

Wat een leuk veulen!!
Ik moest wel even lachen, lijkt net een poster van een trailer aan de muur Haha!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:05

Esme_27 schreef:
Wat een leuk veulen!!
Ik moest wel even lachen, lijkt net een poster van een trailer aan de muur Haha!


Is ook een poster. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met ze trailermak maken toch Schijnheilig Haha! Haha!
Over een paar dagen hangen we Bonfire in zijn topdagen op, kan ze dat ook meteen even leren. Clown

Ik zit trouwens elke dag als ik langsrij halsbrekende toeren uit te halen om te zien of jij al een veulen in de wei hebt lopen, maar ben volgens mij veel te vroeg he?

En Antoinette, komen kijken is op eigen risico hoor, zeker weten dat bij jullie volgend jaar ook een veulen rondloopt als je bij deze bent geweest.

Navragen is beter dan afvragen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:13

Wat een leukerdje... Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:28

Lieff! Wat is ze groot zeg! Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:41

Ah wat een leukerdje zeg! Echt lief Lovers

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:24

Jasmijn"]
[quote="Esme_27 schreef:
Wat een leuk veulen!!
Ik moest wel even lachen, lijkt net een poster van een trailer aan de muur Haha!


Is ook een poster. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met ze trailermak maken toch Schijnheilig Haha! Haha!
Over een paar dagen hangen we Bonfire in zijn topdagen op, kan ze dat ook meteen even leren. Clown

Ik zit trouwens elke dag als ik langsrij halsbrekende toeren uit te halen om te zien of jij al een veulen in de wei hebt lopen, maar ben volgens mij veel te vroeg he?

En Antoinette, komen kijken is op eigen risico hoor, zeker weten dat bij jullie volgend jaar ook een veulen rondloopt als je bij deze bent geweest.
[/quote]

Hahahaha ik dacht echt dat het een raam was!!!

Nuala is trouwens pas 9 Juli uitgerekend.. dus dat duurt nog heél lang!!! Tegen die tijd schrijf ik heel bokt wel vol hoor whahahaha

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:46

Esme_27 schreef:
Hahahaha ik dacht echt dat het een raam was!!!

Nuala is trouwens pas 9 Juli uitgerekend.. dus dat duurt nog heél lang!!! Tegen die tijd schrijf ik heel bokt wel vol hoor whahahaha


Is ook een raam hoor, nou ja een luik eigenlijk. Maar die trailer staat er op de foto wel leuk achter zo idd. Haha!
Vond jouw poster idee wel heel orgineel. *LOL*

Ohh, 9 juli pas, dan kan ik de rotonde voorlopig weer nemen met mijn ogen op de weg ipv op het weiland. (Leve de automatische piloot, die zo langzamerhand op mijn auto zit Knipoog )

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:55

Jasmijn schreef:
Over een paar dagen hangen we Bonfire in zijn topdagen op, kan ze dat ook meteen even leren. Clown


Ik zou met een Now or Never veulen de poster van Milton ophangen Haha!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:33

Pipo schreef:
Ik zou met een Now or Never veulen de poster van Milton ophangen Haha!


Ja, je hebt misschien wel gelijk, maar als dressuurprikker, denk ik altijd eerst aan de dressuur. Gelukkig kan ze goed gaan, dus misschien moeten we beide ophangen, kan ze zelf kiezen.
Kijk, wordt het nog een paard met inspraak in de eigen carrière ook Haha! . Doorhalen (of van de wand trekken) wat niet van toepassing is. Sigaar

Navragen is beter dan afvragen.

Sting

Berichten: 12850
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:17

Wat een lief veulen. Mooie kleur en al heeel groot!! (toch)?

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:54

wat een schatje zeg!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:34

Blauwe regen, prachtige naam, prachtige plant. Supersterke plant ook Knipoog Dat Wisteria dat ook moge zijn...

Tancreda4

Berichten: 23923
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:37

Bloos wow wat een joekel!!!!!!! Ben ik helemaal niet gewend, met die iele paardje van mij!!!
Echt eeen moio paardje zeg! Lovers

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:30

Jeetje dat er al zoveel actie in zit, bij ons is net een Hold up Premier x Ahorn geboren, maar die word nu wat actief 3e dag. Of ik heb de sprintjes gemist in het weiland, na een uur lang in de wei zitten Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers