Sommige mensen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Sommige mensen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 17:24

kan je wel achter het behang plakken Clown (laten we netjes blijven).

Vandaag gingen Lautjuh123 en ik rijden in het bos, komt er ineens een hond aangesjeest. Nico & Luck half in de bosjes.
Er waren ook nog meer andere paarden op dat stuk, en al die paarden zowat flippen omdat die hond eromheen zat te rennen en te doen! En het enige wat die man zei was "kom maar Byou... kom maar.. kom maar" en dan echt op zo'n hele rustige toon. Het hielp natuurlijk voor geen meter en die hond bleef doorgaan! Boos!

Uiteindelijk rechtdoor en hond naar rechts, waren we gelukkig van hem af.

Later kwamen we hem wéér tegen, ik was in een rustig galopje en ineens komt die hond van achter aangerend. Nico schrikt zich helemaal de ******, ik kletter er bijna vanaf en Nic en ik keihard in galop ervandoor. Ben er gelukkig niet afgevallen en had hem vrij snel weer terug.

Lautjuh en ik helemaal boos op die man, want hij zei er helemaal niks over! Het enige wat die tegen die hond zei was weer "kom maar byou, kom".
Toen hij er ook nog over durfde te beginnen dat we niet op het fietspad mochten komen werden we helemaal laaiend Clown (fietspad ligt naast ruiterpad, vind je het gek als Nic ervandoor gaat dat ik niet op het ruiterpad blijf...). Dit was niet de eerste keer dat ie die rothond niet onder controle heeft! En hij laat hem nog gewoon loslopen ook.

Na wat gescheld Bloos (sorry, wil best netjes blijven maar als hij dat ook niet doet ben ik dan ook niet van plan!) zijn we boos weggereden, Nico helemaal geflipt...

Moet niet nog een keer gebeuren of die man kan het helemaal shaken, ik weet waar ie woont }> Knipoog


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:27

hahaha, ik stond op fietspad, komt nico ineens keihard langs gescheurd...ik half steigerend er achter aan Boos!
oeee, ik werd echt boos...en die vent heel rustig doorfietsen Boos! Boos!
is echt zoooooooooooo'n ranzige vent..
met van dat vette haar en hij is echt niet hellemaal goed in zn hoofd Schijnheilig
als ik n zweep had gehad had ik die hond echt weg geslagen, t is echt zo'n vals beest!
maar voor de rest was leuk Haha! *op mn steiger tegen de boom aan actie na dan* Tong uitsteken

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:48

Die mensen van tegenwoordig, hangt in de lucht ofzo, steffi knows what I mean Tong uitsteken

Lucky weer stout? weer steigeren, stoute pony!
Het is maar goed dat jullie zijn bliven zitten, anders was ik boos geworden Knipoog

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:41

Ach zolanfg het een hond is. Ik had vandaag ineens zonder dat we ze aan hoorden komen 2 ruiters in draf op de pony zijn kont zitten en Katja had ineens 2 tinkers die voorbij kwamen gegalopeerd waardoor zij erg in de problemen kwam. Dat zijn dan je mederuiters!!!!!!!!!!!!!

Fiesta, freiberger, what else?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:00

Belker schreef:
Ach zolanfg het een hond is. Ik had vandaag ineens zonder dat we ze aan hoorden komen 2 ruiters in draf op de pony zijn kont zitten en Katja had ineens 2 tinkers die voorbij kwamen gegalopeerd waardoor zij erg in de problemen kwam. Dat zijn dan je mederuiters!!!!!!!!!!!!!


Ik heb ook over het algemeen meer problemen met andere ruiters dan met wandelaars/honden. Yorghos geeft gelukkig niks om honden, dus hij reageert er niet zo fel op.
Pas geleden werd ik ook in volle galop ingehaald door een andere ruiter. Dat vond ik wel een rotstreek. De eerste basisregel is toch dat je medeweggebruikers ALTIJD in stap voorbij gaat?

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, bora, Karintich, Luna_Rose, Maaike_Ma, Neon, Renkle, vera_pino, xColorCross en 139 bezoekers