Hebben jullie een doel met paardrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:17

Gewoon vooruitgaan Haha!.

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:17

jah iedereen heeft dat doel denk ik wel!!! Lachen

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:37

Allereerst een echt goede band hebben met mijn paardje, maar natuurlijk wil ik wel wat in de sport komen.

xxxxxxxxx

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:49

Ik had altijd als doel Z-dressuur te worden en nu ik Z2 met wp ben heb ik dus een nieuw doel: 60 % in de ZZ-licht.
Of ik dat ooit ga halen? Het paard kan het, nu ik nog Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:34

runningkawa schreef:
Mijn doel was Z springen
Maar dat kan ik dus echt niet en ben in het M gestrand (wel met wp's Lachen )

Toen werd mijn doel Z dressuur met wp
En dat heb ik gehaald.

En eigenlijk ben ik nu opzoek naar een nieuw doel, maar welk weet ik nog niet Lachen
ideetjes: succesvol ZZ-licht gaan rijden? of Kur op muziek?

je hebt iig mijn doel(Z dressuur+wp) al gehaald!nu ik nog!

wil met Q ook gaan springen en dan toch wel L springen worden met hem!hij kan het thuis...nu nog op wedstrijd, dan weigert ie al de ring in te gaan....maar ja zo begon het in de dressuur ook dat ie de ring niet inging! dus dat springen ga ik volgend indoor seizoen mee beginnen...nu al bang dat ik fout ga rijden! want hoe ga je in hemelsnaam die volgorde onthouden?! heb al L gesprongen met mn pony maar vraag niet hoe vaak ik fout ben gereden....

ieris

Berichten: 1779
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:46

Mijn doel is om ooit de M1 te halen met Jordy!
Maar we doen het gewoon voor de lol,dus als het niet haalbaar is zoek ik wel een ander doel!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 15:23

Allereerst wil ik eerst de plezier die ik in Mirk heb en hij in mij behouden. Ik wil elke dag van hem genieten Party!!

Verder is mijn droom (maar dat is geen doel) om ooit met een hoedje de ring binnen te galopperen. Eerst de L maar, dan de M, en dan de ... We zien wel waar wij stranden Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 15:57

Gewoon, lekker ontspannen samen met m´n paarden.
Verder heb ik niet echt einddoelen in de sport ofzo.
Wel wil ik nog een goedgekeurde hengst willen fokken, maar ja welke fokker wil dat niet Haha!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 16:17

Nou, ik rij Dobby nu voor een handelaar, en hij wordt binnen nu en een jaar verkocht. Huilen Verdrietig Mijn doel is wel om te proberen in de M te komen met m. Maar dat gaat niet lukken denk ik, want in een jaar van de B naar de M is best ver. Maarja, wieweet. Haha!
Met Winnetou is wil ik toch wel proberen om in de Z te komen. En daarna ga ik over op de paarden en wil ik een goed springpaard kopen om daar heel ver mee te komen.

Belker

Berichten: 15313
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 16:25

Gewoon plezier maken en een plezierige, fijn te rijden beest onder mijn kont. Die mooi los door zijn lijf loopt, goed bespierd is en plezier in zijn werk heeft. Maakt niet uit wat we aan het doen zijn, bos, dressuur, springen, strand, poetsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:11

Citaat:
ideetjes: succesvol ZZ-licht gaan rijden? of Kur op muziek?

je hebt iig mijn doel(Z dressuur+wp) al gehaald!nu ik nog!


ZZ-licht en kur op muziek vallen voor mij af.
Gewoon Z is voor mijn springbeesie meer dan moeilijk genoeg Lachen

Het is jammer dat endurance vaak zo ver weg is, want dat leek me ook eens leuk om te proberen.
En voor SGW zou Kawa wel geschikt voor zijn, maar daar ben ik dan weer niet geschikt voor Lachen

En jij haalt je doel ook nog wel, je bent er immers bijna Haha!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:22

Zo hoog mogelijk in de dressuur komen. En dat ik het hoogst haalbare niet haal is heel erg waarschijnlijk, maar daar denk ik gewoon niet aan. Ik blijf gefocust op mijn einddoel en laat me niet zo snel van mijn baan af leiden.

Ik heb er ook vrede mee als het de ene keer goed gaat en de andere keer wat minder. Ik blijf gewoon net zolang proberen tot dat het goed gaat. Ik zie wel wat ik er in de toekomst van bak Lachen

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:30

Ik wil met Sher gewoon zo goed mogelijk rijden. En dan hoef ik niet perse hoog te komen met wedstrijden ofzo, maar ik wil gewoon eruit rijden wat erin zit (en er zit heel wat in Knipoog ). En het dan het liefst helemaal zelf doen Lachen
Op korte termijn wil ik een pleasure wedstrijdje met haar starten .

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:21

mijn eerste doel is om dressuurmatig beter te worden, ik en dressuur dat gaat niet samen, dus dat moet zeker gaan veranderen, tis zo belangrijk vooral voor de basis van het paard, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen Tong uitsteken

dan wil ik zover mogelijk komen in de topsport (springen) en zoveel mogelijk lol hebben met de paardjes, ik heb dus vreselijk veel doelen Verward

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:29

Mijn doel is ten eerste gewoon een goede band hebben met men peerdjes en ten 2e om in de Z dressuur te komen met Bonita!

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:08

Mijn eerste doel is om naar onze eerste wedstrijd toe te werken en een redelijk dressuurproefje neer te zetten met in de toekomst natuurlijk wel een paar wp, en langzamerhand samen hogerop te komen.
Maar de band die je krijgt vind ik eigenlijk wel het allerbelangrijkste!!
Lovers Lovers

dell_1
Berichten: 1962
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:26

Ik heb altijd op een manege gereden en daar dus eigenlijk niks geleerd. Nu rijd ik een paard van iemand anders en krijg daar ook les, ik moest echt de beginselen leren nu nog steeds trouwens. Maar ik wil eerst fatsoenlijk kunnen rijden en daarna zou ik graag wedstrijden doen..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:33

Met Tollie ooit Grand-Prix starten!

We hebben samen zoveel meegemaakt en we groeien elke keer weer dichter naar elkaar toe; vroeger was ik nogal eens bang dat hij weer zou schrikken, maar dat is de laatste tijd helemaal over!

Het gevoel als zowel jij als je paard supergeconcentreerd zijn en pas na het afgroeten zien waar je eigenlijk bent: dat is fantastisch!

Dat gevoel gaf hij me vorig jaar nog op het CHIO, geweldig!

Ik waardeer hem elke dag meer! We hebben zoveel van elkaar geleerd en die kennis hoop ik weer over te brengen op andere paarden.

Maar die band die ik met Tol heb, die vind je niet gauw meer!
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 07-04-03 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:57

Voorlopig genieten! Lekker het bos in en zo vele mogelijk hindernissen van de cross met Dennis overvliegen.
Mijn dromen komen toch niet uit, die zijn onmogelijk.
Dat zijn met Dien een B parcoursje foutloos springen, maar ze is atactisch en daardoor heb ik onder het balkjes lopen/springen al een keer een zwaar ongeluk met haar gehad. Het risico dat het nog een keer gebeurd onder het springen is veel te groot.
En met Dennis L starten. Maar dan zal ik, met mijn veel te lange benen, op een super shet tussen de paarden moeten starten. En 'ff' met een ander paard L2+WP worden voor ik met Dennis zou mogen starten. Dat zit d'r dus ook niet in.

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:28

Mijn doel is niet meer in de B-dressuur mogen starten Haha!
Met Muzefee hoop ik dit jaar nog Z te starten (ben nu nog M2).

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:34

Kawa, in oktober is er een endurance rit in Wanroij!

Mijn doel is de ruiterster (winstpunt in het Z dressuur, Z springen en Z SGW in een seizoen met hetzelfde paard = Pablo).

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:36

Lielle schreef:

Mijn doel is de ruiterster (winstpunt in het Z dressuur, Z springen en Z SGW in een seizoen met hetzelfde paard = Pablo).


Wauw! dat zou knap zijn! Zou een superprestatie zijn!

kiilihu
Berichten: 24
Geregistreerd: 25-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:38

ik heb geen doel, ja alleen ontspannen kunnen rijden.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:44

Tyrza, doelen moeten iig ambitieus zijn *LOL* en dat is dit zeker Haha! Maar niet onrealistisch (op de lange termijn dan Knipoog)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:49

Nou, ik wens je alle succes toe!!!;)