Onze lievelingspony op het kamp afgepakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Onze lievelingspony op het kamp afgepakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 19:00

Hallo allemaal!
Vandaag begon het kamp in de manege, bijna al mijn vriendinnen van de manege waren er. Alles was leuk tot de ponyverdeling... Het is zo dat er in de manege 2 lijsten zijn met alle pony's en paarden: de paardenlijst en ponylijst. Anja en ik hadden afgesproken dat we Fara (de lievelingspony van ons alletwee) gingen delen, d.w.z.: iemand rijdt er in de voormiddag mee en iemand in de namiddag. Voor het uitdelen kwamen ze vragen met wie we ons kamp wouden doen, en wij zeiden dat we Fara gingen delen en dan allebei nog een andere pony zouden nemen. Dat werd dan aangeduidt op de ponylijst, maar omdat Fara regelmatig bij de paarden in de les meeloopt, staat ze ook op de paardenlijst. Kelly, iemand die in de paardengroep rijdt, hoorden we tegen iemand zeggen "Ik heb Fara!". We hadden dat natuurlijk allebei gehoord, en gingen het zeggen dat wij haar hadden 'gereserveerd' Knipoog Ze zeiden dat we de eerste les met iemand anders moesten rijden. We kregen 2 andere pony's, Anja kreeg eentje waar die ze helemaal niet had gevraagd, en wilt er dan ook niet mee rijden. 's Middags zei Kelly dat we altijd met Fara mochten rijden als ze niet gingen wandele, want dat zou zij met Fara doen. In de namiddag reed Anja dus met Fara, wat volgens Silke, de instructrice van de paarden, niet mocht omdat ze haar aan mij hadden gegeven, maar ik had duidelijk gezegd dat ik haar met Anja zou delen. Anja heeft dus met Fara gereden, maar nu zeggen ze dat Kelly haar terug heeft ; Huilen ! Dat is toch oneerlijk Verward ? Wat moeten we nu doen, wij vinden dat Anja en ik recht hebben op Fara, maar we krijgen ze niet, we hebben gewoon niks te zeggen Lips are sealed ! Wat doen we? Wij hopen zo snel mogelijk op antwoord!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:42

zijn er geen andere leuke paarden. probeer je kamp daar niet door te laten verpesten. wel jammer natuurlijk dat je niet op je lievelingspony kunt maar mss ontdek je zo nog andere leuke pony's en leer je andere dingen op die dan op fara. dat kan ook heel leuk zijn. nog veel plezier op het kamp. Inderdaad wel oneerlijk dat ze fara aan dat ander meisje hebben gegeven. maar mss vind ze fara evenleuk als jullie. kunnen jullie er geen dagsysteem van maken? bv eerst dat meisje dan jij dan je vriendin en dan weer opnieuw?

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:48

Alle leuke pony's van de manege zijn al genomen,
wij zijn de gevorderde groep van het kamp,
en krijgen dus alle pony's die de beginnertjes niet willen...
Ik heb nu een leuke pony, maar heel schrikachtig en hevig.
Maar moet ook op een slome pony rijden,
omdat die nog over was en ook beweging moest hebben....
leuk hoor Lips are sealed

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:43

nou dan doe je het toch gewoon voor die pony, hem wat beweging geven. vaak rij ik op de manege gewoon met een pony of paard die nogniet heeft gelopen. maakt me echt niet uit of hij heel leuk of moeilijk is hoor. vind het maar zielig dat een pony een hele dag op stal moet staan enkel maar omdat hij sloom of juist heel hevig is.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 00:23

ik rij op de manege ook altijd op de paarden die nog niet of nog maar 1 uur gelopen hebben. Wij rijden het 3de en laast uur en moeten ook altijd eerst die paarden kiezen we rijden niet voor niks bij de gevorderde

Maar wel stom ja dat je niet op Fara mag.
Wil het andere meisje Fara niet met 3 delen???
Bij ons op kamp mogen we elke les een ander paard kiezen vind ik zelf veel fijner dan altijd het zelfde paard zo onstaan minder ruzie's en leer je ook meer bij vind ik zelf.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 07:35

Bekijk het eens van de andere kant. Misschien is Fara ook de lievelingspony van Kelly en wil zij daarom ook graag op haar rijden. Waarom hebben jij en je vriendin dan meer recht op die pony?
Niet iedereen kan nu eenmaal op dezelfde pony rijden, en dan komen de minder populaire dieren aan de beurt. Zie het als een uitdaging om het paardje dat je nu hebt toegewezen gekregen ook lekker te laten lopen, ookal is het niet het paardje van jouw eerste keuze. Laat je kamp er iig niet door verpesten!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 18:34

Maar Fara is niet populair en dat is de 1e keer dat Kelly ermee rijdt!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:11

Kelly rijd niet bij ons op de manege,
is er alleen op kamp!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:30

En over welke manège gaat het weer?? ('t is een retorische vraag, no need to answer) *rolleyes*

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 18:32

Meerdaalhof in Oud-Heverlee

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:50

leentje schreef:
('t is een retorische vraag, no need to answer)


GOED ZO MIEN!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:37

k vind dat hele zelf kies gebeuren helemaal nix.
bij wedstrijd op kamp op onze manege mag je een top 3 of top 4 keuze op schrijven, daar uit word dan voor jou gekozen door de manege eigenaar.
en voor de les word je ook ingeschreven op het paard waar je wel op wil rijden. nooit echte problemen met dit systeem gehad.