Verslagje hengstenshow Lauw v. Vliet in Montfoort

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon

Verslagje hengstenshow Lauw v. Vliet in Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 21:53

Nou, ik ben dus net terug en het was erg druk...maar vooral leuk! Tong uitsteken
In het topic bij Boktmeetings had ik dus gelezen dat Paulien en Metellica ook zouden gaan, maar ik heb ze helaas niet kunnen vinden. Echt alles zat vol.

De hengsten waren echt leuk. Ik kwam meer voor de dressuurboys, maar de springers vond ik ook erg oke. Iglesias vond ik niet zo spectaculair, maar Polansky was echt super kwijl Kwijl Cool Echt een superbeest.
Voor de rest waren er nog Welsh hengsten en een Quarter horse (of iig eentje die western deed). Ik vond het dus heel erg leuk, heb het echt naar m'n zin gehad, vond het alleen wel jammer dat ik de bokkers niet gezien heb.

Groetjes, Manon

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 09:24

Ik ben er ook geweest! Vond dat ze super mooie hengsten hadden..Vooral de Welshjes , maar jah die ken al langer.. Dat met die shet was lache..!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie