Verslag van een van de kersverse bruiden :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Verslag van een van de kersverse bruiden :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 01:07

We hebben een geweldige dag gehad...mooi weer...lieve mensen om ons heen..huis helemaal versiert...veel "pottekijkers" haha (volgens mij stond haast heel de buurt bij mijn ouders op de stoep)
Om 9 uur zat ik bij de kapper....haartjes mooi doen...veel speldjes en haarlak..maar heel mooi resultaat...daarna vriendin opgehaald....samen met mijn mams...toen doorgereden naar mijn ouder's huis...make-up laten doen....liep een beetje uit...was later klaar bij de kapper...(heb ongeveer anderhalf uur gezeten pff) make-up klaar...kleertjes aan....toen ik klaar was...durfde ik in eerste instantie niet de slaapkamer uit haha..heel huis zat vol...brrr eng...maar toen toch maar gegaan want ze hadden Sander al weer weggestuurd...moest nog een extra rondje rijden...toen ik naar de deur...San kwam er weer aan...ohhh mooi boeket op de auto...auto helemaal opgepoetst...toen stapte mijn nog-niet-mannetje de auto uit...*slik* hij ziet er wel heel mooi uit (donkerbruin pak...mooie bloes..geen stropdas ) toen kwam ie naar me toe met het boeketje *hmmm mooi*.. San was er helemaal stil van toen ie me zag...en toen opeens zei ie.."ohhh wat ben je mooi" *slik*..keek wat onwennig om me heen..zag mijn mams...paps en peettante al met zakdoeken in de weer....kreeg al natte oogjes...

Toen San en ik elkaar nog eens goed bekeken hadden...kwamen de andere gasten ons gedag zeggen....*kreeg nog nattere oogjes*...Even wat foto's gemaakt met de beide ouders.
Naar binnen gegaan...wat gedronken...broodjes werden gepakt...ff sigaretje roken...toen kreeg meys mijn hondje een epileptische aanval dus ikke helemaal over de rooie...huilen...schreeuwen...werd rustig gehouden door aanstaande-schoonpap...duurde lang voor meys weer rustig werd...maar gelukkig was alles na een half uur weer goed en ik was ook weer rustig.

Rond 1 uur richting de foto lokatie gereden...mooie foto's gemaakt..(ze zijn al klaar maar hebben nog niks gezien...ben heel nieuwsgierig!!!)
Rond 2 uur weer terug naar huis van mijn ouders..nog even wat gedronken...een paar mensen gingen al richting de Burgh (trouwzaal) zeiden ze...maar ik geloof dat ze eerst even een stop hebben gemaakt bij ons huis

Om kwart over 3 aangereden naar de Burgh...even nog foto gemaakt op de trap met alle gasten...toen gasten naar binnen....wij ff wachten...muziek werd gedraaid en wij mochten naar binnen...heel mooi zaaltje..niet groot..precies goed!
Mooie plechtigheid gehad..zei iedereen.
Daarna richting feestzaal...kwamen binnen en zag op de deur al een plaatje van IDOLS hangen...ik dacht ohh nee he? wat zijn die van plan.....felicitaties in ontvangst genomen...kopje thee/koffie...bruidstaart aansnijden en elkaar voeren haha was leuk..en lekker!!
Hier en daar wat gekletst...toen de kadootjes voor de ouders en oma en de hulpjes gegeven....mijn paps had een speech....de paps van San had een speech......de mams van san wilde ook nog wat zeggen...mijn broer (ceremoniemeester)moest ook nog wat vertellen...

En toen was het alweer bijna 7 uur en kwamen de avondgasten al binnen gelopen...in rijtje staan (bleeh vond niet leuk maar ja..hoort erbij) handjes schudden...kusjes geven...lachen...(pien aan de kaken) toen dat allemaal voorbij was werd het buffet geopend...San en ik mochten het als eerste gaan proeven..het was heerlijk..

Ondertussen was de band al gearriveerd..en begon met het opzetten van de spullen...
Rond kwart voor 9 begon ie te spelen....de openingsdans (iehhhhhh) heel langzaam nummer...en al snel kwamen mijn ouders ons aflossen..dus ik met mijn paps...en San met mijn mams...en zo maar verder.
De band was echt geweldig...kregen heel veel complimenten...ook over het eten...en.....over mijn jurk *big big smile*

Op een gegeven moment was het zover....we werden verzocht om in het midden van de dansvloer te gaan zitten...kregen een nummertje (1)op ons geplakt en de muziek werd gestart.. de begin tune van IDOLS haha.
Deden ze dus idols na...maar dan met muziek en teksten die op ons sloegen...zo werd ik dus flink aangepakt... wat heb ik gelachen zeg!
Zakdoek was helemaal nat!!

Daarna was het weer de beurt aan de band om er voor te zorgen dat de voetjes weer van de vloer gingen...en dat ging goehoeeeeeeeeed.

Mijn middelste broer en 2 nichtjes hebben nog een nummer van Andre hazes gezongen.."de vlieger" kei vals maar oh zo geweldig.
En we hebben een ander nichtje zo ver gekregen dat ze voor ons ging zingen...ik heb gewoon gejankt...zo mooi...zo mooi kan ze zingen...*slik*

Om 1 uur hield de band op met spelen...de zaal liep al wat leeg....laatste nummer was voor ons...oh was zo mooi..San en ik in het midden...en de rest in een kring (hand en hand) er om heen...

Rond kwart voor 2 (dacht ik) kwamen we aan bij het hotel..."de Sonnerie" waar we een nacht mochten slapen...kadootje van de feestzaal.
Werden verwelkomt met 2 glazen champagne...daarna naar boven gegaan...naar de kamer...hele mooie kamer...muziek stond aan..stonden hapjes...
Gelijk gaan douchen...daarna op bed neer geploft..maar nog niet gelijk gaan slapen....die enveloppen die riepen maar..."pak mij...maak me open" dus dat eerst gedaan..en het gastenboek ff snel gelezen...rond half 4 waren we klaar...en om 3 minuten over half 4 lag dit meiske al te ronken.
Om half 11 de volgende morgen werd er gebeld door de roomservice..wat we wilden drinken..koffie of thee....thee natuurlijk...en na een paar minuten kwam de roomservice er aan...met een schaal vol met broodjes...een kan thee....en een karretje met allemaal overheerlijk spul.

Om 12 uur moesten we de kamer uit....naar mijn ouders gereden..hondjes ophalen en de rest van de kado's (jeetje zeg..we zijn wel heel erg verwent hoor..niet normaal!!)

Naar huis gereden...zag ik dat er een spandoek voor het huis gespannen was...ff denken wat staat er ook al weer op...hmm iets van..het heeft ons veel gekost dus nu wordt de mustang verkocht..en het mobiele nummer van San eronder hahahaha.

Vanavond lekker in bad geweest..voelde me redelijk goed..maar nu ben ik een beetje aan het afknappen..maar dacht ff dat verslag (je hahaha) typen en dan kan ik naar ons eigen bedje.

Oh ja was nog wat vergeten...heb bijna heel de dag GEEN PIJN!!!!!!!!!!!! gehad...heb heel vaak op de dansvloer gestaan..voelde me gewoon een WONDER WOMAN zo geweldig allemaal!!!

Zo nu hou ik op met mijn verhaalTJE haha..mijn vingertjes doen auw van het typen..lijfje zegt STOPPPPPPPPP ik wil naar bed..of in ieder geval ff niks doen..en RUST dus ik gehoorzaam maar.

Veel liefs van een kersvers bruidje


fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 01:20

Haha, heel erg gefeliciteerd, je bent nog vergeten je onderschrift te veranderen!! leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad, jullie hadden ook mooi weer!!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 01:39

Gefeliciteerd hoor!
Klinkt als een geweldige dag!
Ik wil ook trouwen!!!!!!!!!!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 01:43

Gefeliciteerd, dat je op je huwelijksnacht nog tijd hebt voor bokt Haha!

De Sonnerie ligt toch in Son en Breugel? Daar ben ik volgens mij vaak langs gereden.

Zo te horen heb je een hele fijne dag gehad en dat hoort ook zo. Het weer werkte vandaag ook nog fantastisch mee.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 01:50

Volgens mij hebben jullie een fantastische dag gehad! En ik hoop dat jullie de rest van de tijd net zo gelukkig mogen zijn!!

Wat goed trouwens dat je alles zo goed hebt kunnen onthouden, vaak gebeurd er zoveel op zo'n dag dat de meeste mensen de helft vergeten.

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 08:07

Klinkt als een geweldige dag, nogmaals gefeliciteerd hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 08:46

nou als ik dat allemaal lees heb je een fantastische dag gehad, leuk hoor!!!!!! Ga nog maar lekker na genieten.
En natuurlijk gefeliciteerd!!!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:08

Klinkt helemaal geweldig!!!! Hoe voelt het nu?

Dat spandoek!!!!! whahaha, geweldig.
Slaap lekker.......

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:14

Geweldige dag zo te lezen! Geniet er maar lekker van na samen met je man Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:19

GEFELICITEERD!! goh echt een mooie dag Haha!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 09:37

Gefeliciteerd! Het klinkt als een mooie dag Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:21

Dat klinkt als een hele leuke dag Haha! Nogmaals gefeliciteerd.

Je hebt het op een leuke manier geschreven. En nu maar genieten van je kerverse mannetje.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:49

Jullie hadden echt prachtig weer, kon niet beter! Wie had dat besteld Knipoog
Zo te lezen was het een zeer geslaagde dag en nu wachten op de foto's!!

Gaan jullie nog op huwelijksreis?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:44

Party!! ´gefeliciteerd Party!!
Klinkt als een fantastische dag.
Snel wat foto´s plaatsen hoor, we zijn erg neiuwsgierig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 15:25

Wat fijn dat je zo'n geweldig dag hebt gehad. Ik wens jou en San heel veel succes in jullie toekomstige leven samen. Dat jullie samen een mooi en fijn leven mogen hebben. You Go Girl !

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 15:33

Gefeliciteerd!!!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:43

Gefeliciteerd !!!

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:48

Nog gefeliciteerd!!

Karnat is er eindelijk!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:11

Nog van harte gefeliciteerd! Zo te horen hebben jullie een supermooie dag gehad! *LOL*

geniet er nog maar lekker van met zijn tweeën Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:23

Gefeliciteerd! Volgens mij was het echt een supermooie dag! Maar dat moet ook wel!
En nu nog op huwelijksreis of dat toch niet?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:23

Gefeliciteerd !!!
Zo te lezen is het allemaal geweldig geweest, ik hoop je snel weer te spreken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:43

Gefeliciteerd! Super klinkt het! Echt fijn dat het zo goed is gegaan en je hebt genoten!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 00:01

Dank je wel allemaal Lachen
Ben weer een klein beetje bij gekomen..heb vandaag de klok rond geslapen..hmm heerlijk is dat zeg!

Nee we gaan niet op huwelijksreis..er is ons wel een paar dagen aangeboden..maar toch maar afgeslagen..blijf liever nu ff in ons eigen huisje...in mei gaan we al een week weg..en van de zomer zullen we ook wel even op reis gaan.

Foto's ga ik nu plaatsen...

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:11

Van harte gefeliciteerd!!!
En heeeeel veeel geluk saampjes!!!!!!!!!

Krijg zelf ook de kriebels als ik dit allemaal lees, haha!!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 00:58

HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!
Zo te horen is het een hele leuke, fijne en feestelijke dag geweest! (met ook ontzettend mooi weer!)

Geniet nog maar lekker na..

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977 en 146 bezoekers