verjaardag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 19:13

hoi,
Nou vandaag is het de verjaardag van men haffie werner. (allias Baby)
Ik heb hem dus al vanaf zijn geboorte en ben zo ontzettend trots op hem! Van veulen af aan heb ik erg veel met hem gedaan. Meelopen, wandelen langs de weg gewoon gezellig knuffelen en ga maar door. Ik heb echt nog nooit problemen met hem gehad. In de zomer stond hij altijd 5 maanden op de wei met leeftijdsgenoten. Zijn bouw is hierdoor echt heel mooi geworden, hij is echt een paard in karakter, ook heeft hij daar veel respect geleerd voor een hogere rang, waardoor hij bij mij alleen makkelijker is geworden.
afgelopen winter ben ik met hem begonnen. Longeren, freestyle, leren buigen, alles zonder dat ie iets uithaalde. (alleen is die dombo een schijterd als ie koeien Koe ziet) Verward
2 Maanden geleden ben ik er voor het eerst op gaan zitten. Hij deed net of dit iets heel normaals was. Hij stapte vrolijk rond. (ik zat zonder zadel)
Nadat dit een tijdje goed ging heb ik een zadel gekocht en begon het echte werk. Nu kan hij echt lekker lopen. Hij stapt netjes, draaft lekker en loopt mooi voorwaarts neerwaarts. (zo in de krul is nog echt niet nodig)
Alleen zijn galop is nog ongecontroleerd. Maar ook dat gaat steeds beter.
Nu ik hem 3x per week rijd en verder voor de afwisseling lekker wandel, longeer, dubbel lijn, of kunstjes doe blijft hij lekker opleteend en altijd vrolijk.
Ja sorry, ik hemel mezelf geloof ik ook een beetje op Tong uitsteken maar ik ben ook trots op mezelf en zeker zo trots op mijn paardje!!!!
Zeker omdat ik net 6 maanden een kleine jongen heb (Luca) en die is er met een spoedkeizersnee uitgekomen. Dus ik heb toch wel een redelijke zware tijd achter derug. Maar als ik dan zie dat mijn "Baby" aan het handje van mijn baby (Luca) snuffelt terwijl luca hem een beetje ruw over zijn neus aait..........dan voel ik me echt geweldig.

Moest ik ff kwijt.
Werner een pluim voor jou mijn "Baby" en gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!!!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 19:24

Wens Werner maar een dikke proficiat van mij!!
En dat lijkt me echt een geweldig paard van je.
Echt leuk wat je allemaal met hem kunt doen.
Als je foto's van hem hebt zet ze er dan eens op want ben benieuwd *LOL*