snertlanders bij het spoor

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

laurae

snertlanders bij het spoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 09:28

Ik kwam gister terug uit Groningen, en ging met de trein naar assen. Wat zag ik tot mijn verbazing toen ik uit het raampje keek: een shetlander die aan het verkeerde kant van het draad stond, en dus op nog geen meter afstand vrolijk bij het spoor stond te grazen.
Dit leek mij niet zo handig, dus toen ik uitgestapt was ben ik er met de auto even heen gereden, was vlak bij het station.
Toen waren er al 3 meisjes bij, maar die keken vooral erg paniekerig, en beestje stond nog vrolijk te grazen terwijl er treinen voorbij stormden

Hen dus maar even gezegd dat ik halster en wat eten op ging halen, en ben snel naar mijn ouders gekacheld in mijn tuf. Die wonen op 5 min. afstand daarvan, dus was binnen een paar minuutjes weer terug met halster en emmer met meusli. Vork

Beest was ondertussen nog steeds niet gevangen, dus ik ben maar een poging gaan doen: Beest zag emmer, rook eten en naar even aarzelen was hij rustig aan het kouwen en kon ik een halster omdoen.

Politie bleek ondertussen ook al geariveerd te zijn, en die liet mij lekker mijn gang gaan. Die zagen de bui volgens mij al hangen: Met zijn twee├źn achter zo'n mini pony aanrennen, mooi plaatje voor cadidi camera. Tong uitsteken

Beetsje liep vrolijk met me mee, en ik heb hem weer terug gezet in haar wei. Er bleek een stuk gaas nog maar twee cm van de grond te zitten, en daar was ze gewoon over heen gestapt. Ze stapte gelukkig ook net zo makkelijk weer terug, en werd daar vrolijk begroet door haar speelmaatje: een shet hengstje.

Politie ging ondertussen even kijken of een gedeelte van het weiland kon worden afgezet waar ze wel veilig stonden, en dat was gelukkig zo. Beest die kant op meegenomen, hengstje vond dat hij haar ondertussen best kon dekken. Was ik het niet zo mee eens, dus na een paar keer een tik op zijn neus te heebn gegeven, maar van zijn vriendinnetje afgetilt en bij het neusje meegenomen. Een van de meisjes die nam dat andere ding mee.

Dus eind goed al goed: shets weer achter een hek, politie gaat de eigenaar nog aanspreken op de omheining (en de enorme zooi die er in ligt, nog een wonder dat die beesten beide benen nog hebben), en ik ben weer bevestigd in mijn vooroordeel: die kleine beesten zijn allemaal SNERTLANDERS.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:51

Haahaha een echte shetactie Haha!
Het zijn en blijven voor mij de leukste pony's Lovers

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie