Lekker vroeg thuis

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Diana_Mabel

Lekker vroeg thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 08:30

Gisteren was ik een keer vroeg terug van stal heerlijk een hele avond voor mezelf Lachen
Om half 6 was ik op stal, mabel stond al op stal te bekomen van haar inenting die ze om 4 uur had gehad.
Ik heb de stal uitgemest, Mabel haar portie voer gegeven en een flinke lading hooi. Nog een dikke knuffel en om kwart over 6 zat ik alweer op de fiets naar huis.
Het voelde wel heel gek want normaal ben ik nooit voor 8 uur thuis maar ik kon nu toch niet rijden dus heb ik er maar van geprofiteerd.
Heerlijk gekookt (al zeg ik het zelf Tong uitsteken ) en daarna heb ik zowaar gestudeert Verward ja, ja eindelijk want mijn examen komt al hard dichterbij (juni) en naast mijn werk en mijn paard schiet mijn studie er maar al te vaak bij in helaas.
Moe maar voldaan deed ik mijn boeken dicht om half 11 nog even tv gekeken met mijn boyfriend en daarna als een roosje geslapen.

Dresuur zadel te koop 17,5 inch medium wilde boom
http://www.bokt.nl/markt/ad/396430/lede ... 175-fit-25

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:01

Heerlijk is dat he? Als je even een avondje niet naar de paarden hoeft. Ik vind het zelf ook wel eens lekker. Ook al komt er meestal weinig van. Al moet ik midden in de nacht...gaan doe ik echt Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie