DUNDEE kan nu ook "VD"--- voetje!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

DUNDEE kan nu ook "VD"--- voetje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 12:34

Ik zie dundee maar eens per week. Maar ze gaf altijd al super makkelijk voetje. Het was gewoon 1 vinger tegen haar knietje, zeggen voetje, en ze gaf hem...

Nu dacht ik laat ik het eens met een zweepje proberen. Dus ik ben voor haar gaan staan, heb met het zweepje tegen haar knie getikt, en gezegd voetje... Eerst begreep ze het nog niet echt. Toen tikte ik met de zweep en met mijn vinger, en toen snapte ze het wel... Dus ik uitgebreid beloond. Dus weer overnieuw, met het zweepje en mijn vinger, en weer snapte ze het... dus weer beloond. Nu tikte ik met de zweep tegen haar knie, en met mijn vinger op haar schouder... En toen tilde ze hem ook op! Weer beloond uiteraard! Ik merkte dat ze er niet echt zin meer in had, dus was ik gestopt en ben een paar uur later nog even verder gegaan. Op een gegeven moment snapte ze het al met een klein tikje tegen de knie.

Okey ik geef toe, het is niet echt zoals het helemaal hoort, met het been naar voren, maar ze tilt hem dan op zoals je ook haar hoef uit gaat krabben... Maar dat vind ik ook leuk!

Ik had gekeken of ze ook kon buigen, amar dat begreep ze niet zo een twee drie... logisch natuurlijk. Ze gaat dan alleen achteruit lopen, weet iemand iets wat ik daartegen kan doen?

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:31

nee, sorry. de mijne deed het meteen. echt raar. een snoepje onder de buik en buigen, nooit moeten leren. misschien een boek kopen of ff gaan kijk naar forum 'uit het zadel' misschien zijn er nog met zo problemen.

veel succes

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:41

heej gridje swerdy loopt meestal ook achteruit en ik weet zelf ook niet helemaal hoe ik hem er mee kan laten stoppen dat achteruit lopen maar misschien dat het nog wel lukt. als ik een manier weet laat ik het je weten en verder is het kei gaaf dat dundee dat nou doet maar je hecht je dan wel veel aan het paardje ik hoop voor jou dat ze niet verkocht wordt.

groetjes fabienne