Mika's druktemakertje !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Mika's druktemakertje !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 08:43

Haha! Haha!

Gisteravond een tijdje met Mika zitten te kroelen in de stal, dat kan eindelijk weer, ze was eerst zo krengerig ! }>
En die kleine was me toch aan het schoppen, prachtig om te zien!!! Mika stond op een bepaald moment zo dom achterom te kijken..... Haha! Net alsof ze zeggen wilde "hou je gemak eens even !"

Ik begin nu echt heel nieuwsgierig te worden, deze dracht is zo anders dan de vorige keer........ Echt niet te vergelijken...... Misschien dat het nu een merrietje wordt??? Wie weet...... Knipoog

In ieder geval heb ik al wel een naam voor een merrieveulen, maar nog niet voor een hengstveulen, maar goed, (jammergenoeg) heb ik nog tijd zat om namen te bedenken.... Scheve mond *geduld geduld* Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:33

Pff... ja het liefst zo ik ze er zo uit willen sleuren.... Haha!
Maar laat ze toch nog maar even zitten tot ze klaar zijn hè... Tong uitsteken

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 13:09

Jahoor, ze mogen blijven zitten tot ze klaar zijn............ Absoluut !!
Heb alweer teveel verhalen gehoort van geboortes die niet goed zijn gegaan.......
En ach.......... Geduld is altijd al mijn sterkste kant geweest...... Schijnheilig Schijnheilig

Ik hoef nog "maar" tot half juli.......*zucht*

In ieder geval is Evien al gedekt, ze slaat af sinds zondag, dus ben heel benieuwd, wie weet heb ik volgend jaar "een break" in het wachten door een vroeg veulen van Evien..... Knipoog

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:15

Hihi, ik heb ook al een naam voor een merrie, niet voor een hengst.... (wil ook een merrie, dat scheelt... )

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:06

dat had ik bij symmie ook. al diehengstjes ging de dracht het zelfde, maar bij symmiebabe ging het allemaal anders. Lovers

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 22:36

het word gewoon een merrie veulen!! (wat voor één heb ik je net aan de telefoon verteld Tong uitsteken )
Echt leuk dat je al weer wat merkt van de dracht! en maak ook eens gebruik van je nieuwe digi Schijnheilig juli duurd wel erg lang maar ja zoals je zegt heb je genoeg geduld he Extreme duivel

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:36

aaaaaah wat leuk!!Ik ga voor je duimen!En laten weten he!!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:14

Jurga schreef:
Hihi, ik heb ook al een naam voor een merrie, niet voor een hengst.... (wil ook een merrie, dat scheelt... )


En toen kreeg je een hengst Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Chantal_1978, josien_m_, Mark0919, Monique1963, Vagabondo en 39 bezoekers