Wat me nou toch overkomt...??!!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Wat me nou toch overkomt...??!!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 12:56

Zit ik op me werk, tijdens m´n lunchpauze, komt m´n collega naar me toe, ligt helemaal in een deuk Haha! en vertelt dat ze net een hele boze mevrouw aan de lijn heeft gehad, die voor mij persoonlijk belde.

Toen die mevrouw hoorde dat ik op lunchpauze was, vroeg ze aan mijn collega hoe oud ik in hemelsnaam was. Dus mijn collega vraagt waarom ze dat wil weten. Nou, ik had namelijk van haar in januari twee foto´s ontvangen van een paard wat ze te koop had staan en die heeft ze nog steeds niet teruggestuurd gekregen. Van een 16 jarige kan ze dit nog voorstellen, maar van iemand die volwassen is, vind ze dit onbehoorlijk gedrag.

Ze sloot haar betoog af met de zin: "en als je collega dit niet snel terug stuurt, dan stap ik naar de politie!" Lips are sealed

Nou is het natuurlijk ook erg stom van mij dat ik die foto´s nog niet terug heb gestuurd , maar door alle perikelen rondom onze nieuwe aankoop, heb ik daar destijds totaal niet meer aan gedacht... Dus ga vanavond maar eens spitten in mijn stapel met printjes en post wat ik destijds heb verzameld, of ik dus zo 1-2-3 die foto´s zie en die dan gelijk op de post kan doen...


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 12:58

Jeetje zeg, wat een mens! Als ze dan zelf eens wat beter nagedacht zou hebben, had ze die foto's gekopieerd of bijbesteld. Als er meer mensen interesse hadden gehad, wat had ze dan gewild? Jeetje hihi.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 12:58

Hahaha, had ze erbij gezegd dat ze terug moesten dan? Waar je je druk om maakt. Haha!
Maar als ik jou was zou ik de politie even bellen dat de foto's onderweg zijn

Goedgekeurd onderschrift :)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 13:00

haha jeetje wat erg zeg....
ben benieuwd wat ze gaat doen als jij die foto's niet meer terug kan vinden.... haha
ik ze al opgepakt worden omdat je 2 foto's van har hebt Haha!

Love the life that you live, live the life that you love

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:14

Jeetje, wat een mens zeg... Nou een ding is duidelijk: volgens mij heeft ze een beetje moeite dat paard te verkopen en zit ze nu met wat frustraties ofzo. Vreemd... Verward

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 14:28

Jurga schreef:
Jeetje zeg, wat een mens! Als ze dan zelf eens wat beter nagedacht zou hebben, had ze die foto's gekopieerd of bijbesteld. Als er meer mensen interesse hadden gehad, wat had ze dan gewild? Jeetje hihi.


Ik kon er zelf ook wel hartelijk om lachen hoor, zie mezelf al aangehouden worden omdat ik 2 foto´s in mijn bezit heb van iemand, die ik toegestuurd gekregen heb...

maar ja, kennelijk heeft ze ze dringend nodig... en was ze niet zo slim om foto´s te sturen die ze nog makkelijk na kan bestellen. Ikzelf was er niet zo blij mee dat ik ze per post kreeg, had ze liever gewoon per mail ontvangen, maar zij wilde het liever op deze manier...

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:31

haha! wat een muts (sorry...) om nu zo'n stampei te maken voor een paar foto's.
Had ze er dan bijgezegd dat ze de foto's terug wou hebben?

;-)

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:39

Vast niet, dat bedenken ze vaak achteraf. En idd, via de mail is toch veel makkelijker? Hoeft ze ook haar dierbare foto's niet op te sturen...

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 14:45

sharief schreef:
haha! wat een muts (sorry...) om nu zo'n stampei te maken voor een paar foto's.
Had ze er dan bijgezegd dat ze de foto's terug wou hebben?


ja, ik geloof dat ze gevraagd had ze terug te sturen, indien ik geen interesse zou hebben.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:49

Oh... Nou ja, dan nog. Dan kan je het eerst best vragen voordat ze dreigt de politie in te lichten... Wat zullen die dat mens trouwens uitlachen... *LOL*

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 17:56

Mause schreef:
Dus ga vanavond maar eens spitten in mijn stapel met printjes en post wat ik destijds heb verzameld, of ik dus zo 1-2-3 die foto´s zie en die dan gelijk op de post kan doen...


Gelukkig, ik heb ze gevonden!! Zou ze nu haar aanklacht nog in willen trekken... Knipoog?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:03

Belofte maakt schuld Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:09

orri schreef:
Belofte maakt schuld Haha!


ik heb niets beloofd, zij heeft wat aan me gevraagd, alleen ik was het vergeten, das dus mijn enige overtreding.... Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:11

ja, maar da mens kan het ook aardig vragen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:56

Haha wat een verhaal, ach je hebt ze gevonden dus je kan het weer 'goed'maken.

:evaw:

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:41

Haha, ze had natuurlijk ook iets eerder kunnen bellen? "Goh, denk je nog aan mijn foto's?"... Dan had ze ook niet zo boos hoeven zijn haha! Had haar waarschijnlijk een hoop energie gescheeld hihi Pling !

Denk dat je hiervoor niet een (aantekening in) je strafblad zal krijgen! *LOL* *LOL*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:57

Ik zie het al voor me de krantenkoppen

NATIONALE FOTODIEF OPGEPAKT!!

van de redactie
In Nederland is de beruchte fotodief Mause opgepakt na een tip van een mevrouw die haar ooit foto,s had gegeven. Deze mevrouw heeft de werkgever van de fotodief weten te bereiken en vervolgens de politie ingelicht. De politie is zeer content met deze vangst want ze waren al opnames aan het maken voor Opsporing Verzocht!

Zo iets

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:29

ik denk dat je daar best 'ns een paar nachtjes voor kunt snorren hoor Haha!
tis ook wel HEEL crimineel inderdaad!!! *LOL*

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:53

Ik studeer rechten, mag ik je advoaat worden? Leuk oefenobject (ben pas een paar maanden begonnen..)

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 14:57

Pauline schreef:
Ik studeer rechten, mag ik je advoaat worden? Leuk oefenobject (ben pas een paar maanden begonnen..)


als het was uitgelopen op een "zaak", dan had ik graag jou als advocaat ingeroepen.... Tong uitsteken Maar helaas, ik vermoed dat de aanklacht nu alsnog wordt ingetrokken Schijnheilig.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:25

Ik zie het al helemaal voor me
Ik vergeet dat soort dingen zelf nooit en als ik foto's op stuur naar iemand bestel ik ze altijd na Knipoog Dan wachten ze maar iets langer...niet iedereen heeft natuurlijk zo'n goed geheugen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:34

Die mevrouw had ook wel wat vriendelijker kunnen reageren. Ik begrijp dat dit de eerste keer is dat ze weer contact met je heeft gezocht? Vergeten dat kan gebeuren, hoor.

* To Belg, or not to Belg *

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:11

eens gegeven blijft gegeven....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:33

Dat mens, dat was ik dus !!! Boos!

* nu wordt het even heel stil op Bokt *

Geintje ! Haha! Haha!

Misschien leest ze wel mee, wie weet.....
Waar je je al niet druk om kunt maken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:38

Oscar schreef:
Dat mens, dat was ik dus !!! Boos!

* nu wordt het even heel stil op Bokt *

Geintje ! Haha! Haha!

Misschien leest ze wel mee, wie weet.....
Waar je je al niet druk om kunt maken



HAHAHAHAHAHA


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Carowl, esje01, FCSA, Glenda, Googlebot, Kimmie25501, Steeph, Vagabondo, Waratje, YvonneV en 128 bezoekers