ff waarschuwen (dit keer zonder namen!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:24

hmm klink lekker zeg.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Sabrientje
Berichten: 28
Geregistreerd: 21-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:35

[quote="Naomi"]
en Slit second is dood,hij zag er altijd al heel slecht uit en tegen die sabriena had ze gezegd dat ie vrolijk is gestorven buiten en dat ie naar zn vriendjes is in de paardenhemel.
[quote]

Uh.. neuj ze zei tegen mij dat Wanda (ik blijf erbij dat dat Wanda was Tong uitsteken ) binnen bij zijn vriendjes vredig overleden is.. en toen dacht ik meteen.. hoe kun je als paard in vredesnaam 'vredig' overlijden terwijl je binnen ligt te sterven van de honger en buiten al dat gras is (ja toch, zelfs in de winter!!) ???

Ik ken die mensen dus ook ja (zoals ik al tegen Naomi verteld had Knipoog ) en hoe ze met hun paarden omgaan kan niet.. maar ja dierenbescherming is al een paar keer geweest (was ik bij!!!) en volgens mij ook de politie.. Verward Dus wat kun je verder dan nog doen he.. Verward

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:56

Hoe Naomie hun kent weet ik. Dat heb ik gevolgd. Maar toen wist ik nog niet dat dat in ter apel was. Maar hoe kent de rest hier hen dan?

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 15:30

Ik ken ze omdat ze een tijdje hier in de buurt gewoond hebben. Ze hebben op een gegeven moment de paarden bij een man (die net zo gek is als hun) neergezet. Hij geeft z'n paarden maar 1 keer per dag een emmer water (soms 2) omdat anders de stallen te nat worden. De paarden staan in potstallen. Op zich kan dat best maar niet als ze ruim een meter hoog in de stallen staan!

Misselijk Verdrietig Extreme duivel

XXX Moosje

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:52

Jammer he dat de dierenbescherming eigenlijk weinig kan doen zolang de paarden niet vel over been liggen te kramperen.
Zo is hier vlakbij een manege waar de paarden het echt slecht hebben. Staan regelmatig in de schimmel doordat ze te weinig uitmesten, de buitenstallen staan op instorten en ik weet niet of het nu nog zo is, maar eerst sloegen ze weleens gewoon voeren over, dan kregen ze wat beschimmeld brood en komkommer (ja oke beschimmeld brood kunnen ze eten maar toch).
De paarden en pony's zijn dan ook vaak kreupel, maar de dierenarts dat is te duur dat begrijp je wel
Dierenbescherming is er al zo vaak geweest, dan gaat het weer even goed, en daarna weer niet, komt de dierenbescherming weer, gaat het weer even goed, enz.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dandy200, Dark7, Herfstblad, jusdepomme, Ptl4ever en 158 bezoekers