Het gaat steeds beter met Dusica

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Het gaat steeds beter met Dusica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 11:28

Het gaat echt uit de kunst met Dusica. Ze draaft tegenwoordig lekker rustig en ook de gallop gaat steeds ruimer. Nu zit je niet meer op zo'n stuiterbal als ze in galop zit.
Gisteren heb ik mijn zoontje er weer opgezet en het ging prima. In de binnebak. Eerst even aan de longe. Dat ging goed totdat het ineens begon te hagelen. Dat maakte zo'n kabaal dat die dame er toch wel van schrok.
Nu waren we meteen een Wintec zadel aan het uitproberen en dat bleek toch wel een goed zadel te zijn. Dusica nam namelijke een sprongetje opzij en Peter bleef perfect zitten.
Na de storm Dusica losgekoppeld en Peter op eigen kracht laten rijden. Het ging SUPER. De buitenkant van de bak was nog wel eng, maar Peter reed haar er gewoon heen. Geen gezeur, draakje. Nog wat gedraaft en daarna nog even uitstappen.

Het is jammer dat ik na dinsdag weer zes weken niet mag rijden. Gelukkig heb ik drie schatten van meiden (dames) op de stal die mijn draakje in conditie zullen houden. Dat scheelt. En natuurlijk gaat Peter er ook op in die tijd, maar die kan maar 1 keer per week.

Ik zal blij zijn als die zes weken om zijn. Ik heb het nu net zo fijn met haar.

Iig vast bedankt Regine, Danielle en Vanessa voor het in shape houden en veel plezier.

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:27

Your welcome!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 14:03

Wat leuk dat het weer beter met haar gaat!